تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش بزرگداشت و نكوداشت ‪ ۹‬تن از مفاخر ايراني برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش بزرگداشت و نكوداشت ‪ ۹‬تن از مفاخر ايراني برگزار مي‌شود
فرهنگي. ميراث فرهنگي. ساير
رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، از برگزاري همايش بزرگداشت ‪ ۹‬تن از مفاخر ايراني در سال جاري و سال آينده خبر داد.

به گزارش ايرنا از ستاد تبليغات و نمايشگاه ها، محمد حسين برزين هدف از برگزاري اين همايش‌ها را معرفي درست مفاخر ايراني در سطوح ملي و بين المللي، الگوسازي براي نسل كنوني، گسترش تبليغات گردشگري و صيانت از ميراث معنوي عنوان كرد.

وي گفت: همايش جمال‌الدين اسدآبادي از ‪ ۲۱‬تا ‪ ۲۳‬آبان ماه جاري در دانشگاه امام خميني (ره) و شهرستان اسدآباد همدان، همايش رودكي ‪ ۱۳‬و ‪۱۴‬ آذر ماه در تهران، همايش شيخ بهايي پنج دي ماه در مشهد مقدس و همايش سنايي غزنوي ‪ ۱۰‬و ‪ ۱۱‬دي ماه امسال در دانشگاه الزهراي تهران برگزار مي شود.

برزين، افزود: همايش امام محمد غزالي ‪ ۲۷‬و ‪ ۲۸‬آذر در تهران، همايش ابن سينا ‪ ۱۰‬بهمن در تهران، همايش پروين اعتصامي ‪ ۲۰‬بهمن در تهران، رشيدالدين فضل الله همداني ‪ ۱۳‬اسفند در تهران و همدان و همايش خواجه نصيرالدين طوسي سوم اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتي خواجه نصير برگزار خواهد شد.

برزين با بيان اين كه همايش مفاخر ‪ ۹‬گانه با همكاري و مشاركت دستگاه‌هاي فرهنگي، دانشگاهي و اجرايي برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همايش فردوسي نيز ‪ ۲۴‬و ‪ ۲۵‬ارديبهشت سال آينده در تهران برگزار خواهد شد.

وي از جمله محورهاي اين همايش‌ها را بررسي شخصيت فرهنگي، آثار و احوال، انديشه و عرفان، حكمت، فلسفه، دين و جايگاه علمي مفاخر عنوان كرد.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها گفت: ايران فرهنگي، مجموعه‌اي از حوزه نفوذ و تاثيرگذاري فرهنگ ايراني است كه صرف نظر از گستره سياسي در منطقه و جهان در ادوار مختلف تاريخي شكل گرفته و از طريق عناصر فرهنگي و تمدني تاثيرات خود را برجاي گذاشته است.

برزين با اشاره به ضرورت برگزاري همايش‌هاي بين‌المللي در عرصه بزرگداشت مفاخر ايراني افزود: به بركت مذهب تشيع و فرهنگ غني تاريخي، مفاخر زيادي در ايران پرورش يافته است و بايد عظمت، توانمندي و توانگري فرهنگ تاريخي ما به جهانيان شناسانده شود.

رييس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها به انجام اقداماتي براي معرفي مفاخر ايراني در سطح بين‌المللي ، ملي و منطقه‌اي اشاره كرد و گفت: در اين رابطه شناسنامه مفاخر شامل شرح حال يك هزا ر و ‪ ۵۰۰‬نفر از مفاخر از سوي پژوهشكده فرهنگ و تمدن تهيه شده و ‪ ۲۰۰‬تن از اين مفاخر نيز به يونسكو معرفي مي‌شوند.

متذكر مي‌شود كه ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، دي ماه ؟؟؟؟ با هدف ساماندهي تبليغات گردشگري و حضور منسجم جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاههاي گردشگري بين‌المللي سراسر دنيا، در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور شكل گرفت.

اين ستاد، با بهره‌گيري از راهبردهاي تبليغاتي و نمايشگاهي موفق شد تا در سطح جهاني، جايگاه رفيع ايران در حوزه صنعت گردشگري را بخوبي نمايان سازد. اين ستاد در حوزه تبليغات با توليد تيزرهاي تبليغاتي گردشگري و پخش از شبكه‌هاي الجزيره، يورونيوز و ‪ MBC1, MBC2‬و ‪ MBC3‬موفق شد تا نگاه تورگردانان بزرگ، شركت‌هاي خدماتي در صنعت جهانگردي و گردشگران جهان را به زيبايي‌هاي ايران كه در نوع خود، جهاني در يك مرز محسوب مي‌شود را معطوف كند. در حوزه توليدات فرهنگي و گردشگري نيز اين ستاد تاكنون توليداتي را در ؟؟ زبان و در ؟؟ نوع با تيراژ چهار ميليون قلم، روانه بازارهاي هدف گردشگري در سراسر جهان ساخته است.

ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حوزه نمايشگاه‌ها نيز با برنامه ريزي مدون و جدول زمان بندي شده، در سال ؟؟- ؟؟؟؟ با شركت در ؟؟ نمايشگاه و در سال ؟؟-؟؟؟؟ با شركت در ؟؟ نمايشگاه بزرگ و مطرح در زمينه گردشگري و صنايع وابسته به گردشگري به فعاليت در جهت اهداف خود پرداخت، به گونه‌اي كه به اذعان متخصصان، كارشناسان و مديران اجرايي نمايشگاه‌ها و ديگر اركان تاثيرگذار گردشگري، حضور ايران نسبت به ديگر كشورها از هر لحاظ متفاوت و باشكوه بوده است.

كسب تنديس‌هاي زرين از نمايشگاه تايلند، كسب تنديس رتبه نخست نمايشگاه هندوستان، ديپلم افتخار نمايشگاه تاشكند، متفاوت‌ترين و باشكوه‌ترين غرفه نمايشگاه ميلان و ... تنها گوشه‌اي از افتخارات ايران در حوزه حضور در نمايشگاه‌هاي جهاني است.

ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، امسال با شركت در ؟؟ نمايشگاه مهم و بين‌المللي گردشگري و صنايع مرتبط با آن به فعاليت خود در راستاي گسترش صنعت توريسم كشورمان ادامه مي‌دهد.

ايران به روايت ايرانيان تصوري است كه اكنون با همت مديريت عالي و كارشناسان ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها درحال تكوين و شكل‌گيري است. ستاد تبليغات و نمايشگاه‌ها با نگاهي بنيادي به چشم انداز ؟؟ ساله گردشگري درصدد آن است تا با تبليغات محيطي و جهاني حضوري متفاوت و تصويري مانا از ايران را در عرصه صنعت جهانگردي آغاز كند. مي‌دانيم كه راهمان سخت است و دشوار. اما بر اين باوريم كه مي‌توانيم و اين توانستن و خواستن پايدار براي توسعه گردشگري حق ايران و زيبايي‌هاي بي‌بديل و ماندگار آن است.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن