تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816477480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وداع تلخ تيم جوانان ايران از آسيا و جام جهاني تيمي كه قرباني نيمكت خود شد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: وداع تلخ تيم جوانان ايران از آسيا و جام جهاني تيمي كه قرباني نيمكت خود شد
سرويس ورزشي-
تيم فوتبال جوانان كشورمان با شكست سنگين برابر ژاپن وداعي تلخ و زودهنگام از رقابت هاي قهرماني جوانان آسيا و انتخابي جام جهاني داشت.
در بازي هاي روز دوم مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني جوانان آسيا يكشنبه شب و در گروه اول اين مسابقات تيم فوتبال جوانان كشورمان با نتيجه چهار بر دو مقابل ژاپن تن به شكست داد و با قبول دومين شكست پياپي از گردونه رقابت ها حذف شد.
در اين ديدار كه در ورزشگاه محمد بن فهد شهر دمام برگزار شد تنسوكه ناگايي(7، 32 و 77) و مينازاوا(2) براي تيم ژاپن و احسان حاج صفي(19) و ايمان موسوي(24) براي ايران گلزني كردند، ضمن اين كه در دقيقه 41 اين ديدار ضربه پنالتي جلال الدين علي محمدي مهاجم كشورمان به ديرك افقي دروازه ژاپن برخورد كرد و به گل تبديل نشد.
تيم فوتبال جوانان كشورمان در شرايطي كه بهترين تيم ما در دهه اخير بود و همه به پيروزي و صعود اين تيم به جام جهاني دل بسته بودند قرباني ضعف كادر فني بخصوص سرمربي كروات خود شد. نيكوليچ با عملكرد خود در اين رقابت ها نشان داد كه شناخت چنداني از وضعيت روحي و رواني و حتي جسماني شاگردانش ندارد. انجام سه تعويض تا دقيقه 65 بازي با عربستان، گرفتگي عضلات پاي بازيكنان در شروع نيمه دوم ديدار با عربستان و ژاپن، عدم ارتباط كلامي مناسب با بازيكنان- بخصوص در رده سني پايه كه نقشي اساسي و كليدي دارد-، تمرين و بدنسازي نامناسب و عدم تطابق پذيري با شرايط آب وهوايي عربستان باعث شد تا بهترين تيم ما طي چند سال اخير با تدابير سرمربي ناتوان خود كه كارنامه نه چندان درخشاني هم در باشگاه فولاد خوزستان دارد نابود شود. اين ناكامي در حالي رقم خورد كه طي چند هفته گذشته شاهد درخشش تيم هاي نوجوانان و فوتسال كشورمان با مربيان ايراني بوديم و با نگاهي به عملكرد تيم هاي فوتبال كشورمان در رده ملي متوجه مي شويم كه اكثر موفقيت هاي ما در عرصه بين المللي با مربيان ايراني بدست آمده است. گماردن يك مربي كروات كه شناخت چنداني از وضعيت روحي- رواني بازيكنان ايراني ندارد و همچنين نداشتن وحدت تيمي در بين بازيكنان كه با غروري خاص پا به اين رقابت ها گذاشتند و متاسفانه در بين اعضاي كادر فني اين تيم هم كسي نبود تا اين مشكلات را به حداقل برساند سبب شد تا تنها شاهد حذف شايسته ترين تيم تاريخ فوتبال كشورمان باشيم. تيمي كه شكست دو بر صفر را به تساوي دو بر دو تبديل مي كند و حتي بعد از آن صاحب يك ضربه پنالتي مي شود نشان مي دهد كه پتانسيل هاي بالايي دارد اما در صورتي كه بدرستي از روي نيمكت هدايت شود. اميدواريم مسئولان فدراسيون فوتبال با بررسي تمام جوانب اين ناكامي را تجزيه و تحليل كنند و با گماردن يك مربي ايراني، دلسوز و كاركشته- كه زياد هم داريم- زمينه موفقيت اين تيم را دوباره فراهم سازند.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن