تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816786761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار صفاري تشريح كرد:پاسخ دندان شكن نيروي دريايي سپاه به دشمن با سلاحهاي مدرن و جديد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار صفاري تشريح كرد:پاسخ دندان شكن نيروي دريايي سپاه به دشمن با سلاحهاي مدرن و جديد
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما امروز سلاحهاي جديدي را در اختيار داريم كه در نوع خود كم نظير و يا بي نظير است كه طراحي آن تماما در داخل كشور صورت گرفته است و نيروي دريايي در اولين لحظات از تهاجمات احتمالي دشمن پاسخ سنگيني به آنان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضي صفاري فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه پيش از ظهر امروز در رابطه با طرح روهروان شهيد فهميده سخن مي گفت در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني براينكه آخرين دستاوردهاي نيروي دريايي سپاه در برابر تهديدات دشمنان چيست اظهار داشت: امروز نيروي دريايي حفظ اسرار و پيشرفت در ابعاد مختلف نظامي را در دستور كار خود قرار داده و اين آمادگي را دارد كه در اولين لحظات از تهاجمات دشمن پاسخ سنگيني را به آنان دهد.

وي افزود: امروز نيروي دريايي سپاه با داشتن استراتژي خاص و نيروهاي متخصص اين توان را دارد كه بتواند با دشمنان خود در هر مرحله اي به مقابله بپردازد.

فرماندهي نيروي دريايي سپاه تصريح كرد: نيروي دريايي سپاه با داشتن نيروهاي متخصص فني امروز پروژه هايي را دنبال مي كند كه در نوع خود بي نظير و يا كم نظير است و در همين راستا همكاري مناسبي را نيز با وزارت دفاع دارد.

سردار صفاري در ادامه سخنان خود گفت: از آنجا كه به لحاظ مسائل استراتژيكي نمي توان نام برخي تجهيزات را برد ولي بنده امروز اعلام مي كنم كه سپاه پاسداران به ويژه نيروي دريايي تجهيزاتي را در اختيار دارد كه برخي از آنها را در رزمايشهاي مختلف ديده ايد.

وي گفت : امروز ما موشكهايي با بردهاي مختلف در اختيار داريم كه مي تواند ضربه سهمگيني به دشمنان وارد كند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در ادامه بخش الكترونيك را يكي ديگر از فعاليتهاي مهم اين نيرو خواند و گفت: امروز مراكز تحقيقاتي وزارت دفاع و نيروي دريايي سپاه پروژه هايي در دست بررسي دارند كه بخش اعظم آن در زمينه الكترونيك است.

صفاري با تاكيد بر اينكه نيروي دريايي سپاه پاسداران امروز توانسته است شناورهاي بومي را آن هم با دارا بودن تجهيزات مدرن توليد كند گفت: امروز نيروي دريايي سپاه شناورهايي را در اختيار دارد كه مي تواند در شرايط گوناگون به انجام ماموريت بپردازند.

وي گفت: ما امروز سلاحهاي جديدي را در اختيار داريم كه در نوع خود كم نظير و يا بي نظير است كه طراحي آن تماما در داخل كشور صورت گرفته است.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در ادامه سخنان خود ساخت تجهيزات نظامي براي سربازان را يكي ديگر از برنامه هاي اين نيرو خواند و گفت: امروز ما در نيروي دريايي سپاه مهمات و تجهيزاتي را توليد مي كنيم كه قابليتهاي خاص خود را دارند به طوري كه اگر نيروهاي دشمن از لباسهاي ضد گلوله استفاده كنند، فشنگهاي ساخت داخل كشور ما از لباس آنها عبور خواهد كرد و از سوي ديگر توانسته ايم در موشكهاي خود تغييراتي دهيم كه مي تواند با حجم كم مواد انفجاري حداكثر انفجار را داشته باشد.

سردار صفاري با اشاره به نيروي انساني نيز گفت: نيروي انساني جزو تاكتيكهاي مهم ما براي مقابله با دشمنان به حساب مي آيد چرا كه ما به دنبال نيروهايي هستيم تا بتواند همچون 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ايستادگي كنند.

وي همچنين در خصوص تهديدات آمريكا نيز گفت: آمريكا كشوري بود كه در تمامي سالها اگر مي خواست به چيزي برسد به راحتي آن را به دست مي آورد اما امروز با اقتدار بايداعلام كنم كه آمريكا در قبال ايران ناتوان است و نمي تواند قدم از قدم بردارد.

سردار صفاري در خصوص دليل واگذاري صيانت از آبهاي خليج فارس به سپاه پاسداران گفت: اين موضوع به دليل تدابير رهبر معظم انقلاب بود چرا كه يكي از مهمترين كارها هماهنگي بين نيروهاي مسلح است.

وي گفت: از آنجا كه در برخي اوقات در گشت زنيها مشكلاتي بوجود مي آمد و از طرفي ديگر سپاه اين قابليت را دارد كه بتواند ماموريتهاي مختلفي را انجام دهد اين امر به سپاه پاسداران واگذار شد و از سوي ديگر چون ارتش جمهوري اسلامي ايران داراي توانمنديهاي خاص خود است و از شناورهاي بزرگ استفاده مي كند ماموريت حفاظت از درياي عمان و همچنين ماموريتهايي با برد بلند به ارتش جمهوري اسلامي ايران واگذار شد.

فرمانده نيروي درياي سپاه افزود: اين طرحي بود كه از زمان شهيد صياد شيرازي مطرح شد كه امروز با برخي زمينه سازيهاي لازم و ايجاد قرارگاه مشترك در برخي از بنادر از جمله بندرعباس اين طرح اجرايي شد.

سردار صفاري تاكيد كرد: امروز خليج فارس به طور كامل تحت كنترل است به طوري كه اگر نيروهاي بيگانه بخواهند تحركي بر عليه نظام جمهوري اسلامي ايران داشته باشند جواب دندانشكني دريافت خواهند كرد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه همچنين در خصوص برنامه هاي اين نيرو درزمينه تقويت سياسي، فرهنگي نيز گفت: سپاه يك نيروي همه جانبه است. از بدو ورود شروع سپاه بيشترين كارهاي فرهنگي در اين نيرو صورت گرفته است اما بعد از انجام تهديدات داخلي و خارجي سپاه مجبور به ورود در اين زمينه ها شد اما امروز بعد از تغيير فرمانده كل سپاه پاسداران ما به اين سمت و سو حركت مي كنيم.

صفاري طرح هم انديشي تعالي را طرحي مهم در همين راستا خواند كه از سوي فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مطرح و در حال حاضر در تمامي يگانهاي سپاه در حال اجرا است.

طرح رهروان شهيد فهميده به يك طرح ملي تبديل شود

به گزارش مهر ، فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيش از پاسخ به سئوالات خبرنگاران در رابطه طرح رهروان شهيد فهميده گفت: اين طرح به پيشنهاد بنده مطرح شد كه البته نيروي مقاومت بسيج نقش بسيار گسترده و فعالي در اين زمينه داشته و تا كنون كمكهاي شاياني را به ما كرده است.

وي افزود: ما در اين راه قدم گذاشته ايم و مسئولين نيروي مقاومت نيز در صدد هستند كه اين طرح را ملي و در تمام كشور اجرايي شود چرا كه مطمئنيم اين طرح مورد استقبال دانش آموزان و نيروي زميني در كل كشور قرار خواهد گرفت.

سردار صفاري گفت: دانش آموزاني كه در استانهاي كشور جذب اين طرح مي شوند در نيروي دريايي سپاه آموزش مي بينند ما با اين طرح به جاي استفاده از نيروهاي عضو در بسيج براي آينده سرمايه گذاري كرده و از نوجوانان كه سرنوشت سازان آينده كشور هستند استفاده مي كنيم.

به گفته وي در حال حاضر طرح رهروان شهيد فهميده در سطح تمامي استانها اجرا شد. مثلا در استان هرمزگان، بندر لنگه، جاسك، ميناب و حتي رودان كه ساحل دريايي ندارد اين طرح اجرايي شده است.

فرمانده نيروي دريايي سپاه ادامه داد: اين طرح در سال اول 6 هزار نفر عضو داشت كه عضويت در اين گروه همچنان ادامه دارد. سال دوم اين طرح 13 هزار نفر عضو گيري پيش بيني مي شد كه به لطف الهي پيش بيني مي كنيم در سال جاري 20 هزار نفر در اين طرح مشاركت كنند.

صفاري در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد تا اين طرح به عنوان يك طرح ملي مطرح شود تا در آينده نزديك ارتش بيست ميليوني كه امام خميني (ره) آن را مطرح كردند عملي شود چرا كه اين طرح اين قابليت را دارد كه ما هر چه سريعتر به آن اهداف بلندمان برساند.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن