تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدیرعامل مس: برکناری مرفاوی آخرین راه است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

فتح.ا... نژادزمانی پیرامون وضعیت تیم فوتبال مس کرمان با توجه به سه شکست متوالی که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کرده است، اظهار کرد: مس تنها روی بدشانسی و شرایطی که برایش بوجود آمد، نتوانست در این سه هفته امتیاز بگیرد.

معتقدم تیم ما با سرمربیگری صمد مرفاوی بازی به بازی عملکرد بهتری داشته و جا افتاده است. بازیکنان ما در بازی با ملوان نشان دادند که کیفیت بالایی دارند و به خصوص در نیمه نخست که کاملا توپ و میدان را در دست داشتند تا جایی که سرمربی ملوان هم به این مساله اذعان داشت. توپی به یکی از بازیکنان ما برخورد کرد و وارده دروازه مس شد که اگر هزار توپ دیگر هم در آن شرایط با او برخورد کند، شاید گل نشود.

وی افزود: وقتی از جایگاه ویژه ورزشگاه ملوان بازی را می.دیدم، پیشکسوتان ملوان آنجا بودند و می.گفتند که بازی را مس انجام داد، گل هم زد اما نتیجه را ملوان برد! ما واقعا به آینده مس امیدواریم و فکر می.کنم در بازی جمعه مقابل شهرداری تبریز بتوانیم پیروزی را بدست آوریم.

ما انتظار داریم بازیکنان ناکامی.های گذشته را جبران کنند. مس از سه بازی اخیر،. دو مسابقه را خارج از خانه انجام داد و نهایتا با بدشانسی نتوانستیم موفق باشیم. این.ها توجیه نیست و می.دانم باید مقابل مردم هواداران مس جوابگو باشیم.

نژادزمانی خاطرنشان کرد: تنها دو بازیکن از نفرات فصل گذشته قراردادشان دوساله بود و ما در ابتدای فصل تلاش زیادی برای حفظ اسکلت تیم انجام دادیم. به هر حال تغییراتی هم وجود آمد که این بازیکنان برای هماهنگ.تر شدن نیازمند زمان هستند.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه هیچ اولتیماتومی به مرفاوی نداده است، گفت: ما از این مربی همچنان حمایت می.کنیم؛ او سابقه مشخصی در تیم.های دیگر دارد و می.بینیم که با حضور او روند بازی.های مس بهتر شده و روبه رشد است.

صبح یکشنبه هم با اعضای کادر فنی جلسه.ای داشتم و مرفاوی هم گزارش و توضیحات مکتوبی را ارایه کرد که در جلسه هیات مدیره آن را مطرح .کردم. این جلسات ما برای تغییرات نیست بلکه می.خواهیم هم.اندیشی کرده تا شرایط را بهتر کنیم.

نژادزمانی تاکید کرد: ایجاد تغییرات در کادر فنی تنها پس از گذشته سه هفته از شروع لیگ خیلی زود است؛ تغییر سرمربی آخرین راه برای بهتر شدن تیم است و در مقطع کنونی به هیچ وجه منطقی و عاقلانه نیست.

اگر ما اقدام به چنین کاری کنیم به نوعی اعلام ضعف کرده.ایم؛ پس نقش مدیریت در اینجا چیست؟ در جلسه هیات مدیره هم موارد متعددی بررسی می.شود؛ همه در جهت منافع باشگاه و تیم کار می.کنند، شاید این منافع ایجاب کند که اصلا مدیرعامل تغییر کند. مربی یا هر مسوول دیگری را تنها با یک اراده می.توان تغییر داد و وقتی کارها به درستی انجام می.شود، باید به راه.های دیگر فکر کرد.

وی ادامه داد: حتی اگر مس به تیم شهرداری تبریز هم ببازد باز از الان نمی.توانیم بگوییم چه اقداماتی در باشگاه مس انجام می.شود. کارها و عملکردهای هر کسی در هر وظیفه.ای مشخص است و تصمیم.ها هم به صورت جمعی در مس گرفته می.شود.

برگزاری جلسه هیات مدیره به این معناست که مسوولان مدیریت باشگاه نسبت به اوضاع آن بی.توجه نیستند. تیم ما در فصل گذشته هم در طول سه مسابقه تنها یک امتیاز گرفته بود و معتقدیم هنوز امتیازات زیادی برای بدست آوردن وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه مس خطاب به هواداران کرمانی گفت: می.دانیم آنها از نتیجه نگرفتن تیم در این مدت ناراضی هستند و حق هم دارند اما می.خواهیم که صبور باشند و بدانند برای موفقیت در این تیم تلاش زیادی می.شود و انشاا... نتایج گذشته جبران خواهد شد. این تیم نسبت به فصل گذشته جوانتر شده است و این از عوامل مهم موفقیت است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن