تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورحيدري: عدم توجه به تيم هاي پايه موجب افت فوتبال ايران شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مدير فتي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: در ساليان گذشته باشگاه ها بر روي تيم هاي پايه خود آن چنان که بايد و شايد کار نکرده اند و همين مساله موجب شده است فوتبال ايران در آسيا و جهان در مسير نزولي قرار بگيرد.



منصور پورحيدري افزود: بايد قبول کرد که فوتبال ايران آن صلابت و قدرت گذشته را ندارد و برنامه ريزي هاي خوبي در اين بخش صورت نمي گيرد. 18 تيم در ليگ برتر حضور دارند که اکثر آن ها به کسب نتيجه، دلخوش کرده اند و فعاليتي در بخش بازيکن سازي و فعاليت در رده هاي پايه ندارند.
کارشناس فوتبال کشورمان تاکيد کرد: اگر نگاهي به چند سال گذشته داشته باشيد خواهيد ديد که بسياري از بزرگان فوتبال ايران بازنشسته شده اند اما، مهره مناسبي جايگزين آن ها نشده است و به همين دليل مي بينيم که از بسياري از تيم هاي آسيايي که روزي آروزي بازي با ما را داشته اند، عقب مانده ايم.
وي گفت: روزي در فوتبال ايران عشق و تعصب حرف اول و آخر را مي زد و بازيکنان براي حضور در زمين بازي حاضر بودند از تمام توان خود مايه بگذارند اما، متاسفانه آن نسل در حال تمام شدن است و در بين بازيکنان امروز ديگر چنين نفراتي را مشاهده نمي کنيم.
مدير فني تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعيت آبي پوشان پايتخت قبل از بازي با ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابتهاي ليگ برتر فوتبال ايران در هفته سوم گفت: استقلال آن طراوت و شادابي خود را ندارد و علت اين مشکل را بايد در زمان بسيار کمي که بازيکنان خود را در اختيار داشتيم، جستجو کرد. واقعيت اين است که ما تنها چند روز بازيکنان خود را در اختيار داشته ايم و نبايد انتظار معجزه در اين مدت کوتاه را داشته باشيم.
وي ادامه داد: اگر تيمي مثل ذوب آهن اصفهان در ليگ دهم خوب عمل مي کند به دليل آن است که اسکلت اصلي تيمي خود را حفظ کرده و از سويي ديگر در باشگاه ثبات وجود دارد. در مقابل، استقلال از مديريت تا بازيکنان دچار تغييرات بسيار شده و به همين دليل بايد فرصت کافي را براي هماهنگ کردن اين نفرات داد.
پورحيدري خاطر نشان کرد: متاسفانه زمان کافي را در بين بازي هاي ليگ برتر نداريم چرا که پس از بازي، تنها مي توان يک روز استراحت و يک روز تمرين کرد و نمي توان در اين شرايط بر روي بدن بازيکنان و هماهنگي بين آن ها متمرکز شد.
مربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران در خصوص عدم دعوت از علي کريمي به اردوي تيم ملي فوتبال ايران گفت: اين مساله اي است که بايد افشين قطبي به آن پاسخ بدهد چرا که دعوت نکردن کريمي با نظر او بوده و من نمي دانم موضوع چيست اما، آن چه مسلم است اين بازيکن يکي از بهترين چهره هاي تيم فوتبال ايران بوده و بايد ديد چه موضوعي موجب اين مساله شده است.
پورحيدري افزود: من مدت ها با قطبي بوده ام، وي در برخورد با بازيکنان بسيار خوب عمل مي کند و رفتاري مودبانه دارد اما، مشکل فوتبال ايران بازيکن و مربي نيست بلکه از ساختار نياز به بازسازي دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن