تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شعبه دانشگاه پيام نور در كويت آغاز به كار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شعبه دانشگاه پيام نور در كويت آغاز به كار كرد
. .

كويت - شعبه دانشگاه پيام نور در كويت با ثبت نام از دانشجويان مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد به طور رسمي كار خود را آغاز كرد.

به گزارش ايرنا، در مراسمي كه به همين مناسبت دوشنبه شب در محل رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران و با حضور مسئولان نمايندگي‌هاي ايران، دانشجويان اين دانشگاه و ايرانيان مقيم كويت برگزار شد، تقويت و حمايت از اين نهاد علمي مورد تاكيد قرارگرفت.

علي جنتي سفير جمهوري اسلامي ايران در كويت طي سخناني آغاز به كار دانشگاه پيام نور در كويت را تحقق آرمان ديرينه ايرانيان مقيم اين كشور براي ادامه تحصيل فرزندان خود دانست.

وي گفت: در حال حاضر در دنيايي بسر مي‌بريم كه علم و دانش حرف اول را مي‌زند و كشورهايي كه علم و دانش بيشتري دارند از قدرت و اقتدار بيشتري نيز برخوردارند.

جنتي با اشاره به توجه ويژه دولت به بحث دانش وعلم آموزي گفت: بعد از انقلاب فضايي در كشور به وجود آمده و زمينه‌هايي فراهم شده است كه ايرانيان همواره در ابعاد مختلف و در كسب موفقيت‌هاي علمي در داخل و خارج افتخار آفرين بوده اند.

وي همچنين اظهارداشت: اگر چه قبلا مشكلات مالي در زمينه تحقيقات علمي وجود داشت ولي در حال حاضر با حمايت دولت و تصويب مجلس بودجه‌هاي تحقيقاتي چند برابر افزايش يافته است.

از سوي ديگر سيد ابوفاضل رضوي اردكاني رايزن فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران نيز با اشاره به وضعيت زندگي و درآمد ايرانيان مقيم كويت خواستار كاهش شهريه دانشجويان دانشگاه پيام نور شد.

وي با اشاره به اينكه اكثر ايرانيان مقيم كويت را قشر كارگري تشكيل مي دهد افزود: ‪ ۹۰‬درصد طبقه كارگري مقيم كويت قادر به پرداخت شهريه نيستند از اين رو دانشگاه پيام نور براي مساعدت در اين زمينه بايد سطح شهريه‌ها را كاهش دهد.

وي همچنين گفت: تحولي كه بعد از انقلاب اسلامي در زمينه علم آموزي در ايران به وجود آمده بي‌سابقه است .

از سوي ديگر مهندس رامين رجب زاده مديريت دانشگاه پيام نور كويت نيز گفت: شرايط خاص ايرانيان مقيم كويت و فراهم نبودن امكانات مالي مناسب باعث شده بود تا عده زيادي از دانش آموزان بعد از تحصيلات به راحتي نتوانند وارد دانشگاه‌هاي معتبر كويت شوند و از اين رو از تحصيل محروم مي ماندند.

وي افزود: در حال حاضر ‪ ۷۰‬دانشجو در مقطع كارشناسي در رشته‌هاي مديريت بازرگاني، حسابداري، مترجمي زبان انگليسي، علوم كامپيوتر، حقوق، روانشاسي، علوم تربيتي، الهيات و معارف اسلامي و ‪ ۶‬دانشجو نيز مقطع كارشناسي ارشد در رشته‌هاي مديريت بازرگاني،
روانشناسي، حقوق علوم تربيتي و ادبيات فارسي اين دانشگاه ثبت نام كرده اند.

وي همچنين خاطرنشان كرد كه با صحبت‌هايي كه با مركز صورت گرفته قرار شده است دريافت شهريه از دانشجويان در كويت از رديف ‪ ۸‬به رديف ‪ ۴‬تغيير يابد كه اميدواريم اين امر هر چه زودتر محقق شود.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 558]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن