تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشين قطبي:درهاي تيم ملي هميشه باز است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: درهاي تيم ملي هميشه باز است و تمام بازيکنان فرصت دارند با نمايش توانايي.هاي خود امکان حضور در اين تيم را بدست آورند.





افشین قطبی در پایان تمرین عصرديروز دوشنبه تیم ملی گفت: من ثابت کرده.ام بحث تیم ملی بسیار مهم است و هیچگاه براساس احساسم در خصوص انتخاب بازیکنان این تیم تصمیم گیری نکرده.ام. قطعا تمام بازیکنان آماده فوتبال ایران می توانند فرصت حضور در تیم ملی را بدست آورند.
وی با تاکید براینکه تمام بازیکنان شایسته که بتوانند به تیم ملی برای موفقیت در جام ملت.های آسیا کمک کنند به اردوی این تیم دعوت خواهند شد، افزود: درهای تیم ملی همیشه باز است اما بازیکنان بزرگ هم باید بدانند تیم ملی از آنها بزرگتر است. بازیکنان باید به این واقعیت برسند که شاید یک روز مربی بنابه مصالح تیم ملی آنها را دعوت نکرده یا نیمکت نشین کند. آنها در این شرایط نباید کاری کنند که به ضرر تیم ملی شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: میداووی، مجیدی، کریمی وحتی بازیکنان دیگر هم شانس دعوت مجدد به تیم ملی را دارند اما نکته مهم این است که در مقطع فعلی کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت با نفراتی که در اردو حاضر هستند به دیدار کره و چین برود.
وی در خصوص پرواز طولانی مدت تیم ملی به چین خاطرنشان کرد: ما سعی می کنیم شرایطی را به وجود آوریم که بازیکنان بیش از اندازه خسته نشوند.
قطبی در خاتمه تصریح کرد: می خواهیم تیمی 70 میلیون نفره بسازیم و در این تیم از بازیکنانی استفاده خواهیم کرد که در سخت.ترین روزها برای موفقیت تیم ملی، بالابردن پرچم ایران و پیروزی.های بزرگ این تیم بجنگند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن