تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

القاعده پيشگويي مي كند: ايران ، مكه و مدينه را تصرف مي كند!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: القاعده پيشگويي مي كند: ايران ، مكه و مدينه را تصرف مي كند!




القاعده براين باور است كه در صورت حمله اسراييل يا آمريكا به ايران ، ايران نيز همانگونه كه تهديد كرده حملات خود را در مناطقي چون افغانستان ، عراق ، لبنان و ديگر نقاط خاورميانه و جهان عليه منافع آمريكا و اسراييل افزايش خواهد داد كه از نظر ...

سعيد الشهري دومين فرد در ساختار رهبري القاعده در شبه جزيره عرب طي پيامي به رسانه هاي منطقه خاورميانه از احتمال درگيري بين ايران و اسراييل و يا ايران و آمريكا خبر داد .

به گزارش عصر ايران و به نقل از روزنامه جروزالم پست اسراييل سعيد الشهري در اين پيام صوتي با اشاره به احتمال آغاز درگيري بزرگ در خاورميانه از احتمال تقسيم اين منطقه بين ايران و اسراييل خبر داد .

وي با ادعاي اينكه در صورت آغاز حمله اسراييل ، ايران عربستان را به همكاري با اسراييل ( در اختيار قرار دادن حريم هوايي عربستان براي حمله به ايران) متهم خواهد كرد ، افزود كه در اين صورت ايران با حمله به عربستان شهرهاي مقدس مكه و مدينه را تصرف خواهد كرد!

اين رهبر القاعده در ادامه خيالپردازي هاي خود از آينده منطقه خاورميانه گفت كه اعراب سني ساكن در منطقه خاورميانه در قلمروهايي در تصرف ايران و اسراييل زيست خواهند كرد و اسراييل پس از جنگ ، دولت بزرگ مورد نظر خود را ( از نيل تا فرات) تشكيل خواهد داد .
(البته مشخص است كه جغرافياي اين عضو ارشد القاعده ، اصلا خوب نيست ، زيرا با تصرف عربستان توسط ايران(!) ، كه تقريباً در حد فاصل ايران و اسرائيل قرار دارد ، اسرائيل نمي تواند از نيل تا فرات را شكل دهد. با اين اوصاف از آنجا كه ماموريت آمريكايي - عربي القاعده ، ايران هراسي است ، چنين افاضاتي بيان مي شود و جالب اين كه براي اولين بار توسط يك رسانه آمريكايي منتشر مي گردد!)

اين رهبر القاعده افزود كه شوراي مجاهدين در شبه جزيره عرب( كادر رهبري القاعده در يمن ) به جهت آمادگي براي جنگ احتمالي ايران با اسراييل جلسه اي تشكيل داده و رهبران اين گروه در اين باره رايزني كرده اند . وي از اعضاي القاعده و شبه نظاميان وابسته به اين گروه در سراسر جهان خواست تا نسبت به احتمال جنگ بين ايران و اسراييل آماده باشند .

الشهري در دسامبر 2001 توسط نيروهاي آمريكايي در پاكستان دستگير و به زندان گوانتانامو منتقل شد . وي 6 سال در اين زندان بود و در نهايت در سال 2007 آزاد شده و به عربستان بازگشت . وي پس از بازگشت به سرزمين مادري اش راهي يمن شد و به همكاري " انورالعولقي " و جمعي ديگر از شبه نظاميان القاعده ، گروه القاعده در شبه جزيره عرب را بنا نهاد .

وب سايت " ديلي بيست " ( متعلق به سر دبير سابق روزنامه وال استريت ژورنال آمريكا ) كه منبع اصلي انتشار اين فايل صوتي است در گزارشي كه در اين باره نوشته اشاره كرده كه گروه القاعده منتظر آغاز درگيري احتمالي بين ايران با اسراييل و آمريكا است و اين جنگ كاملا به نفع اين گروه خواهد بود .





اين وب سايت مي نويسد القاعده براين باور است كه در صورت حمله اسراييل يا آمريكا به ايران ، ايران نيز همانگونه كه تهديد كرده حملات خود را در مناطقي چون افغانستان ، عراق ، لبنان و ديگر نقاط خاورميانه و جهان عليه منافع آمريكا و اسراييل افزايش خواهد داد كه از نظر اين وب سايت اين عمل به نفع القاعده خواهد بود .

گروه القاعده تا كنون به صراحت نسبت به موضوع حمله به ايران موضعگيري نكرده و رهبران ارشد اين گروه تروريستي تا كنون نسبت به اين مساله سكوت اختيار كرده بودند .

در هفته هاي اخير موضوع جنگ احتمالي در خاورميانه يكي از سوژه هاي اصلي و مهم بسياري از رسانه هاي منطقه و جهان شده است . با اين حال بسياري از ناظران وقوع جنگ را در شرايط كنوني در منطقه محتمل نمي دانند و جنگ را به نفع هيچ كدام از ظرف هاي اصلي درگير در بحران نمي بينند .







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن