تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بين المللي روابط عمومي با صدور بيانيه اي بكار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش بين المللي روابط عمومي با صدور بيانيه اي بكار خود پايان داد
پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران عصر روز سه شنبه با صدور بيانيه بكار خود پايان داد.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعي ايرنا از محل برگزاري اين كنفرانس، بيانيه پاياني اين همايش در 10 بند كه نتيجه و برآيند خرد جمعي و مشاركت همه شركت كنندگان در اين رويداد بزرگ است صادر شد.
متن كامل اين بيانيه به شرح زيل است:
1- حرفه روابط عمومي در ايران ، همچون بسياري از كشورهاي ديگر با چالش هاي فراواني روبرو است و حال فرصت هاي زياد و موقعيت هاي منحصر به فردي را نيز پيش روي دارد.
شركت كنندگان در اين كنفرانس با تاكيد بر ضرورت تلاش هر چه بيشتر در عرصه فعاليت هاي روابط عمومي با رويكرد محتواگرا، مخاطب محور و نتيجه گرا خواستار توجه بيشتر دولت ، بخش عمومي و خصوصي براي اعتلاي اين حرف است.
2- مديريت وجهه بين المللي ايران، امري كاملا تخصصي و اجراي آن براساس چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي براي تبديل شدن ايران اسلامي به چهره برتر منطقه بسيار مورد تاكيد است، ارتقاء، تقويت و گسترش اين نگاه كه نياز به بازآرايي فرصت ها و بهره گيري از تمامي توانمندي هاي موجود دارد در راستاي ديپلماسي روابط عمومي تحقق پذير است.
3- درجه پايداري دستاودرهاي و موفقيت ها، بستگي تام و تمام به عوامل مختلف از جمله تغيير نگرش مديران ارشد سازمان ها و باور به اهميت و جايگاه نقش روابط عمومي در تحولات و عرصه هاي نوآوري و شكوفايي و ايجاد زير ساخت ها و بسترهاي مناسب دارد.
در همين ارتباط مديريت مشاركتي و اثرات و نتايج مثبتي كه توانمندسازي مديران و كارشناسان روابط عمومي در بهبود فعاليت ها و خدمات آنان خواهد داشت مورد تاكيد است تا با كاهش هزينه ها و بهبود بهره وري، موفقيت هاي كسب شده پايدار و تاثير گذار شوند.
4- جايگاه و نقش روابط عمومي در ارتقاي بهره وري و مديريت وجهه ملي و بين المللي از سوي سازمان هاي دولتي و خصوصي بايد مورد عنايت قرار گيرد.
حاضران در كنفرانس بر بازآرايي فرصت ها و ارتقاي توانمندي روابط عمومي ها در همه سازمان ها اعم از دولتي و خصوصي و بهر گيري از فناوري هاي نوين و حرفه اي اصرار و تاكيد دارند.
5- شركت كنندگان در پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران، خواستار گسترش و تقويت جايگاه مديران روابط عمومي در راستاي بهبود وجهه حرفه اي و حقوقي ايشان براي انتقال به نقطه تحول مي باشند ودر اين خصوص پيشنهاد
مي شود تلاش هاي به عمل آمده براي ارتقاي جايگاه روابط عمومي ها و شان حرفه اي مديران آن در سازمان هاي خصوصي و دولتي با جديت بيشتري ادامه يابد.
6- براي بهبود جايگاه روابط عمومي اصلاح نگرش مديران ارشد و گشودن ساختار بسته و غير شفاف آن به منظور سيال شدن اطلاعات حائز اهميت است، بايد جايگاه روابط عمومي از رده پايين به رده بالا ارتقا يابد و نگرش مديران ارشد سازمان ها در نقش جديد و در فرآيند تحولات مديرتي نوين باز تعريف شود.
7- امروزه توجه ويژه به ضمانت اجرايي رويه هاي حقوقي روابط عمومي از جمله آيين نامه هاي مصوب در سال هاي اخير ضوررت دارد در همين راستا صاحب نظران، انديشمندان و كارشناسان اين حرفه بايد عزم خود را براي تبيين و اجراي رويه هاي نوين حقوقي در اين حوزه مسووليت آفرين و كارآمد جزم كنند.
8- تاكيد مي نمايد، پژوهش هاي علمي در مورد ارتقاي جايگاه مديران روابط عمومي همراه با گسترش يادگيري و ايجاد فرصت هاي آموزشي در همه جوانب بايد توسعه يابد، نتايج حاصل از اين پژوهش ها و يافته هاي علمي در كنار ديگر حركت هاي جمعي مانند اين كنفرانس مي تواند در آفرينش فرصت هاي مناسب در اين زمينه بسيار موثر و كارآمد باشد.
9- شركت كنندگان در پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران، خواستار ايفاي نقش فعالتر دولت ها ، مديران ارشد سازمان هاي خصوصي و دولتي ، مديران و كارشناسان روابط عمومي، صاحب نظران و دست اندركاران اين حوزه در ارتقاي جايگاه سازماني و ساختاري روابط عمومي از طريق ايجاد تقويت زير ساخت ها و تامين امكانات مورد نياز، به منظور تاثيرگذاري بيشتر و بهبود عملكرد براي نيل به كيفيت برتر مي باشند.
10- دبيرخانه دائمي كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در پايان از همه سازمان ها و حاميان كنفرانس به دليل همدلي ها و همراهي هاي آنان براي ساماندهي اين رويداد بزرگ و عزم پايدارشان در اعتلاي نام ايران اسلامي قدرداني و سپاس گذاري مي كند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن