تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816756897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توجيه مسئولان در مورد اختلالات GPRSو ارسال پيامك همه چيز به گوشي بر مي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: توجيه مسئولان در مورد اختلالات GPRSو ارسال پيامك همه چيز به گوشي بر مي گردد
MMS همراه اول آذرماه راه اندازي مي شود
مسئولان شركت ارتباطات سيار سرانجام پس از ٧ ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه به سوالات مختلف درخصوص سيستم GPRS، اختلالات شبكه و سرويس MMS پاسخ دادند. مشكلات مربوط به اختلالات شبكه يا وضعيت آنتن دهي خطوط تلفن همراه، نابساماني هاي موجود در ارسال پيامك، تعرفه مكالمات و ارسال پيامك تقريبا جزو معضلاتي است كه از ابتداي آغاز به كار اپراتورهاي همراه اول همچنان وجود داشته و متاسفانه هنوز هم برطرف نشده است حال آن كه با راه اندازي سرويس هاي جديد مانند GPRS از سوي اين اپراتور خدمات ارائه شده هنوز در حد قابل قبول نيست تا مشتركان همراه اول بتوانند بدون هيچ دغدغه اي از سرويس هاي ارزش افزوده و خدمات آن استفاده كنند. يكي از مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين نشست خبري مباحث مربوط به راه اندازي سيستم GPRS بود كه بيشترين حجم از سوالات خبرنگاران را به خود اختصاص داد. مهندس وحيد صدوقي در اين نشست خبري در پاسخ به سوال خراسان درخصوص مشكلات راه اندازي سيستم GPRS از سوي مشتركان همراه اول خاطرنشان كرد: بسياري از اختلالات در استفاده از سيستم GPRS از سوي مشتركان به طور قطع به نوع گوشي تلفن همراه و نحوه تنظيمات گوشي ها بازمي گردد. وي خاطرنشان كرد: درحال حاضر سرويس GPRS براي كاربران آزمايشي در ٨ شهر راه اندازي شده است كه بهره برداري از اين سيستم در تهران به صورت رسمي آغاز شده است. وي اضافه كرد: در حال حاضر ارائه سرويس GPRS به مشتركان توسط سرويس هاستينگ انجام مي شود كه طي هفته آينده درنظر داريم با جايگزيني سرويس هاي جديد مشكلات مربوط به تنظيمات گوشي را برطرف كنيم تا امكان استفاده از اين سيستم براي همه كاربران به خوبي ميسر شود. وي با اشاره به نحوه استقبال كاربران از سيستم GPRS گفت: طي ٢ روز راه اندازي سيستم GPRS ميزان ثبت نام شدگان بالغ بر ٨٠ هزار نفر بوده است. وي در ادامه ادعا كرد: براساس بررسي هاي انجام شده حجم مشكلات مربوط به گوشي در فعال سازي اين سيستم ١٠٠ درصد و سهم مشكلات شبكه ٥ درصد بوده است، مشكلات فعال سازي سرويس ١٥درصد و ارسال تنظيمات، ٢٠ درصد بوده است. وي اضافه كرد: در حال حاضر GPRS با سرعت ٥٠ كيلوبيت به كاربران ارائه مي شود كه در آينده نزديك اين رقم را به ١٥٠ كيلوبيت افزايش مي دهيم.

وي گفت: موضوع ديگري كه در اين ميان حائز اهميت است، سايت هايي است كه كاربران به آن ها مراجعه مي كنند. به طور مثال در ٢ روز گذشته مراجعه به سايت ياهو به دليل حجم زياد مراجعه با مشكل مواجه بوده است اما دسترسي به ساير سايت ها مانند CNN، BBC و... با مشكل مواجه نبود. وي اضافه كرد: البته فاصله گوشي تا آنتن هاي BTS نيز از موضوعات ديگري است كه در بهره برداري از سيستم GPRS نقش مهمي دارد.

وي در خصوص تعرفه GPRS نيز در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: تعرفه اين سيستم در روز عادي ٨/١٤ ريال و در روزهاي تعطيل ٤ ريال براي هر كيلوبيت خواهد بود البته نرخ تعرفه در مراحل بعدي و با فراگير شدن سيستم بازنگري خواهد شد. وي افزود: استفاده از سيستم GPRS در حال حاضر براي ٢ ميليون نفر پيش بيني شده است كه اين تعداد معادل يك هشتم كاربران مي باشد.

خبرنگاري از مهندس صدوقي در خصوص نحوه اعمال نرخ تعرفه فارسي و انگليسي سوال كرد كه مهندس صدوقي در پاسخ گفت: از حدود ١١ روز گذشته نرخ تعرفه پيامك يعني كاهش تعرفه پيامك فارسي و افزايش تعرفه پيامك انگليسي اعمال شده است كه براساس آخرين اطلاعات به دست آمده حدود ٨٠ درصد مشتركان در حال حاضر پيامك هاي خود را به زبان فارسي ارسال مي كنند كه اين موضوع يكي از موفقيت هاي طرح افزايش تعرفه پيامك انگليسي است كه مشتركان را به سمت استفاده از زبان فارسي سوق داده است. وي ادعا كرد: اگر چه با اجراي اين طرح درآمد پيامك شركت ١٢ درصد كاهش يافته است با اين حال ما اين موضوع را به فال نيك مي گيريم. چرا كه استفاده از زبان فارسي در نهايت به نفع منافع ملي كشور است.

مهندس عطوفي نيز در اين نشست در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص اختلالات ايجاد شده در سيستم بيلينگ (صورت حساب گيري) خاطر نشان كرد: در حال حاضر درصد اختلاف قبوض در سيستم صورت حساب گيري با ٣ سيستم مجزا و متفاوت محاسبه مي شود و در نهايت نيز ما بهترين قبض كه كمترين اختلاف محاسباتي را دارد براي مشترك صادر مي كنيم كه براي هر قبض با فرض خطا اين ميزان خطا در حد يك تومان خواهد بود يعني رقمي نزديك به صفر. مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران همچنين از كاهش تعرفه رومينگ تلفن همراه حجاج از ٩٦٠تومان به ١٦٧تومان خبر داد.

وحيد صدوقي گفت: با هماهنگي با ٣اپراتور عربستاني هزينه رومينگ حجاج از ٩٦٠تومان گذشته به ١٦٧تومان كاهش يافت . وي خاطر نشان كرد: تعرفه اينترنت تلفن همراه (GPRS ) براي سيم كارت هاي اعتباري همراه اول در زمان راه اندازي اعلام خواهد شد ولي به طور قطع ٢٠درصد بيش از سيم كارت هاي ثابت خواهد بود. مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران تصريح كرد: طي ٣تا ٤ماه آينده كليه مراكز استان هاي كشور به اينترنت تلفن همراه (GPRS) مجهز مي شوند و بين ٤تا ١٠ميليون مشترك براي اين بخش پيش بيني شده است. صدوقي در ادامه از راه اندازي سرويس ارسال عكس(MMS) اين شركت تا آذر ماه سال جاري خبر داد و گفت: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي آيين نامه خدمات چندرسانه اي اول را تاييد كرد و اين سازمان تا پايان ماه جاري تاييديه كتبي خود را در اين ارتباط نيز صادر مي كند و بر همين اساس، پيش بيني مي شود تا آذر ماه اين سرويس به مشتركان ارائه شود.

مهندس صدوقي در مورد اختلال به مقصد نرسيدن پيامك ها گفت: معتقدم اشكال پيامك هاي به مقصد نرسيده به شبكه مربوط نمي شود و اختلالات زماني اتفاق مي افتد كه حافظه تلفن همراه مشترك پر يا گوشي خاموش باشد و يا مشترك در دسترس نباشد. به طور كلي ٩٦ درصد اشكالات مربوط به ارسال پيامك به مشتركان و گوشي بر مي گردد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن