تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل فرهنگ و ارشاداسلامي خوزستان: افتتاح كتابخانه مركزي اهواز نياز به تجهيزات دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل فرهنگ و ارشاداسلامي خوزستان: افتتاح كتابخانه مركزي اهواز نياز به تجهيزات دارد
خبرگزاري فارس: مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان گفت: كار ساخت كتابخانه مركزي اهواز به پايان رسيده است اما اين كتابخانه براي افتتاح نياز به تجهيزات دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، عباس بسي‌خاسته ظهر امروز در حاشيه افتتاح تالار مهتاب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براي تجهيز اين كتابخانه نياز به اعتباراتي است كه به‌محض تامين اعتبار مورد نياز و تامين كتاب‌هاي آن، افتتاح مي‌شود.
وي همچنين از تكميل و افتتاح فرهنگسراي مسجدسليمان، تالار نمايش خرمشهر و تالار هنري ماهشهر در آينده نزديك خبر داد و گفت: اين پروژه‌ها پيشرفت فيزيكي خوبي دارند كه با تامين باقي‌مانده اعتبار مورد نياز، تكميل و به‌بهره‌برداري مي‌رسند.
بسي‌خاسته همچنين از كلنگ‌زني پنج پروژه جديد فرهنگي در خوزستان تا پايان سال ‌جاري خبر داد و تصريح‌كرد: اميدواريم با بهره‌برداري از اين طرح‌ها، خدمتي به مردم هنردوست استان كرده باشيم.
وي درباره تالار مهتاب كه امروز رسما به بهره‌برداري رسيد، گفت: كلنگ احداث اين تالار سال گذشته به زمين زده شد و با رعايت استانداردهاي لازم در زيربناي هزار مترمربع و با 310 صندلي، سيستم‌هاي صوتي، نور و تصوير و آمفي‌تئاتر، فضاي جانبي سالن، اتاق گريم و سايت مديريتي، امروز به بهره‌برداري رسيد.
مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان اعتبار هزينه شده براي اين تالار را 500 ميليون تومان و از محل اعتبارات عمراني استان برشمرد.
بسي‌خاسته گفت: طي دو سال گذشته 47 هزار مترمربع به فضاي فرهنگي استان خوزستان اضافه شده است.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن