تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يا زنگي زنگ يا رومي روم!


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: يا زنگي زنگ يا رومي روم!
روز گذشته سايت روابط عمومي فدراسيون كشتي بخشنامه ارسالي فدراسيونها به هيئتهاي كشتي درخصوص نحوه اجراي قوانين پيشنهادي فدراسيون بين المللي كشتي –فيلا- را روي خروجي اش قرار داد كه البته خبرنگار برنا ايراداتي را بر آن بخشنامه وارد دانست.


سرويس ورزشي برنا-حسين زارعي

بدين ترتيب روابط عمومي فدراسيون كشتي توضيحاتي را در اين خصوص به برنا ارائه داد كه ما بنابر رسالت خبري‌مان عين متن ارسالي روابط عمومي را روي خروجي برنا قرار داديم؛اما براي دفاع از تحليل روز گذشته خود بخشي از بندهاي توضيح‌نامه ياد شده را نقد كرده و قضاوت را به مخاطبين كشتي دوست و كشتي فهم برنا واگذار مي كنيم.

روابط عمومي فدراسيون كشتي: طبق بخشنامه فدراسيون جهاني كشتي فيلا كه به تمام كشورها ارسال شده است ذكر شده كه تا پايان سال 2012 المپيك لندن تغييرمهمي در مقررات فيلا انجام نمي شود و اين سه مورد پيشنهادي فيلا به دليل مشكلاتي است كه در رقابت هاي المپيك به وجود آمده و در همين راستا فيلا پيشنهاد داده است فدراسيون هاي ورزشي ملي مي تواند رقابت ها را با اين موارد برگزار كند.

برنا:اگر شما هم با ما در اين باره هم عقيده هستيد كه ايرادات مشاهده شده قوانين فيلا در المپيك،فدراسيون بين المللي كشتي-فيلا- را بر آن داشته كه به فكر تغيير قوانين باشد،پس بدون توجه به تذكر فيلا در خصوص تغيير نيافتن قوانين تا پايان المپيك لندن،بايد احتمال تغيير را خيلي بيشتر از عدم تغيير بدانيم؛كما اينكه هميشه قبل از تغيير قوانين كشتي،فيلا به همين شيوه پيشنهاد خود را براي "اظهار نظر در خصوص جزئيات" تقديم فدراسيونهاي كشتي مي كند و از آنها درخصوص "تدوين يا حذف" قوانين سوالي نمي كند.با اين وجود نمي توانيم بخاطر تذكر فيلا فقط بخشي از مسابقات را با قوانين پيشنهادي برگزار كنيم و بخش ديگر را با قوانين قبلي به مرحله اجرا در آوريم.پيشنهاد ما به تدوين كنندگان بخشنامه ارسالي به هيئتها اين است كه در تصميمي گيري در خصوص قوانين پيشنهادي فيلا يا زنگي زنگ باشند،يا رومي روم!

روابط عمومي فدراسيون كشتي:مسلما اين طرح ها هنوز به تصويب نرسيده است و وقتي هنوز مقرراتي به تصويب نهايي نرسيده،اگر در رقابت هاي رسمي همچون ليگ قهرماني كشور برگزار شود،باعث بروز اعتراضاتي مي شود.

برنا:قطعاً مسابقات استاني حكم دانه اي از يك تسبيح يا قسمتي از زنجيري را ايفا مي كند كه منفك از مسابقات رسمي نخواهد بود.آيا مي شود با استدلال فوق كشتي گيران استاني را طبق قانون پيشنهادي فيلا انتخاب كرده و در مسابقات رسمي از آنها بخواهيم كه با قوانين متفاوت به مبارزه با رقباي خود بپردازند؟!بي‌شك استعداد افراد در هماهنگ شدن با دو قانون متفاوت،با يكديگر فرق خواهد داشت و امكان اينكه كشتي گيران موفق در قانون كنده،نتوانند در قانون پيشنهادي فيلا بدرخشند بسيار زياد خواهد بود؛كه اگر غير از اين باشد،ستاره هاي شناخته شده اي چون سامورگاچف،ميشين،كرم جابر و... جاي خود را به گمناماني از كشورهاي چين و ايتاليا و آلمان و...نمي سپردند.

روابط عمومي فدراسيون كشتي:اين طرح در سال 2009 ميلادي فاصله كافي وجود دارد تا تكليف نهايي اين مورد به طور قطعي مشخص شده و با اجراي اين طرح در استان ها مي توان پيش زمينه مناسبي را براي اجراي بهتر اين طرح عملياتي كرد.

برنا:زماني‌كه قرار است مسابقات مهمي چون ليگ،قهرماني ايران(رده هاي سني پايه) و انتخابي تيم ملي طبق قانون قبلي برگزار شود،بايد از كدام فرصت باقيمانده جهت هماهنگ شدن با قوانين پيشنهادي فيلا سخن بگوييم؟با پيشنهادي كه فدراسيون كشتي به هيئتها داده است،اگر قانون تغيير كند،كشتي گيران ايران در مسابقات مهمي همچون انتخابي تيم ملي طبق قانون قبلي به عضويت تيم ملي ايران درخواهند امد؛اما در مسابقات جهاني 2009 طبق يك قانون ديگر به مصاف رقبا خواهند رفت!!با اين وجود نبايد توقع داشته باشيم فرنگي كاري كه در رقابتهاي انتخابي با قاطعيت هرچه تمامتر طبق قانون كنده به مقام قهرماني دست يافته است،در مسابقات جهاني با همان كوبندگي در قانوني كه با اجراي فن بارانداز در خاك آغاز خواهد شد،بدرخشد.
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن