تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813098985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفحه آخر - فعلا بليت‌هاي سينما در روز سه شنبه هم نيم‌بها است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صفحه آخر - فعلا بليت‌هاي سينما در روز سه شنبه هم نيم‌بها است
صفحه آخر - فعلا بليت‌هاي سينما در روز سه شنبه هم نيم‌بها است

سخنگوي شوراي صنفي نمايش گفت: تا زمان پاسخ اداره كل نظارت و ارزشيابي سينمايي وزارت ارشاد، بليت‌ها در روز سه‌شنبه هم نيم‌بها عرضه مي‌شود.

محمدرضا صابري با بيان اين مطلب گفت: قرار بود با پايان يافتن فصل تابستان، فروش نيم بهاي بليت در روزهاي سه‌شنبه نيز پايان يابد، لذا شوراي صنفي نمايش نامه‌اي را به اداره كل نظارت و ارزشيابي نوشت كه هنوز جوابي براي آن دريافت نكرده‌ است. تا هنگامي كه پاسخ اين گزارش ارسال شود، تكليف فروش بليت‌هاي نيم‌بها نيز مشخص مي‌شود.
برپايي «جايزه ملي قيصر» در جشنواره موسيقي فجر
معاون هنري وزارت ارشاد از برگزاري جايزه ملي قيصر در جشنواره بيست‌وچهارم موسيقي فجر خبر داد. محمدحسين ايماني‌خوشخو معاون هنري ارشاد در گفت‌وگو با فارس درخصوص چگونگي برگزاري جايزه ملي قيصر گفت: طي صحبت‌هايي كه با ساعد باقري دبير اين جايزه داشتم، ايشان طرح كاملي را به دفتر موسيقي ارائه دادند كه به دنبال آن جلسات خوبي را با ايشان برگزار كرديم. معاون هنري ارشاد با اشاره به نحوه برگزاري اين جايزه در جشنواره موسيقي فجر اظهار داشت: در اين جايزه بعضي آثاري كه از لحاظ تناسب موضوع و محتوا، نسبت خوب آهنگ و ترانه و بعضي از آثار مربوط به قيصر است، بررسي مي‌شود و از بين آنها هيات داوران تعدادي را به عنوان برگزيده انتخاب مي‌كنند. وي تصريح كرد: امسال جايزه ملي قيصر در دل جشنواره موسيقي فجر برگزار مي‌شود تا فرصتي پيش آيد كه اين طرح فراگير را بعد از جشنواره شروع و در سال آينده به شكل مجزا آن را برگزار كنيم.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن