تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820682450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران: دولت در حال سرمايه گذاري 21 هزار ميليارد توماني در بخش صنعت است//عده اي بي جهت به دنبال ترساندن مردم از طرح تحول اقتصادي اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار تهران: دولت در حال سرمايه گذاري 21 هزار ميليارد توماني در بخش صنعت است//عده اي بي جهت به دنبال ترساندن مردم از طرح تحول اقتصادي اند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: استاندار تهران گفت: دولت در راستاي كاهش نرخ بيكاري، در حال سرمايه گذاري 21 هزار ميليارد توماني در بخش صنعت است كه با تحقق آن براي نزديك به 160 هزار نفر در اين بخش اشتغال ايجاد مي شود.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از استانداري تهران، مرتضي تمدن با انتقاد از افرادي كه بي جهت به دنبال ترساندن مردم از اجراي طرح تحول اقتصادي هستند، از تزريق 6 هزار ميليارد تومان براي تسريع در اجراي پروژه هاي بنگاه هاي زود بازده و 5 ميليارد دلار براي سرمايه در گردش و سرمايه ثابت جهت خريد مواد اوليه و شتاب در توليدات واحدهاي صنعتي و توليدي كشور خبر داد.
تمدن كه در اجتماع مردم و مسوولان شهرستان نظرآباد و در همايش تبيين سياست هاي كلي دولت نهم در اين شهرستان سخن مي گفت، افزود: در طرح تحول اقتصادي، دولت در پي تقويت خريد مردم، ساماندهي نظام بانكي و يارانه اي و توزيع عادلانه يارانه ها است، ولي عده اي با انتقادهاي مخرب در پي آنند تا فضاي خدمتگذاري را به مردم تنگ كنند.
تمدن با ذكر اين نكته كه دولت برنامه ها و كارهاي بزرگي در پيش روي دارد، افزود: بدبين كردن مردم نسبت به دولت راه خدمتگزاري نيست.
وي وظيفه مستمر و هميشگي مديران دولت نهم را پاسخگويي مستقيم به ابهامات و سوالات مردم دانست و خاطر نشان كرد: برنامه هاي سفرهاي دولت و اعضاي كابينه به شهرها و شهرستانها وروستاهاي كشور يك برنامه شعاري و تبليغاتي نيست بلكه مسووليتي است كه دولت نهم نسبت به مردم حس مي كند.
استاندار تهران يادآور شد: امروز جلسه هيات دولت نه در پشت درهاي بسته پايتخت بلكه در تمام ايران تشكيل مي شود.
تمدن با تاكيد بر اينكه نتايج سفرهاي استاني و مصوبات سفرهاي استاني توسط دكتر احمدي نژاد شخصا پيگيري و كنترل مي شود، شهرستان نظرآباد را يكي از شهرستانهاي پيشرو در تحقق پروژه هاي سفر رياست جمهوري در استان تهران اعلام كرد.
استاندار تهران از اجرايي شدن 100 درصد تمامي 43 پروژه و 44 مصوبه اين شهرستان خبر داد و با بيان اينكه با دستور رئيس جمهور و حمايت مسوولان استان تهران وشهرستان نظر آباد بيمارستان 96 تخته خوبي شهرستان كه 12 سال معطل مانده بود افتتاح شده و مايه مباهات است تصريح كرد: در حالي كه تا سه سال پيش شرهستان نظر آباد تنها 6 سالن ورزشي داشت در اين سه سال تعداد سالن هاي ورزشي به 23 سالن افزايش يافته است.
تمدن وجود يك پلي كلينيك تخصصي را يكي از ضروريات مردم اين شهر خواند و يادآور شد: جهت كنترل ساخت و سازهاي غير مجاز در تلاش خواهيم بود تا طرح هاي جامع و تفصيلي شهر هر چه زودتر به انجام برسد.
وي اظهار داشت: اگر بتوانيم نيازها و تقاضاهاي مردم در بخش مسكن را در قالب طرح هاي مسكن 99 ساله و مسكن مهر سامان دهيم مسلما مردم نيز مايل نيستند تا با احداث يك بنا خود و خانواده خود را دچار مشكل كنند.
استاندار تهران به اختصاص 25 هكتار زمين در نظر آباد براي اين امر خبر داد و با تاكيد بر اينكه مسوولان به اين كار سرعت دهند تا مردم از اين سرگرداني نجات يابند، گفت: يكي از تقاضاهاي مردم شهرستان احداث جاده اشتهارد به نجم آباد بود كه با اختصاص 67 ميليارد ريال تلاش مي كنيم هر چه زودتر آن را به بهره برداري برسانيم.
بر اساس اين گزارش مرتضي تمدن در ديدار با خانواده شهيدان تبريزي و عسكري در منازلشان، بر سركشي از خانواده شهدا، براي مسئولين اجرايي استان و شهرستانهاي استان تاكيد كرد و گفت: اين سركشي ها و بازديدها بيشتر از آنكه موجب حل مشكلات خانواده شهدا شود براي خود مديران مايه بركت و تقويت روحيه آنان است.
گزارش ايسكانيوز مي افزايد؛ در جريان بازديد يك روزه استاندار تهران از شهرستان نظرآباد، پروژه هاي ورزشي، راه و ترابري و شهرسازي اين شهرستان مورد بازديد قرار گرفت. در اين سفر مرتضي تمدن ضمن افتتاح دو پروژه عمراني در جمع صميمي مردم اين شهرستان حضور يافته و پس از گفتگو با شهروندان دستورات لازم جهت حل مشكلات آنان را صادر كردند./02/120
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن