تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816498081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح.اله زاده در گفت.وگو با ايسنا: انتصاب حجازي به معناي تقويت كادر فني نيست مظلومي، پورحيدري و حجازي طبق وظايف.شان كار كنند، مشكلي بوجود نم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: انتصاب ناصر حجازي به عنوان مسوول كميته فني باشگاه استقلال به معناي تقويت كادر فني تيم نيست و او تنها دانش و تجربياتش را در اختيار مظلومي قرار خواهد داد.

علي فتح.اله زاده در گفت.وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون انتخاب ناصر حجازي به عنوان مسوول كميته فني باشگاه استقلال، اظهار كرد: به هر حال فوتبال روز به روز علمي.تر مي.شود و اگر ما به موارد علمي آن توجهي نكنيم، به خواسته.هاي.مان نمي.رسيم. ما از زماني كه دوباره كار را در استقلال شروع كرديم طبق برنامه.اي كه مشخص كرديم، جايگاهي را براي مسووليت كميته فني باشگاه ديده بوديم كه هنوز شخصي انتخاب نشده بود. سرانجام با بررسي.هايي كه انجام داديم، از ناصر حجازي دعوت كرديم تا اين مسووليت را بپذيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور هم.زمان حجازي، منصور پورحيدري و پرويز مظلومي در كادر فني استقلال، نمي.تواند تداخل وظايف يا حاشيه.هايي را براي اين تيم بوجود بياورد، تصريح كرد: در همه جاي دنيا چهره.هاي سرشناس ورزشي و مربيگري هستند كه در باشگاه.ها مسووليت فني را برعهده مي.گيرند؛ ما شرح وظايفي را براي مسوولان مختلف در كادر فني داريم و نبايد تداخلي در وظايف اين اشخاص بوجود آيد. ما مسووليت فني و اصلي تيم را برعهده مظلومي گذاشتيم و مطابق با آن وي بايد در قبال نتايج تيم، پاسخگو باشد. حجازي در منصب مسوول كميته فني، براساس دانايي، شناخت و تجربه.اي كه از فوتبال و استقلال دارد، مسايل فني تيم در مسابقات مختلف يا تمرينات را در قالب پيشنهاد و نظر به سرمربي و مديريت باشگاه منعكس مي.كند. او مسوول كميته.اي شده است كه مظلومي و پورحيدري هم عضو آن هستند.

فتح.اله.زاده در پاسخ به اين سوال كه پس وظايف پورحيدري به عنوان مديرفني استقلال چيست، گفت: او هم نظرات و پيشنهادات خود را پيرامون مسايل فني به اطلاع سرمربي مي.رساند اما فرقي كه با مسووليت كميته فني دارد اين است كه در اين راستا به تيم، بازيكنان و سرمربي بيشتر نزديك است. پورحيدري مسووليت سرپرستي تيم را هم برعهده دارد.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه مظلومي، پورحيدري و حجازي، سرمربيگري استقلال را تجربه كرده.اند؛ آيا نظرات چندگانه آنها پيرامون يك يا چند بازي استقلال يا مسايل فني جاري اين تيم، نمي.تواند باعث ايجاد حاشيه.هاي غيرقابل كنترل براي شما باشد، تصريح كرد: ما اين شرايط را از طرف ديگري مي.بينيم؛ ما در حال حاضر آدم هاي بزرگي در كادر فني داريم كه اگر بتوانيم از عهده كار سخت كنترل شرايط و اداره تيم با حضور هر سه نفر مظلومي، پورحيدري و حجازي برآييم، نتايج مثبت خواهيم گرفت. ما براي بوجود نيامدن تداخل تمامي كارها و مسووليت.ها را كاناليزه كرديم كه اگر تمام افراد طبق آن حركت كنند، هيچ مشكلي بوجود نمي.آيد.

وي در پاسخ به اين سوال كه پس يعني يكي از دلايل حضور حجازي در استقلال اين است كه خواسته.ايد كادر فني را تقويت كنيد، اظهار كرد: همانطور كه گفتم انتخاب حجازي براساس چارت باشگاه و مسووليت.هايي است كه تعريف؛ اين اقدام ارتباطي به ضعيف يا قوي بودن كادر فني ما ندارد؛ قطعا با گذشت تنها سه بازي از مسابقات، نمي.توان ارزيابي مشخصي از عملكرد كادر فني داشت. ضمن اين كه مظلومي زماني كه شجاعت و جسارت به خرج داد و سرمربيگري تيم را پذيرفت، ما اوضاع نابسماني داشتيم. تغييرات زيادي در تركيب بازيكنان بوجود آمد كه فكر مي.كنم حداقل هفت، هشت بازي بايد بگذرد تا اسكلت تيم شكل واقعي به خود گيرد. بهتر شدن اوضاع تيم نيازمند زمان است، هرچند ما با اين شرايط نتايج چندان بدي نگرفتيم. شايد يك تيم در چند بازي نخست با حريفان آساني برخورد كند كه در پايان فصل جزو تيم.هاي رده پايين .باشند و برعكس تيمي هم به صورت پي در پي با حريفان قدرتمند برخورد كند.

فتح.اله زاده درباره زميني كه قاليباف شهردار تهران قول واگذاري آن را به باشگاه.هاي استقلال و پرسپوليس داده،. گفت: شهردار مي.خواهد زمين.هايي را به صورت 95ساله در اختيار اين دو باشگاه قرار دهد تا آنها در اين مدت بهره.برداري لازم را از آن ببرند. البته مكان اين زمين.ها هنوز مشخص نيست. استقلال خود نيز زمين مرغوبي دارد كه براي احداث كمپ باشگاه، آن را آماده كرده.ايم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن