تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816476064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پولسازترين زنان سينماي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: روزنامه «تهران امروز» در گزارشی نوشت:



ستاره.ها جذاب.ترين پديده هنر سينما در سرتاسر جهان هستند نشان به آن نشان كه لوران بارت در مورد اودري هپبورن مقاله مي.نويسد و همين چند روز پيش راجر ايبرت در نقد فيلم «سالت» بخش عمده.اي را به تحسين ويژگي.هاي ظاهري بازيگر نقش اصلي اين فيلم پرداخته بود. با اين اوصاف تكليف مخاطبان عامتر سينما كاملا روشن است كه اغلب براي ديدن چهره.هاي محبوب خود به سينما مي.روند.

كشور ايران هم با قواعد غريب خودش جزئي از اين دهكده كوچك جهاني است و سينمايش به اندازه خود ستاره.هايي دارد كه براي مردم جذاب هستند و تنور سينماي ايران را گرم مي.كنند. اما اينكه كدام ستاره محبوبتر است و كدام پولسازتر، هميشه بحث جذابي بوده و هست.

در يك نظر سنجي اينترنتي هديه تهراني با قاطعيت آرا (51,9 درصد كل آرا) به عنوان محبوبترين بازيگر زن ايراني انتخاب شده است. در حالي كه مهناز افشار با 24,4 درصد آرا در رتبه دوم قرار دارد و الناز شاكردوست با 10.2 درصد آرا در رتبه سوم ايستاده است.

اين نظر سنجي توسط سايت روزنامه باني فيلم صورت گرفته است. نتيجه اين نظر سنجي نشان از آن دارد كه هديه تهراني به.رغم كم كاري.اش و به.رغم اينكه در پنج سال اخير مشغول به هر كاري بوده جز حضور در يك فيلم تجاري و به.رغم اينكه از رحيم.مشايي و وام دولتي براي برپايي نمايشگاه عكس كمك مي.گيرد، همچنان محبوب است. اين هم رخ ديگري از جادوي سينماست.

هديه تهراني «هفت دقيقه تا پاييز» را بر پرده سينماها دارد كه در اواخر زمان اكران خود به سر مي.برد و چيزي نزديك به 450 ميليون تومان فروخته است كه با توجه به لحن تراژيك آن فروش نسبتا خوبي است. هديه تهراني در حال حاضر در انزوا به سر مي.برد و چندي پيش هم به واسطه عدم.حضور در مراسم فرش قرمز فيلم «هفت دقيقه تا پاييز» درگير حواشي شده بود. تهراني با فيلم «سلطان» ساخته مسعود كيميايي وارد عالم سينما شد و در همان اولين فيلمش نقش شخصيت اول زن فيلم را بازي كرد و اين.گونه قدم اول را بسيار محكم برداشت.

نكته جالبي كه در اين نظر سنجي وجود دارد حضور نيكي كريمي در رتبه چهارم است. كريمي كه روزگاري رقيبي سرسختي براي تهراني محسوب مي.شد امروز با 7.6 درصد آرا در رتبه چهار ايستاده تا هديه تهراني با بيش از 15 سال حضور در سطح اول سينماي ايران همچنان بانوي اول سينماي ايران باشد. رتبه پنجم اين فهرست به مهتاب كرامتي تعلق دارد كه تصور مي.رفت موقعيت بهتري در جدول ستاره.ها داشته باشد. كرامتي با 5.6 درصد آرا در رتبه پنجم ايستاده.

نكته جالب ديگري كه در اين نظر سنجي وجود دارد به ليلا اوتادي مربوط مي.شود كه پيش تر گفته بود گران ترين بازيگر زن ايران است ولي در ميان پنج ستاره محبوب سينماي ايران جايگاهي ندارد.

چندي پيش همين سايت نظرسنجي مشابهي را در مورد بازيگران مرد انجام داده بود و در آن در كمال تعجب شهاب حسيني به عنوان محبوبترين بازيگر مرد ايراني بالاتر از ستاره.هاي ديگر ايستاده بود. شهاب حسيني با كسب 44 درصد آرا در رتبه اول، محمدرضا گلزار با 28 درصد آرا نفر دوم، امين حيايي با 3, 11 درصد آرا سوم، بهرام رادان با كسب 5, 10 درصد از آرا رتبه چهارم و محمدرضا فروتن نيز با 9.5 درصد آرا در رده پنجم مردان محبوب سينماي ايران قرار گرفته بودند.

اين گونه نظر سنجي.ها را شايد نتوان به عنوان معيار دقيقي براي ميزان محبوبيت ستاره.ها در نظر گرفت، اما تا حدودي جايگاه ستاره.ها و محبوبيتشان را تصوير مي.كند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن