تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو: دولت هنوز يك ريال از يارانه امسال بليت مترو را پرداخت نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو: دولت هنوز يك ريال از يارانه امسال بليت مترو را پرداخت نكرده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

مدير عامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه گفت: با وجود گذشته هشت ماه از سال هنوز يارانه بليت مترو توسط دولت پرداخت نشده است كه اين مساله تاثيرات منفي در خدمات‌رساني و بهره‌برداري از مترو دارد.

به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، مهندس ربيعي اظهار كرد: امسال دولت بايد 30 ميليارد تومان بابت يارانه بليت مترو پرداخت مي‌كرد كه تاكنون حتي يك ريال از اين رقم به مترو تهران پرداخت نشده است.

وي تصريح كرد: ظاهرا ستاد مديريت مصرف سوخت تنها 20 ميليارد تومان از اين رقم را مورد تصويب قرار داده كه بايد اين مصوبه به وزارت كشور ابلاغ شود، تا بتوانيم يارانه بليت مترو را دريافت كنيم، اما هنوز به درستي مشخص نيست چه زماني اين يارانه پرداخت خواهد شد.

مدير عامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه با بيان اين كه شهرداري تهران نيز بايد در سال جاري 45 ميليارد تومان بابت يارانه بليت مترو پرداخت كند، گفت: خوشبختانه از ابتداي سال تاكنون شهرداري تهران به موقع سهم خود را در يارانه بليت مترو پرداخت كرده و تا كنون دوسوم سهم 45 ميليارد توماني شهرداري به صورت ماهانه دريافت شده است.

وي با بيان اين كه بخشي از بودجه بهره‌برداري مترو تهران نيز از محل درآمدهاي مترو مانند فروش بليت تامين مي‌شود، افزود: پرداخت نكردن به موقع سهم دولت از يارانه بليت مترو تاثيرات منفي به دنبال دارد كه ما تا حد ممكن سعي مي‌كنيم، تاثيرات منفي اين مساله را در نحوه خدمات‌رساني كاهش دهيم، اما به هر حال يارانه بليت مترو صرف بهره‌برداري و خدمات رساني به مسافران مي‌شود و براي تامين قطعات، تعمير واگن‌ها، نظافت مترو و غيره بايد از محل اين اعتبارات استفاده شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن