تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
پيروزي سپاهان در روز تقدير از خداداد
ديدارهاي معوقه از هفته دوم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر با برتري سپاهان برابر پيام و توقف خانگي فولاد برابر سايپا پيگيري شد.
ديدارهاي معوقه هفته دوم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور، عصر ديروز با برگزاري 2 مسابقه پيگيري شد. در يكي از اين ديدارها سپاهان اصفهان موفق شد برابر ميهمان خود پيام به برتري 3 بر 2 دست يابد و با 20 امتياز به رده ششم جدول صعود كند. پيام هم با 13 امتياز و به خاطر تفاضل كمتر نسبت به راه آهن به رده چهاردهم سقوط كرد.
در اين ديدار كه با قضاوت البرز حاجي پور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، عمادرضا(17)، هادي اصغري(30) و بهمن طهماسبي(82) براي سپاهان گل زدند و محمد سهيمي(1+45 و 79) گلهاي پيام مشهد را به ثمر رساند. ضمن اينكه سهيمي از تيم فوتبال پيام در دقيقه 85 از زمين مسابقه اخراج شد.
پيش از آغاز اين ديدار، محمدرضا ساكت مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان با اهداي دسته گل و لوح يادبود از خداداد عزيزي سرمربي تيم پيام و بازيكن پيشين تيم فوتبال ايران به پاس زحمات گذشته اش براي فوتبال كشورمان تقدير كرد.در ديگر ديدار ديروز، تيمهاي فولاد خوزستان و سايپاكرج به تساوي يك بر يك رضايت دادند.عيسي ترائوره(12) گل برتري سايپا را به ثمر رساند و لوسيانو والنته(25) گل تساوي فولاد را وارد دروازه سايپا كرد.

نكونام از فهرست AFC حذف شد
آخرين فهرست كنفدراسيون فوتبال آسيا براي انتخاب مرد سال قاره كهن اعلام شد.
در اين فهرست برخلاف ماه گذشته، نام جواد نكونام كاپيتان تيم ملي ايران حذف شد.مرد سال فوتبال آسيا در روز 25 نوامبر (5 آذر ماه) در شانگهاي و با حضور مربيان و ستاره هاي نام آشناي آسيا برگزار مي شود و جايزه بهترين بازيكن آسيا اهدا خواهد شد.

پنج نفر اول فهرست مرد سال آسيا:
1- احمد عجب (كويت)
2- علي الحبسي (عمان)
3- آندرس سباستين گوانتينا (قطر)
4- چوء كومچول (كره شمالي)
5- ابراهيم صادقي (ايران)

مدير عامل ابومسلم در كميته انضباطي
گزارش نماينده ديدار دو تيم ابومسلم و پرسپوليس كه 7 آبان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شد، حاكي از آن است كه تماشاگران منتسب به تيم ابومسلم مرتكب تخلفاتي شده اند.
برهمين اساس «بني اسد» مدير عامل باشگاه به همراه ليدرهاي ابومسلم بايد ساعت16/20 امروز در كميته انضباطي حضور يابند.

پيام جريمه شد
در مسابقه بين تيمهاي پيام و ابومسلم كه سي ام مهر در مشهد برگزار شد، پنج نفر از بازيكنان تيم پيام از داور مسابقه اخطار دريافت كردند.
كميته انضباطي با استناد به تبصره الف ماده 69 آئين نامه انضباطي تيم پيام خراسان را به پرداخت دو ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرده است.

كريمي توبيخ شد
پس از شكايت رئيس هيأت فوتبال فارس از سرمربي تيم صباباتري قم، كميته انضباطي فدراسيون، فيروز كريمي، سرمربي تيم صباباتري قم را كه از الفاظي نامناسب استفاده كرده بود، به توبيخ كتبي با درج در پرونده محكوم كرد.

استقلالي شدن عنايتي منتفي شد
«رضا عنايتي» در حاشيه ديدار تيمهاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي در ورزشگاه آزادي اعلام كرده بود دلش ميخواهد بار ديگر در تركيب استقلال به ميدان برود، اما از آنجا كه اين بازيكن همچنان در باشگاه النصر دوبي عضويت دارد، اين اتفاق حداقل تا پايان ليگ باشگاهي امارات عملي نخواهد شد.
«احمد نوري فر» مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در اين رابطه گفت: مسؤولان باشگاه اماراتي براي صدور رضايتنامه عنايتي مبلغ بالايي را درخواست كرده اند كه با توجه به شرايط مالي باشگاه استقلال، پرداخت مبلغ مورد نظر آنها امكان پذير نيست.

برگي زر: جواني كردم به ابومسلم آمدم
«هادي برگي زر» سرمربي سابق ابومسلم گفت: جواني و بي تجربگي ام باعث شد در بدترين شرايط به خاطر مردم شهر مشهد، هدايت تيم ابومسلم را بپذيرم.
وي در خصوص انتخاب «ناصر حجازي» به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم مشهد تصريح كرد: حجازي از اسطوره هاي فوتبال ايران است و اميدوارم با تجربه اي كه او در اختيار دارد، بتواند تيم ابومسلم را به روزهاي خوب خود بازگرداند.

آتسو: با حقيقي درگير نشدم
«فرانك آتسو» شايعه درگيري اش در تمرين پرسپوليس را تكذيب كرد و گفت: بدون توجه به مسائل حاشيه اي، به فعاليتم ادامه مي دهم.
وي افزود: نمي دانم چرا عده اي خبر نادرستي مبني بر درگيري ام با عليرضا حقيقي منتشر كرده اند، زيرا با او درگيري نداشته ام و اين نوع خبرها كذب است.
مدافع پرسپوليس گفت: گمان نمي كنم در ديدار بعدي مقابل صباباتري به ميدان بروم،زيرا وضعيت جسماني ام براي مسابقه خوب نيست.

استقلال در جزيره كيش
اعضاي تيم استقلال پس از برگزاري ديدار هفته چهاردهم مقابل ملوان بندرانزلي و تعطيلي ليگ برتر به دليل بازيهاي تيم ملي، اوايل هفته آينده عازم اردوي كيش مي شوند.اين اردو از روز يكشنبه يا دوشنبه آينده به مدت 10 روز برپا مي شود.

شمس: از استراليا، ژاپن، قطر و كويت پيشنهاد دارم
سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: اولويت من سرمربيگري تيم ملي فوتسال ايران است، در صورتي كه با فدراسيون بر سر مسائل مالي به توافق نرسم يكي از پيشنهادهاي خارجي را مي پذيرم.
حسين شمس يادآور شد: در حال حاضر از كشورهاي استراليا، ژاپن، قطر و كويت پيشنهاد دارم.

دعوت دايي از برهاني و باقري
فدراسيون فوتبال براي اخذ رواديد امارات فهرست 47 نفره ملي پوشان فوتبال را به سفارت اين كشور در تهران ارسال كرد.در فهرست ارسال شده به سفارت امارات، نام بازيكناني ديده مي شود كه پس از مدتها به تيم ملي دعوت شده اند كه مهمترين آنها كريم باقري و آرش برهاني هستند.
باقري پس از بازي ايران برابر ايرلند در رقابتهاي انتخابي جام جهاني 2002 از تيم ملي خداحافظي كرد و برهاني هم پس از مدتها دوري با درخشش در ليگ برتر از سوي علي دايي به تيم ملي فراخوانده شده است.از ديگر بازيكناني كه از تيمهاي استقلال و پرسپوليس نامشان در اين فهرست ديده مي شود مي توان به بازيكناني همچون مازيار زارع، پژمان نوري، وحيد طالب لو و مجتبي جباري اشاره كرد.
سرمربي تيم ملي 17 آبان فهرست 25 نفره تيم ملي براي ديدار با قطر و امارات را اعلام خواهد كرد. ديدار دوستانه ايران با قطر روز 19 و بازي با امارات 29 آبان برگزار مي شود.

صلاحي در پاسخ به خداداد: به خاطر پول گريه نمي كنم
مديرعامل پيام مشهد در خصوص اظهارات خداداد عزيزي سرمربي اين تيم كه گفته بود مديرعامل باشگاه با حضور درتمرينات با گريه اعلام كرده بودجه اي دراختيار نداريم كه مطالبات شما را پرداخت كنيم، گفت: يك مدير هيچ وقت به خاطر پول گريه نمي كند، ما هميشه فقط در سالروز شهادت يا وفات ائمه معصومين گريه كرده ايم و طي چند روز گذشته هم يك بار به خاطر فوت برادر آقاي آقايي از مسؤولان باشگاه گريه كردم.

اميرحسين صادقي: مذاكرات با پرسپوليس را شروع كردم
مدافع تيم فوتبال مس كرمان از احتمال حضورش در جمع شاگردان افشين قطبي و آغاز مذاكرات مدير برنامه هايش با نماينده باشگاه پرسپوليس خبر داد.
اميرحسين صادقي گفت: هنوز در مورد حضور قطعي ام در پرسپوليس نمي توانم حرف خاصي را مطرح كنم، اما براي پيوستن به اين تيم مشكلي ندارم.
صادقي گفت: هيچ مشكلي با كادر فني و مسؤولان پرسپوليس ندارم و در صورت محقق شدن اين موضوع بايد ابتدا قراردادم را با مس فسخ كنم و پس از جلب رضايت اين باشگاه به پرسپوليس بپيوندم.
 سه شنبه 14 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن