تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816455543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارنظر موافقان استيضاح كردان در مجلس عباسپور: يك تا سه سال حبس براي كردان/ مطهري: دولتي ها مي گفتند «اين نمايندگان با يك قول سفر امضاي خود را پس مي گيرند»/ قنبري: مقابله با كردان، مقابله با تفكر ماكياوليستي فريبكارانه/ كردان بخشنامه هاي جعلي نيز صادر مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اظهارنظر موافقان استيضاح كردان در مجلس عباسپور: يك تا سه سال حبس براي كردان/ مطهري: دولتي ها مي گفتند «اين نمايندگان با يك قول سفر امضاي خود را پس مي گيرند»/ قنبري: مقابله با كردان، مقابله با تفكر ماكياوليستي فريبكارانه/ كردان بخشنامه هاي جعلي نيز صادر مي كند
خبرگزاري انتخاب : نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي و موافق طرح استيضاح وزير كشور گفت: رأي عدم اعتماد به وزير كشور پاسخي به جفا در حق مجلس و نمايندگان است
نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي و موافق طرح استيضاح وزير كشور گفت: رأي عدم اعتماد به وزير كشور پاسخي به جفا در حق مجلس و نمايندگان است.

محمد ابراهيم نكونام تصريح كرد: علي كردان در زمان كسب رأي از مجلس خود را دكترا و فوق ليسانس معرفي كرد در حالي كه حتي ليسانس هم نداشت.

وي افزود: خيلي ها به جرم جعل محاكمه شده اند و اقتضاء عدالت اين است كه همه در مقابل قانون يكسان باشند.

وي اضافه كرد: در حكومت راز و رمز سلسله مراتب منوط به وجود صداقت و نفوذ آن از لايه هاي بالا به لايه هاي پايين جامعه است و كسي نمي تواند صادق نباشد و انتظار داشته باشد در جايگاه صادقان قرار گيرد.

نكونام تصريح كرد: در حالي كه شوراهاي اسلامي شهر موظفند شهرداري با مدرك ليسانس انتخاب كنند و فرماندارها و بخشدارها نيز بايد در اين سطح باشند در شأن وزير كشور نيست كه مدركي پايين تر از آنها داشته باشد.

اين نماينده مجلس گفت: ما نمي خواستيم معادله مجهول، نبود صداقت و راستي باشد اما اكنون مجهول مكشوف و با نبود صداقت معادله براي ما حل شده است.

وي با اشاره به اينكه انتظار ما صداقت آقاي كردان به اعتمادمان بود افزود: چه ايرادي داشت وي روز كسب رأي اعتماد مي گفت تحصيلات عاليه ندارد و اين گونه خود را در معرض رأي قرار مي داد.

نكونام با بيان اينكه شأن دولت عدالت محور و مهرورز بيش از اين است كه كينه ورز باشد گفت: آن روزي كه بناي رأي اعتماد به آقاي كردان بود به رغم اين كه با رأي اعتماد به وي مخالف بوديم و به وي توصيه كرديم كه در جاهاي ديگر خدمت كند پس از كسب رأي اعتماد به احترام رأي مجلس تبعيت از وزارت وي را به جان خريديم.

وي افزود: اما زماني كه گزارش كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس قرائت و صداقت نداشتن كردان برملا شد فرياد را به دليل به سخره كشيده شدن جايگاه مجلس بر سكوت ترجيح داديم.

عباسپور : به كسي كه صداقت ندارد نبايد مسئوليت داد

نماينده مردم بوئين زهرا و آوج در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمي توانيم به كسي كه در مجلس شوراي اسلامي از دايره صداقت و امانت داري منحرف مي شود، مسئوليت بسپاريم.

روح الله جاني عباسپور به عنوان سومين موافق استيضاح وزير كشور گفت: با بررسي هاي انجام شده رئيس كميسيون اموزش و تحقيقات مجلس نيز در گزارش خود اعلام كرده است كه كردان حتي مدرك ليسانس و فوق ليسانس نيز ندارد.

وي افزود: در نامه وزير علوم به مجلس نيز اصالت نداشتن مدرك دكتراي كردان قيد شده و در بخشي از اين نامه امده است: هيچگونه سابقه ارزشيابي مدرك دكتراي كردان موجود نيست.

وي به اذعان كردان درخصوص فريب خوردن از آموزشگاهي كه براي وي مدرك دكتري از دانشگاه اكسفورد تهيه كرده است، اشاره كرد و افزود: چگونه مي توان به كسي كه پس از 30 سال فعاليت اجرايي از يك مسئول اموزشگاه فريب مي خورد اعتماد كرد و مسئوليت نظارت و هماهنگي دستگاههاي اجرايي كشور را به وي سپرد.

جاني عباسپور در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به ادعاي كردان درباره مدرك ليسانس و فوق ليسانس از دانشگاه ازاد اسلامي گفت: مسئولان اين دانشگاه نيز در پاسخ به مجلس اعلام مي كنند كه كردان تاكنون هيچ مدرك تحصيلي از اين دانشگاه نگرفته است.

اين نماينده موافق استيضاح وزير كشور تصريح كرد: اقاي كردان در سمت معاون اداري مالي سازمان صدا و سيما نخست مدرك خود را كارشناسي و بعد دكتري اعلام مي كند در صورتي كه به افتخاري بودن ان اشاره نمي كند.

جاني عباسپور همچنين به قانون مجازات اسلامي درباره كساني كه از مدارك جعلي استفاده مي كنند و برخورد قانوني با برخي افراد در دهياري ها اشاره كرد و افزود: براساس اين قانون چنين افرادي علاوه بر جبران خسارت به يك تا سه سال حبس محكوم هستند.

مطهري : نبود صداقت ، مساله اصلي استيضاح

نماينده مردم تهران در موافقت با استيضاح وزير كشور گفت : مساله اصلي اين استيضاح مدرك نيست بلكه نبود صداقت است.

علي مطهري امروز - سه شنبه - در صحن علني مجلس، مساله وزارت كشور را يك آزمايش الهي براي همه جناح ها دانست.

وي گفت: بين استيضاح كنندگان و آقاي كردان هيچ سابقه دشمني و كينه وجود ندارد بلكه برخي از امضا كنندگان استيضاح دوستان نزديك ايشان هستند و اين مسئله به خاطر مسائل شخصي و دشمني و كينه ها نيست.

وي افزود: من خودم فقط يك بار ايشان را در سال 84 از نزديك ديدم كه در آستانه انتخابات رياست جمهوري در مشهد از من درخواست كرد از يك نامزد خاص حمايت كنم كه من اين موضوع را رد كردم.

مطهري گفت: زماني كه كردان از مجلس رأي اعتماد گرفت، من مخالف پيگيري مسئله مدرك ايشان بودم و گفتم وي ديگر قانوناً وزير كشور است اما بعد از پيگيري موضوع و مشخص شدن مسئله مدرك وي، مجلس احساس كرد كه فريب خورده است و تكليف چيز ديگري شد.

وي گفت: ما ايده استعفا، عزل و استيضاح را مطرح كرديم و به دولت فرصت داديم خودش اين مسئله را حل كند.

مطهري با بيان اينكه من با رئيس جمهور ملاقات طولاني داشتم اما اين ملاقات نتيجه اي نداشت گفت: ملاقات من با وزير كشور نيز لغو شد.

وي افزود: عده اي مي گويند نمايندگان با علم به مسئله به آقاي كردان رأي دادند در حالي كه نمايندگان در زمان انتخاب يقين نداشتند كه اين مسئله درست است و امروز خود آقاي كردان به جعلي بودن مداركش اعتراف كرده و مسئله متفاوت شده است.

مطهري اضافه كرد: عده اي نيز مي گويند مهم نيست مدرك كردان جعلي است و عده زيادي مدارك قلابي دارند در حالي كه با آنها نيز بايد برخورد شود.

وي با اشاره به اينكه آقاي كردان در سخنان خود صادق نبوده است، گفت: شايد ما هم اگر در اين جايگاه بوديم براي حفظ پست وزارت همين كار را مي كرديم.

مطهري تصريح كرد : اما اين خطاي بزرگي است و براي عزل كافي است زيرا آقاي كردان مدرك دكتراي خود را به آقاي كوهكن نشان داد و گفت اگر مي دانستم كه مدرك فوق ليسانس من هم مشكل دارد ، آن را مي آوردم.

نماينده مردم تهران افزود: عده اي اين استيضاح را سياسي مي دانند در حالي كه اين استيضاح سياسي نيست و از سر درد دين، فطرت و ارزش هاي اسلامي و يك استيضاح ايدئولوژيك است.

وي با بيان اينكه بيشتر استيضاح كنندگان اصولگرا هستند، گفت: از جناح هاي ديگر نيز اين استيضاح را امضا كرده اند و هيچ يك از آنان امضاي خود را پس نگرفتند.

مطهري تأكيد كرد: اعتماد مردم به نظام زماني جلب مي شود كه با مسئولان متخلف آشكارا و با ذكر سمت برخورد شود.

وي گفت: چرا به خاطر رفيق بازي مملكت را دچار تشويش مي كنيد؟

مطهري با اشاره به مسئله سخنان رحيم مشايي گفت: آيا بهتر نبود كه اين موضوع با يك تذكر در دولت حل مي شد و آيا حتماً بايد در اين گونه مسائل با ورود مجلس و رهبري موضوع حل شود؟

مطهري گفت: در خصوص موضوع آقاي كردان، 2 ماه كشور را معطل كرده ايم و اعتماد ملي زير سؤال رفته است در حالي كه موضوع روشن است و برخورد جدي با تخلفات مسئولان، شيوه اسلام و پيامبر و مورد تأييد دنياي امروز است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: در مراوداتي كه در اين خصوص با مقامات دولتي داشتم احساس كردم نگاه آنان به مجلس نگاه نادرستي است و گمان مي كنند نمايندگان استقلال رأي ندارند.

وي افزود: يكي از آنان به من گفت "اين نمايندگان با يك قول سفر امضاي خود را پس مي گيرند" در حالي كه يك نفر هم امضاي خود را پس نگرفت.

وي با بيان اينكه نمايندگان در خصوص مسائل مهم، مستقل و با فكر رأي مي دهند، گفت: توزيع چك پول بين نمايندگان چند روز مانده به استيضاح ناشي از تصور عجيبي است كه دولت از نمايندگان دارد و در اين خصوص كسي كه دستور داده نيز بايد بركنار شود.

مطهري با اشاره به اينكه برخي از نمايندگان تهديد مي شوند كه در صورت استيضاح مسائل پرونده آنان مطرح شود، گفت: چه كار به پرونده افراد داريد، اينطور هيچ وقت مملكت اصلاح نمي شود.

دستغيب : هدف ؛ جلوگيري از نشر بي اعتمادي است

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: كسي نمي تواند رابطه خوب مجلس و دولت را برهم بزند.

دستغيب (نام پدر: علي اصغر) به عنوان موافق استيضاح وزير كشور گفت: قرار نيست اين جلسه به بدگويي درباره كسي بگذرد و قرار هم نيست كسي سفسطه كند و راز حقيقت را مخفي نگاه دارد.

وي افزود: امروز رأيي كه مجلس مي دهد رأي به اختلاف نخواهد بود، رأي به اعتماد، امانتداري، صداقت و جلوگيري از نشر بي اعتمادي و التهاب در جامعه خواهد بود.

دستغيب گفت: نكته اول من اين است كه عملكرد وزير و سوابق مديريتي ملاك است، اما چيزي كه عمل ما را شكل مي دهد، تفكر و نيت ماست.

وي با بيان اينكه پاية همه رفتارها، صداقت است، تصريح كرد: چه عملكردي مهمتر از صدق حديث و امانت در حقيقت است، اين ملاك ارزيابي ما درباره وزير كشور است.

دستغيب گفت:‌ اگر قرار بود ما فقط به دنبال مديران خوبي باشيم، در سراسر دنيا مديران برجسته وجود دارند؛ شايسته نظام اسلامي، مدير اخلاق محور است، پس عمل كفايت موضوع نيست.

نماينده مردم شيراز افزود: نكته دوم اين است كه برخي مطرح مي كنند در روز رأي اعتماد همه موارد گفته شد؛ كسي آن روز نگفت مدرك جعلي است و گزارش رسمي نيز داده نشد.

وي اضافه كرد، آن روز شبهاتي بود، منتها توجيه مستندي براي نمايندگان ارائه نشد، بنابراين نمايندگان بر اساس وظيفه عمل كردند و حمل بر صحت گذاشتند.

دستغيب گفت: انتظار ما هم اين نبود كه كسي كه قرار است در مسند وزارت كشور بنشيند بر خلاف واقع نكته اي را بيان كند اما الآن حجت بر همة نمايندگان تمام شده است.

وي نكته سوم خود را اينگونه آغاز كرد: برخي تلاش دارند وانمود كنند كساني استيضاح را خط مي دهند، من بايد بگويم اين كاملاً درست است؛ در روزهاي اخير اين دغدغه عده زيادي از نخبگان، طلاب حوزه و دانشجويان دانشگاه ها بوده است.

دستغيب گفت: نكته چهارم اينكه عده اي مي خواهند هر روز براي مجلس مسئله درست كنند، بدون ترديد بسياري از مشكلاتي را كه مطرح مي شود مي توان با تدبير صحيح از وقوع آن جلوگيري كرد.

وي با بيان اينكه اين استيضاح، شر ضرور است، تصريح كرد: اما مي شود هم دولت و هم ديگران با تدابير شايسته، به مجلس كمك كنند.

دستغيب با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهور گفت: ما هم علاقه مند نيستيم به موارد حاشيه اي بپردازيم.

وي همچنين افزود: كساني كه استيضاح كنندگان را تهديد كرده اند، اين عمل آنها غيرقابل ارزش است.

دستغيب گفت: شأن مجلس و دولت فراتر از آن است كه عده اي آتش بيار روابط اين دو نهاد باشند، و كسي نمي تواند رابطه خوب مجلس و دولت را بر هم بزند.

وي افزود: برخي ها دغدغه هايي مطرح كردند به عنوان مثال برخي گفتند بايد حفظ آبرو كرد و يا برخي ديگر گفتند در اين ماجرا سر و سري وجود دارد.

دستغيب گفت: ما با آقاي كردان نه رفيق شفيق بوديم و نه همراه حمام و گلستان وي.

نماينده مردم شيراز با تأكيد بر اينكه نبايد شخصيت افراد تخريب شود، افزود: اما حساسيت وزارت كشور ايجاب مي كند آقاي كردان در جاي ديگري به ايفاي مسئوليت بپردازد، آبروي نظام مهمتر از هر چيز ديگري است.

كرمي راد : استيضاح كردان ضد دولت نيست

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما براساس آموزه هاي ديني وظيفه داريم در جامعه اسلامي به عدل رفتار كنيم، گفت:‌ استيضاح آقاي كردان برضد دولت نيست و قصدي براي فضاسازي وجود ندارد.

محمد كرمي راد موافق استيضاح وزير كشور افزود: فضاسازي را كساني ايجاد مي كنند كه رفتار انان ناشيانه است و ما دولت را از آن خود مي دانيم .

وي اضافه كرد: مردم از مجلس انتظار دارند در التهابات و مسائل كشور تصميم اصولي بگيرد .

كرمي راد گفت: استيضاح امروز نه جناحي و نه سياسي است و هيچ كس از پشت پرده آن را هدايت نكرده است.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه راي قبلي ما به آقاي كردان راي اعتماد به دولت اصولگرا بود، افزود: قرار نيست استيضاح كنندگان به چيزي جز صداقت نداشتن كردان بپردازند.

وي گفت: اگر كردان درباره مدارك تحصيلي اش صادقانه سخن مي گفت، به يقين بنده از ايشان حمايت مي كردم اما وي در كميسيون امنيت ملي درباره مدارك تحصيلي اش يك كلمه سخن نگفت و طفره رفت.

قنبري : مجلس مسئول بازگرداندن اعتماد مردم است

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي در موافقت با استيضاح علي كردان گفت: اعتماد مردم از بين رفته و مجلس امروز مسئول بازگرداندن اين اعتماد است.

داريوش قنبري در صحن علني مجلس با بيان اينكه امروز چشم افكار عمومي به نمايندگان مجلس به عنوان وكيل مردم دوخته شده است، افزود: امروز بحث يك فرد خاص به نام كردان نيست بلكه مقابله با تفكر ماكياوليستي فريبكارانه است.

قنبري با بيان اينكه براي بركناري كردان نيازي به جلسه امروز نبود ،افزود: ما از رئيس جمهور انتظار داشتيم كه خود براي حل اين مسئله دست به كار شود.

قنبري درباره پيامدهاي حضور وزيري با مدرك جعلي گفت: چنين وزيري بخشنامه هاي جعلي نيز صادر مي كند.

وي زير سوال رفتن شان نظارتي مجلس و نبود اقتدار براي وزير كشور داراي نقطه ضعف را از ديگر پيامدها دانست و افزود:‌ ما چگونه فردا مي خواهيم به وزير كشور اعتماد كنيم و بودجه اين وزارتخانه را در اختيار كسي قرار دهيم كه خود به راحتي تخلف مي كند.

قسيم عثماني : استيضاح از سر دلسوزي به نظام است

نماينده مردم بوكان در مجلس شوراي اسلامي و موافق با استيضاح وزير كشور گفت: اين استيضاح، مقابله با دولت نيست بلكه از سر همراهي و دلسوزي به نظام صورت گرفته است.

محمد قسيم عثماني در بررسي استيضاح وزير كشور با اشاره به نقش نظارتي مجلس شوراي اسلامي افزود: استفاده از ابزارهاي قانوني در مجلس به منزله مقابله قوا با هم نيست و باعث تعديل و اصلاح قدرت هر يك از قوا مي شود.

وي گفت: مجلس تا جايي كه مصالح نظام و مردم باشد از ابزارهاي قانوني استفاده

مي كند و اگر دولت خواسته يا ناخواسته در استحكام نظام و خدمت به مردم حركت نكند از ابزارهاي قانوني پيشگيرانه و با اقتدار استفاده مي كنيم.

عثماني وجود كردان را باعث تضعيف نظام و نارضايتي مردم دانست و گفت: نبود صداقت در وي براي ما اثبات شده است و ادامه حضور كردان در اين سمت باعث بي اعتمادي مردم به نظام خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه پيش از طرح استيضاح راههاي زيادي در مجلس بررسي شده است گفت: در نهايت مجبور شديم استيضاح را به عنوان آخرين و پر هزينه ترين راه مطرح كنيم و مهمترين علت آن اصرار خود كردان بر حضور در اين وزارتخانه بود و اگر كناره گيري مي كرد اين همه هزينه نمي داديم.

نماينده مردم بوكان گفت: هر گاه مجلس دست به اقدامي قانوني مي زند برخي كارگزاران دولت به جاي جلوگيري از به وجود آمدن زمينه استيضاح، خود استيضاح و استيضاح كنندگان را تحت فشار قرار مي دهند.

اين نماينده موافق استيضاح وزير كشور ضمن تأييد خدمات دولت نهم و صداقت شخص رئيس جمهور و همكاران وي افزود: حضور كردان كليت كابينه دولت را مخدوش كرده و زير سؤال برده است و با ادامه حضور وي شخص رئيس جمهور نيز متضرر خواهد شد.

وي گفت: زيان و آسيبِ رفتن وي به مراتب بيشتر از زيان و آسيب ماندنش است.

عثماني با اشاره به اينكه بايد آثار بركناري و ماندگاري كردان را در دو كفه ترازوي عدل و منطق قرار داد گفت: در اين بين بايد خدا را ناظر بر اعمالمان بدانيم و قضاوت كنيم.

نماينده مردم بوكان احياي استقلال مجلس و شأن نمايندگان و انتصاب شخصي صادق در رأس وزارت كشور را از آثار بركناري كردان دانست و گفت: دلسوزان نظام بر سر مصالح كشور با هيچ كس نبايد رودربايستي داشته باشند و هر جا خلافي از آنان سر زد بايد اعتراف كنند.

وي گفت: نمايندگان نيز بايد موضوعات را با صداقت مطرح كنند و بايد در اين بين به اشتباه دولت در معرفي كردان و همچنين رأي اعتماد برخي نمايندگان به وي اذعان كرد.

عثماني افزود: به عنوان شخصي كه در رأي اعتماد به اين وزير رأي مثبت دادم اعتراف مي كنم كه اشتباه كردم و اگر برخوردها و اظهارات ما صادقانه باشد مقابل دسيسه هاي دشمنان، مقتدر خواهيم بود.

اين نماينده موافق استيضاح وزير كشور در ادامه تنزل شأن و جايگاه مجلس هشتم در ميان افكار عمومي و اُفت جايگاه تك تك نمايندگان مجلس در حوزه هاي انتخابيه را از آثار سوء ماندگاري كردان در اين سمت دانست.

نماينده مردم بوكان گفت: ماندگاري وي، در ميان مردم اين شبهه را به وجود مي آورد كه مدرك تحصيلي بسياري از نمايندگان مجلس نيز همچون كردان كسب شده است.

وي ايجاد بستر لازم براي تبليغات دشمنان داخلي و خارجي و همچنين ايجاد زمينه تطميع و تهديد نمايندگان و وقوع بستر لازم براي شعار تحريم انتخابات را از ديگر آثار سوء ماندگاري كردان در سمت وزارت كشور دانست.

عثماني گفت: به عنوان عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به كرات در كلاسهاي درس تحت فشار قرار مي گيريم كه چرا بايد ما دانشجويان زحمت بكشيم اما ديگران با مدارك جعلي مسئوليت بگيرند.

وي افزود: در صورت ماندگاري كردان در اين سمت حاشيه امني براي گرفتن مدارك جعلي ايجاد مي شود و همچنين حضور مردم در انتخابات كاهش مي يابد.

نماينده مردم بوكان ادامه داد آيا مردم مي توانند به كسي كه از مدير يك نشريه انتشاراتي فريب خورده و نمايندگان را فريب داده است اعتماد كنند و آراي خود را به كيسه وي بريزند.

عثماني با اشاره به اينكه ماندگاري كردان در اين سمت به شعارهاي شايسته سالاري نيز لطمه مي زند گفت: در اين شرايط محبوبيت رييس جمهور نيز خدشه دار خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه برخي نيز با اين شبهه كه كردان بايد بماند تا در انتخابات پيش رو دِين خود را مطرح كند، اصرار بر ماندن وي دارند گفت: حضور وي در اين وزارتخانه به معني تضعيف نظام و كاهش حضور مردم در انتخابات و به معناي آب در آسيب دشمن ريختن است.

عثماني با اشاره به اينكه عمده هدف ما در جلسه امروز حذف شخص كردان نيست گفت: بايد روش و منشي كه وي پايه گذاري كرده است ريشه كن شود.

اين نماينده موافق استيضاح وزير كشور در پايان افزود: رأي مخالف به استيضاح، رأي به بي اعتباري و تنزل شأن و جايگاه مجلس و تحقق بي اعتمادي به نمايندگان است كه اميدوارم چنين اتفاقي نيفتد.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن