تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816853730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۱۴‬همايش علمي و فرهنگي براي دختران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۱۴‬همايش علمي و فرهنگي براي دختران برگزار مي‌شود
اجتماعي. شهرداري . فرهنگسرا . دختران
‪ ۱۱۴‬ويژه برنامه در قالب همايش‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي با عنوان جشنواره خانه‌هاي آفتابي در بيش ‪ ۳۰۰‬مركز فرهنگي شهر تهران شامل فرهنگسراها،خانه هاي فرهنگ، كتابخانه‌ها و دانشگا ه‌ها ،ويژه دختران تهراني برگزار مي‌شود به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي دختران دبير ستاد گراميداشت روز دختران از برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره فرهنگي هنري ايوان آينه و افتتاحيه باشگاه دختران تهران در ايام دهه كرامت خبر داد و گفت: ويژه برنامه‌هاي دهه كرامت براي دختران از نهم آبان و به مناسبت شب ميلاد كريمه اهل بيت حضرت معصومه (س) با برگزاري جشن بزرگ دختران در مجموعه ‪ ۱۲‬هزار نفري ورزشگاه آزادي آغاز شد و به مدت ‪ ۱۰‬روز تا سالروز ولادت ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

نرگس معدني پور گفت: مسابقه كتابخواني دخترم معصومه (س) و مسابقه نامه اي به دخترم دو برنامه‌اي است كه در ايام دهه كرامت در تمامي فرهنگسراها و مراكز فرهنگي شهرداري تهران برگزار مي‌شود و اكثر اين مراكز نيز در اين ايام در مناطق ‪ ۲۲‬گانه پايتخت با برگزاري جشن‌هاي دهه كرامت ميزبان دختران هر يك از مناطق شهر تهران هستند.

وي به برگزاري همايش‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي با هدف توانمندسازي وآگاهي بخشي دختران اشاره كرد و اظهار داشت: اين برنامه‌ها با همكاري كارشناسان، پژوهشگران و اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها اجرا مي‌شود كه از آن جمله مي توان به برگزاري كارگاه خلاقيت دختران در فرهنگسراي تفكر، همايش دختران و توانمندي‌هاي فردي و اجتماعي در فرهنگسراي كودك، همايش دختران فاطمي در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، نشست حقوقي ويژه دختران و خانواده در فرهنگسراي بانو، آسيب شناسي ازدواج دختران در خانه فرهنگ نصر و بازي‌هاي خلاق براي دختر بچه‌ها در خانه فرهنگ زنجان اشاره كرد.

معدني پور افزود: روز سه شنبه ‪ ۱۴‬آبان ماه نيز همايش خود مراقبتي در كنترل استرس و ترس دختران در فرهنگسراي خاتم، همايش سلامت جسمي دختران در خانه شهرياران جوان، همايش شادي و نشاط دختران در فرهنگسراي ابن سينا، كارگاه تغذيه سالم دختران در مجتمع فرهنگي هنري ميثاق و نشست دختران و راز شادي در دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي برگزار مي‌شود.

دبير ستاد گراميداشت روز دختران افزود: همچنين روز چهارشنبه ‪ ۱۵‬آبان ماه، كارگاه بهترين انتخاب بهترين زندگي در فرهنگسراي مدرسه، هم انديش دختران با عنوان آداب و مهارت‌هاي زندگي در خانه فرهنگ نصر و پنجشنبه ‪ ۱۶‬آبان ماه همايش خود مراقبتي در كنترل استرس و ترس دختران در فرهنگسراي خاتم، نشست بهداشت دختران در فرهنگسراي كار، همايش دختران دين و معنويت در فرهنگسراي كودك و همايش دختران و تكريم خانواده در فرهنگسراي ابن سينا برگزار خواهد شد.

معدني پور ادامه داد: همايش‌ها و نشست‌هاي آموزشي و كارگاهي دهه كرامت در فرهنگسراي خاتم با نشست كم خوني و فقر آهن در دختران و همايش سيره عملي پيامبر(ص) در رفتار با دختران در روزهاي شنبه ‪ ۱۸‬آبان و دوشنبه ‪ ۲۰‬آبان ماه در فرهنگسراي ‪ IT‬با همايش آسيب شناسي ازدواج‌هاي اينترنتي در روز شنبه ‪ ۱۸‬آبان ودرفرهنگسراي بهمن با همايش تقدير از دختران نخبه و موفق در روز يكشنبه ‪ ۱۹‬آبان ماه ادامه خواهد يافت.

وي برگزاري همايش بزرگ آداب ازدواج در دانشگاه آزاد واحد مركز و چهار كارگاه دانسته‌هاي پيش از ازدواج در فرهنگسراي طبيعت را از ديگر برنامه هاي علمي و آموزشي برشمرد و افزود: در اين زمينه نشست دختران و بهداشت دوران بلوغ در فرهنگسراي بانو، همايش دختران در آيينه ورزش در مركز فرهنگي هنري نوجوانان تهران برگزار خواهد شد.

رييس فرهنگسراي دختران در ادامه از برگزاري ‪ ۱۴‬جشن كرامت به نيت ‪ ۱۴‬معصوم در مراكز فرهنگي خبر داد و گفت: فرهنگسراهاي سالمند، سلامت، اقوام، پايداري، دختران، رسانه، مجتمع فرهنگي هنري بعثت، مجتمع فرهنگي هنري ميثاق و خانه‌هاي فرهنگ محصل، نور، باصفا، آيه، مدرسه شهداي رسانه و مدارس دخترانه منطقه پنج تهران ميزبان برگزاري جشن‌هاي ويژه دهه كرامت هستند.

معدني پور افزود: يادواره شهداي منطقه ‪ ۹‬با حضور دختران شهيد و شب شعر با موضوع دختران و اهل بيت (ع) در فرهنگسراي قرآن، خوشنويسي دسته جمعي احاديث توسط دختران در فرهنگسراي مدرسه،نمايشگاه هنري دختران استثنايي در فرهنگسراي كودك، گفتگوي دختران با زنان موفق و سفر زيارتي امام زاده حميده خاتون از سوي فرهنگسراي كار، مسابقه فرهنگي ورزشي مادران و دختران در فرهنگسراي انقلاب، نمايشگاه هنري دختران كارآفرين در فرهنگسراي دختران و تور تهران گردي دختران از ديگر برنامه‌هاي تدارك ديده شده براي دختران در اين ايام است.

ستاد گراميداشت روز دختران به نشاني فلكه دوم صادقيه - بلوار فردوس-بعد از چهار راه مخابرات - فرهنگسراي دختران- دبيرخانه دايمي روز دختران ، آماده پذيرايي و پاسخ گويي به شهروندان است و علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي ‪ ۴۴۰۸۱۰۲۵‬و‪۴۴۰۸۱۰۲۶‬تماس بگيرند و يا به شبكه ارتباطي دختران به آدرس ‪ ww.dokhtaran.ir‬مراجعه كنند.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن