تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812872738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند توصيه براي بانوان(مطمئن باش با اين توصيه ها موفق مي شوي)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: براي هر روز از ماه گفتاري كوتاه پيشنهاد شده است.
روز را در ساعت مناسبي آغاز كنيد . گفتار را چند بار تكرار كنيد. دفعه اول با صداي بلند بعد آرام تر بعد به صورت يك زمزمه و سپس در فكرتان تكرار كنيد . با هربار تكرار بگذاريد كلنات با عمق بيشتري جذب ضمير ناخود آگاهتان شوند.
حتي المقدور آن گفتار ها را با شرايط واقعي زندگيتان تطبيق دهيد. شب قبل از خواب، چندبار ديگر گفتار را تكرار كنيد. هنگامي كه به خواب مي رويد كلمات را به ضمير ناخودآگاهتان منتقل كنيد و اثرات مثبت آن را در تمام وجودتان جذب كنيد. بگذاريد با ضمير آگاهتان يكي شوند.

روز اول
با خودت صادق باش و نگران آنچه ديگران درباره ات فكر مي كنند نباش. تعريفي را كه آنها از تو دارند نپذير، خود، خودت را تعريف كن.

روز دوم
از قدرت خودت مايه بگذار و بر قدرت ديگران تكيه نكن. استعدادهاي خودت را پرورش بده و به استعدادهاي مردم غبطه نخور.

روز سوم
حتي گردابي از افكار ناراحت كننده ، با شوخ طبعي و خنده اي از ته دل ، از بين خواهد رفت.

روز چهارم
اگر مي خواهي مشكلات خودت حل شوند، به دل هاي دردمند ديگران تسلي و آرامش بده.

روز پنجم
بزرگ ترين شفا بخش، عشق است.

روز ششم
قدرت درك يافته هايي را كه از تجربيات مختلف به دست مي آوري، افزايش بده. آن را در سكوت بارور كن و به صورت خرد در اختيار ديگران قرار بده.

روز هفتم
بگذار كه لبخند در قابت بارور شود و از دريچه چشم هايت به دنيا بتابد. مانند لبخندهاي دوستانه، شفابخش و سپاسگذار باش.

روز هشتم
نخواه كه ديگران را با زيبايي و جذابيت زنانه جذب كني. زيرا هرچند داشتن اقتدار بر ديگران ارضا كننده است، اما به تدريج وجودت ناقص و ضعيف خواهد شد. سعي كن با الهام بخشيدن به ديگران و تحسين اهداف عالي آنها، خود را قوي كني.

روز نهم
هنگامي كه وسوسه مي شوي تا حرف هاي كنايه آميز و نيشدار به ديگران بزني، يادت باشد كه فلفل زيادي طعم غذا را خراب مي كند . كلمات نسنجيده ، دوستي هاي با ارزشي را تباه كرده اند. اما مهرباني هيچ چيز را خراب نمي كند. اجازه بده ديگران هرطور مايلند پيش بروند.

روز دهم
ظرفيت عشق وجودت را با دوست داشتن همه انسانها و تمامي زندگي افزايش بده

روز يازدهم
همواره به ديگران كمك كن و همراهي شان كن تا به تعالي برسند. آن گاه خود نيز از درون به تعالي خواهي رسيد.

روز دوازدهم
خدمت به ديگران كسر شأن نيست، بلكه امتياز است . خدمتي كه با طيب خاطر انجام شود، غرور را از ميان خواهد برد و آرامش درون را جايگزينش خواهد كرد.

روز سيزدهم
با تحقير ديگران ، سستي و تزلزل خود را نشانشان مي دهيم. نيكي و مهرباني با ديگران، انعكاس پيروزي دروني است.

روز چهاردهم
براي غلبه بر اين گرايش كه همه چيز را شخصي و خودماني بداني، به آنچه درباره غيرشخصي برخورد كردن و جدي بودن از ديگران مي شنوي، ترتيب اثر بده.

روز پانزدهم
باورهاي قلبي ات ، تعيين كننده شخصيت آتي تو هستند. اگر بر مسائل حقير تمركز كني، حقير خواهي شد و اگر بر افكار متعالي تمركز كني، افتخار نصيبت خواهد شد.

روز شانزدهم
افكار تو بر دريافتي كه از دنياي پيرامون داري رنگ مي دهد. افكار منفي حتي سفيد را خاكستري نشان مي دهد و افكار مثبت حتي يك روز خاكستري را زيبا مي كند.

روز هفدهم
زنها معمولاً احساسات و الهامات را براحتي جذب مي كنند. اگر احساساتشان آرام باشد، الهامات را به آرامي دريافت مي كنند و دريافت آنها را احساس مي كنند.

روز هجدهم
افكارت را بر روند درازمدت زندگي متمركز كن. با فراز و نشيب هاي گذرا درنيفت و انرژي ات را براي كنار آمدن با واقعيات هميشگي زندگي حفظ كن.

روز نوزدهم
بگذذار افكارت را عقل، و عواطفت را عشق غير خودخواهانه هدايت كند.

روز بيستم
خود را بي هيچ چشم داشتي وقف ديگران كن.

روز بيست و يكم
زيبايي حقيقي نوري است كه از درون ساطع مي شود. منشأ آن افكار مثبت ، محبت و فضيلت هاي اخلاقي است. زيبايي صورتكي نيست كه انسان به چهره بگذارد و به آن مباهات كند. اشتباه است اگر فكر كنيم زيبايي مختص جواني است. هر سني زيبايي خاص خودش را دارد.

روز بيست و دوم
قدرشناس باش و قدرشناسي را ابراز كن. از دهنده هديه بيشتر از خود هديه قدرداني كن.

روز بيست و سوم
قدرت خيانت و بدي ابدي نيست. به عيبجويي ديگران ، درست يا نادرست توجه نكن اما قلباً از آنها سپاسگذار باش. اگر مي خواهي بر كساني كه به تو بدي كرده اند غلبه كني، از آنها نزد ديگران به خوبي ياد كن. با تاريكي نمي شود بر تاريكي غلبه كرد. سلاح مؤثر بر تاريكي نور است.

روز بيست و چهارم
حب و بغض را از خودت دور كن قناعت را در وجودت تقويت كن. از داشتن دوستان واقعي راضي و شاكر باش.

روز بيست و پنجم
بيشتر منشأ كنش باش تا واكنش. واكنش هاي احساسي مانند ابري واقعيات را مي پوشانند. بگذار محبتت نسبت به ديگران، مثل عقربه قطب نما عمل كند، مهم نيست كه چند بار منحرف شود ، زيرا نهايتاً مسير درست را نشان خواهد داد. كاري را كه احساس مي كني درست است انجام بده، كاري كه سودش به ديگران برسد.

روز بيست و ششم
سعي نكن همواره ديگران را از خودت راضي نگه داري. كافي است براي ديگران دوستي صادق باشي.

روز بيست و هفتم
اگر بگذاري، زندگي مي تواند مثل سوارشدن بر يك چرخ و فلك تفريحي باشد. يك روز بالا و روز بعد پائين بيايد. از درونت فرمان بگير، خواه زندگي بر وفق مراد باشد، خواه توأم با مشكل. همه چيز در حال تغيير است. از هيچ چيز زياده خوشحال يا ناراحت نشو. زيرا هيچ چيز در اين دنيا هميشه يك جور نمي ماند. سعي كن تعادل افكارت را حفظ كني.

روز بيست و هشتم
هنگام صحبت با ديگران منصف باش و سعي كن نقطه نظرات آنها را بفهمي و محترم بشماري. زيرا تنها با درك كردن ديگران است كه مي توان به تغيير آنها اميدوار بود. تنها حقيقت است كه ارزش نهايي دارد، نه عقايد و نظريات مختلف.

روز بيست و نهم
براي ديگران مانند يك مادر باش. بي هيچ انتظاري ببخش و توقع پاداش نداشته باش . با اين كار از زندگي هزاران برابر پاداش خواهي گرفت.

روز سي ام
هنگامي كه ديگران به تو بدي مي كنند، با محبت، مهرباني، درك و بخشش، ناهنجاري عدم تعادل آنها را شفا بده.

روز سي و يكم
ارزش هاي زنانه به نوبه خود از قدرتي برابر با ارزش هاي مردانه برخوردار است . هوا و آب همان قدر قدرت دارند كه آتش دارد. صبر ، بردباري، پذيرش و قدرت انطباق با شرايط ، منجر به پيروزي خواهد شد، درحالي كه پرخاشگري در چنين شرايطي شكست به دنبال خواهد شد.

__________________
لبخند بدون اينكه دهنده اش را فقير كند ، گيرنده اش را ثروتمند مي كند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن