تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار زنجان: صنعت توريسم در رشد و شكوفايي اقتصاد منطقه موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار زنجان: صنعت توريسم در رشد و شكوفايي اقتصاد منطقه موثر است
داخلي. فرهنگي. نشست‌ها. گردشگري.

استاندارزنجان گفت: صنعت گردشگري مي‌تواند در رشد، توسعه و شكوفايي بخش اقتصادي جوامع بسيار تاثيرگذار باشد.

محمد رئوفي‌نژاد، سه‌شنبه شب در جلسه‌ي كارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، افزود: صنعت توريسم علاوه‌بر درآمدزايي، در گسترش مبادلات فرهنگي و معرفي فرهنگ، هويت و تمدن‌ها نيز نقش بسزايي دارد.

وي، تلاش جدي دولت نهم درعرصه‌ي گردشگري و جلب توريسم را يادآورشد و گفت:
اقدامات انجام‌شده توسط دولت نهم دربحث توسعه‌ي گردشگري و استفاده‌از ظرفيت و پتانسيل اين بخش در استان‌ها چند برابر دوره‌هاي قبل بوده است.

استاندار زنجان، اظهارداشت: ايران به‌لحاظ برخورداري از ظرفيت‌هاي مناسب و مطلوب گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي، مي‌تواند در اين عرصه و جلب گردشگر بسيار موفق عمل كند.

رئوفي‌نژاد گفت: خيلي از كشورها كه‌از ثروت خدادادي نفت برخوردار نيستند، جهت گردش اقتصاد خود از درآمدهاي صنعت گردشگري كه هميشه رو به رشد وتوسعه است، استفاده مي‌كنند.

وي، صنايع دستي را نيز براي درآمدزايي و معرفي هرچه بيشتر هنر و فرهنگ مناطق مختلف كشور مهم دانست و برلزوم احياي صنايع دستي فراموش‌شده بعنوان هويت، فرهنگ و شناسنامه‌ي يك جامعه تاكيد كرد.

روئوفي‌نژاد، ايجاد شهرك صنايع دستي را گامي درجهت تقويت هنر صنعت دستي و جلوگيري از منسوخ شدن برخي‌از رشته‌هاي اين صنعت عنوان كرد و افزود: اين اقدام مي‌تواند زمينه‌ي آشنايي بيشتر آحادمردم با هنر دستي و بستر معرفي و عرضه‌ي مستقيم توليدات توسط صنعتگران را فراهم آورد.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن