تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804824214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*گزارش كامل ايسنا از مراسم يوم الله 13 آبان* - شعارها، سخنراني و قطعنامه - ابوترابي: امروز روز عزت اسلام و روز سيلي خوردن استكبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *گزارش كامل ايسنا از مراسم يوم الله 13 آبان* - شعارها، سخنراني و قطعنامه - ابوترابي: امروز روز عزت اسلام و روز سيلي خوردن استكبار است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي

مراسم يوم‌الله 13 آبان صبح امروز با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر تهراني در مقابل لانه‌ي جاسوسي سابق آمريكا همزمان با سراسر كشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي - خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حضور پرجمعيت دانش‌آموزان و دانشجويان تهراني در يوم‌الله 13 آبان و در حالي كه باران پاييزي در تمام طول مراسم در حال باريدن بود توجه عكاسان، خبرنگاران و رسانه‌هي مختلف داخلي و خارجي را به خود جلب كرده بود. دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمريكا ، مرگ بر اسراييل انزجار خود را از استكبار جهاني و ايادي آن اعلام كردند.

دانش‌آموزان در مسيرهاي مختلف راهپيمايي كه از خيابان شهيد قرني تا خيابان شهيد مفتح برگزار مي‌شد پرچم‌هاي آمريكا و اسراييل را به آتش كشيدند.

در طول مسير راهپيمايي پلاكاردهايي كه در آنها نقل‌قول‌هايي از بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، مقام معظم رهبري و رييس جمهوري اسلامي نوشته شده بود نصب شده بود؛ از جمله:

- قدرت‌هاي بزرگ در هر صحنه‌اي كه مقابل ملت ما قرار گرفته اند شكست خوردند.

- آمريكا در برابر صلابت ملت ايران شكست خورده است

- ملل اسلام از اجانب عموما و از آمريكا خصوصا متنفر است

- اين همه خونريزي‌هايي كه در بلاد مسلمين مي‌شود با تحريكات آمريكاست

- جمهوري اسلامي ايران هرگز با آمريكا سازش نخواهد كرد

- امروز آمريكا ذليل شده و جمهوري اسلامي به عزت ،‌احترام و افتخار دست يافته است

- تسخير لانه‌ي جاسوسي نقطه‌ي عطفي در برخورد ملت ايران با شرارت‌هاي آمريكا بود

- سلامت و صلح جهاني بسته به انقراض مستكبرين است

همچنين دانش‌آموزان پلاكاردهايي در دست داشتند كه بر روي آنها نوشته شده بود: مرگ بر اسراييل، مرگ بر آمريكا، 13 آبان روز سقوط آمريكا است و ...

شركت كنندگان در اين مراسم همچنين پلاكاردهايي را دست داشتند كه بر روي آن نام دبيرستان و مدارس‌شان بر روي آنها نوشته شده بود.

همچنين در اين مراسم دانش‌آموزان دختر و پسر با سربندهاي مزين به نام ائمه‌ي اطهار و نيز چفيه پلاكاردهايي بر دوش داشتند بر روي آنها نوشته شده بود "دانش آموز بسيجي طلايه‌دار ، خودباور، نوآور و شكوفا است".

به گزارش ايسنا، مراسم يوم الله 13 آبان راس ساعت 10صبح امروز (دوشنبه) مقابل لانه جاسوسي آمريكا (سفارت سابق آمريكا در تهران) با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد ، اجراي سرود توسط دانش‌آموزان آغاز شد.

همچنين پس از آن بيانيه‌ي دانشجويي مراسم يوم‌الله 13 آبان توسط آرش قلي‌پور قرائت شد.

پس از آن گروه كر ارتش جمهوري اسلامي ايران سرود "اي ايران من" را نواخت و پرچم‌هاي سه رنگ جمهوري اسلامي ايران همراه با اجراي سرود به احتزاز درآمد.

پس از آن قطعنامه سراسري مراسم يوم‌الله 13 آبان توسط نظري دانشجو قرائت شد.

در اين قطعنامه‌ي شش بندي دانشجويان يك بار ديگر حمايت خود را از رهايي و آزادي از يوغ ظلم و ستم و بيداد استعمار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار اعلام كردند و سه خاطره ي تاريخ ساز تبعيد حضرت امام(ره)‌در سال 1343 از ايران به تركيه به علت اعتراض به تصويب لايحه ي ننگين كاپيتولاسيون ، كشتار دانش‌آموزان در سال 1357 توسط رژيم پهلوي و انقلاب دوم با به تصويب درآوردن كانون توطئه و لانه‌ي جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام در سال 58 را از يادآور شدند و آنها را از عمده‌ دلايلي دانستند كه 13 آبان ماه را به عنوان روز ملي با استكبار جهاني براي هميشه در حافظه‌ ي تاريخي مجاهد و عدالت خواه ايران اسلامي ماندگار سازد.

متن كامل اين قطعنامه به شرح زير است: «ديگر بار نسيم رهايي و آزادي از يوغ ظلم و ستم و بيداد استعمار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار، نويد دوباره عزت مندي و افتخار آفريني ملتي رشيد و غيور را همراه با رايحه خوش غرور و اقتدار ملي و ايستادگي در مقابل كانون فتنه و تجاوز به ارمغان مي آورد. سه خاطره تاريخ ساز تبعيد حضرت امام (رحمه الله عليه)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در سال 1343 از ايران به تركيه به علت اعتراض به تصويب لايحه ننگين كاپيتولاسيون، كشتار دانش آموزان در سال 1357 توسط رژيم پهلوي و انقلاب دوم با به تسخير در آوردن كانون توطئه و لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط امام در سال 1358 از عمده دلايلي است كه سيزدهم آبان ماه را به عنوان "روز ملي مبارزه با استكبار جهاني" براي هميشه در حافظه تاريخي ملت مجاهد و عدالت خواه ايران اسلامي ماندگار ساخت تا نفرت و كينه نسبت به خوي تجاوزكارانه استكبار و دشمنان خبيث انقلاب اسلامي نسل به نسل جريان يافته و بازگو شود.

اينك در شرايط حساس بين المللي و منطقه‌يي، عليرغم نيرنگ‌ها و خدعه‌هاي مختلف استكبار جهاني عوامل وابسته به آن در راه اندازي جنگ رسانه اي و مسموم سازي فضاي جهاني، ما شركت كنندگان در تظاهرات يوم الله 13 آبان ماه همصدا با مردم سراسر كشور مواضع خود را با فرياد توفنده تكبير به جهانيان اعلام مي داريم.

1- ملت رشيد ايران اسلامي با پيروي قاطعانه از رهنمودهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (رحمه الله عليه) و رهبر فرزانه خود آمريكا را شيطان بزرگ و عامل اصلي جنگ افروزي و نا امني در جهان دانسته و ضمن اعلام همبستگي با ملتهاي مظلوم و رنجديده عراق، افغانستان و فلسطين و مردم مقاوم لبنان و حزب الله سرافراز، ادامه اشغال و جنايت و غارتگري در كشورهاي اسلامي را شديدا محكوم نموده و خواهان خروج بي قيد و شرط اشغالگران مي باشد.

2- امت مسلمان ايران، فرو ريختن حباب پوچ اقتصاد سرمايه داري و شكستن هيمنه پوشالي نظام ليبرال - دموكراسي موجود را ناشي از فقدان ايمان به خدا و معنويت و اخلاق و ناكارآمدي و تفكر سلطه جويانه حاكم بر اقتصاد بين المللي دانسته و تنها راه برون رفت و عبور از بحران كنوني را مبارزه با سياستهاي ظالمانه و استعماري استكبار و دولتهاي غربي به سركردگي آمريكا جهان خوار زير لواي توحيد و وحدت اسلامي دانسته و بر استقلال فعاليت‌هاي اقتصادي كشورهاي مستقل به ويژه كشورهاي اسلامي تاكيد مي نمايد.

3- ما تظاهر كنندگان بهانه جويي‌ها و اقدامات شرم آور آمريكا و محدودي از دولتهاي غربي براي جلوگيري از پيشرفت كشورهاي اسلامي به خصوص مانع تراشي براي رشد علمي جمهوري اسلامي ايران را نتيجه نفوذ كانونهاي صهيونيستي و اعمال فشار سياسي آمريكا و همپيمانانش بر سازمانهاي بين المللي دانسته و پايبندي به آرمانهاي انقلاب اسلامي و ايستادگي در مقابل باج خواهيهاي آنان را رمز موفقيت و پيروزي ملت ايران و الگوي نجات بخشي براي همه ملتهاي آزاديخواه جهان مي دانيم.

4- ما دانش آموزان، دانشجويان و دانشگاهيان شركت كننده در تظاهرات روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، بهترين راه مقابله با هجمه فرهنگي دشمنان را حفظ هوشياري، تقويت همبستگي، وحدت ملي، تروج و اشاعه عملي انديشه هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران (قدس سره) و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) توسط مدارس و دانشگاهها و مراكز علمي كشور به عنوان سنگر مستحكم دفاع از آرمانهاي انقلاب اسلامي مي دانيم و اعلام مي داريم هنوز ما دانشجويان و دانش آموزان، با قوت و قدرت بيشتر همان مواضع دانشجويان مسلمان پيرو خط امام را تا به ذلت كشاندن قدرت استكباري آمريكا ادامه مي دهيم.

5- ما تظاهر كنندگان ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي بلند امام (رحمه الله عليه) و شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و حمايت همه جانبه از خدمتگزاران صادق نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام مي داريم كه نسل جوان انقلاب با شور و آگاهي در صحنه حاضر بوده و عزت و اقتدار و پيشرفت و دستيابي به عدالت را موثرترين راه مبارزه با استكبار جهاني مي دانيم.

6- ما از مسوولان كشور به ويژه سران قواي سه گانه مصرانه مي خواهيم كه تلاشهاي عدالت خواهانه در سامان دهي اداره كشور، مبارزه با مفاسد و عملي كردن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامي به خصوص در فراهم ساختن بسترهاي پيشرفت، آباداني، سازندگي و استقلال كشور را با جديت دنبال نمايند.»

به گزارش ايسنا، بعد از قرائت قطعنامه مجري مراسم به همراه دانش‌آموزان شركت كننده دعاي فرج را قرائت كردند و پس از حجت الاسلام والمسلمين ابوترابي فرد، نائب رييس مجلس شوراي اسلامي به ايراد سخنراني پرداخت.

به گزارش خبرنگار ايسنا، حجت الاسلام ابوترابي نايب رييس مجلس شوراي اسلامي ضمن تبريك اين روز به جوانان و ملت ايران گفت: اميدوارم اين نهال كه به همت جوانان و دانشجويان پيرو خط امام (ره) در سرزمين ما نهاده شد بتواند ملت هاي مظلوم جهان را در مقابل آمريكا پيروز كند.

وي در ادامه گفت: در روز 13 آبان 1358 بعد از فراهم شدن زمينه شكل گيري نظام جمهوري اسلامي و پيروزي ملت شجاع ايران در برابر استبداد داخلي بستر رويارويي مستقيم ملت مقاوم و هوشمند و انقلابي ايران با استكبار جهاني به سركردگي آمريكا فراهم شد. روز 13 آبان، روز تقاطع ارزش‌هاي ماندگار انقلاب با منافع نامشروع استكبار در ايران، جهان اسلام و منطقه بود. در سايه اين تقاطع و تقابل جدي ملت ايران با آمريكا كه منجر به گروگان گرفته شدن آمريكايي ها در 444 روز شد ملت ما و جهان اسلام شاهد دستاوردهاي بزرگي بود.

ابوترابي گفت: نخستين دستاورد تسخير لانه جاسوسي شفاف شدن تقابل و رويارويي انقلاب اسلامي با نظام سلطه بود. مواضع ضد استكباري نظام اسلامي و عزم استوار ملت ايران بر حفظ استقلال سياسي خود بود. در 13 آبان 58 نهال استقلال خواهي تمام عيار نظام جمهوري اسلامي ايران در قلب تهران و در نقطه‌اي كه محور سازماندهي حركت هاي ضد انقلابي بود در زمين نهاده شد و بعد از گذشت سه دهه اين موضع شفاف و روشن و بدون ابهام نظام جمهوري اسلامي در مقابل استكبار و استعمار براي همگان شفاف و روشن است.

ابوترابي گفت: در سايه عزم فولادين رهبر فرزانه انقلاب و حضور ستودني ملت بزرگوار ما همچنان در همان راهي گام برمي داريم كه امام بزرگوار آن را تدوين نمود و در برابر ملت ايران و ملت‌هاي جهان ترسيم كرد. جهان اسلام و ملت مظلوم منطقه با الهام از انقلاب اسلامي و مسير حركت خويش را يافته است و اين دومين دستاورد تسخير لانه جاسوسي است.

ابوترابي با اشاره به حوادث پيش آمده در سرزمين هاي اشغالي گفت: مردم مظلوم فلسطين زير چكمه‌هاي اسرائيل‌هاي غاصب خرد مي‌شوند و صداي شكستن استخوان‌هاي آنها را جهان مي شنيد و خم به ابرو نمي‌آورد زماني قدرت مقابله با اسرائيل تبهكار را در خود نمي‌ديد. حركت افتخار آفرين ملت ايران كه بر مبناي اراده استوار و شناختي عميق بود اميدي بدون ياس به ملت‌ها از جمله ملت فلسطين تزريق كرد و آنها امروز راه خود را يافته اند. امروز فلسطين همان فلسطين ديروز نيست و گلوله هايش قلب سنگ اسرائيل را نشانه مي‌رود و شعله‌هاي سهمگين آن بر چهره اسرائيل فرود مي آيد. به همين دليل است كه ما امروز شاهد افول قدرت اسرائيل هستيم. يكي از انديشمندان فلسطيني اعلام كرد كه 13 آبان 58 درس بزرگي به ملت‌هاي مسلمان داد و آن درس مقاومت بود.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: از ديگر آثار و بركات فتح لانه جاسوسي همان جمله امام (ره) بود كه فرمود دانشجويان پيرو خط امام هيمنه استكبار را شكستند و هيولاي آمريكا را در برابر عزم استوار شاگردان نستوه امام (ره) شكسته شد و آمريكا 444 روز در گروگان اين دانشجويان پيروي خط امام بود و نتوانست در هيچ عرصه‌اي كاري از پيش ببرد. اين اتفاق در زماني بود كه آمريكا هنوز پايگاه‌هاي خود را از منطقه جمع نكرده بود و دانشجويان اين گونه در برابر قدرت شيطاني او ايستادند، امروز كه روز عزت اسلام است روز سيلي خوردن استكبار است، روز شكست اتحاد نامقدس آنها در منطقه است. سه لشكر زرهي آمريكا در عراق به گل نشسته و روز افتضاح آنهاست. در اين وضعيت نتيجه تقابل با آمريكا كاملا روشن است.

وي افزود: امروز سياستمداران و روزنامه نگاران آمريكايي سخن از ارتباط معقول با ايران و نه تقابل به ميان مي‌آورند. آنها امروز به ضعف خويش در برابر اقتدار ملت ايران اذعان مي كنند و اين ثمره مقاومت عزت مندانه وافتخار آفرين ملت ايران است.

ابوترابي خاطرنشان كرد: هوشياري رهبر انقلاب و مقاومت ملت ايران و پافشاري دولت و مجلس بر حفظ حقوق ايران در پرونده هسته‌يي باعث شد كه سياست‌هاي آمريكا شكست بخورد، درود بر دانشجويان پيروي خط امام (ره) كه از خط امام در آن زمان دفاع كردند.

نايب رييس مجلس خاطرنشان كرد: ما امروز در آستانه تحول عظيم قرار داريم و مهمترين پشتوانه استكبار جهاني و قدرت‌هاي شيطاني كه در مقابله با ملت ما و ساير ملت هاي مظلوم قدرت اقتصاديشان بود امروز با شكست مواجه شد و سرمايه داري پرقدرت و بي رقيب كه آمريكا بر آن تكيه داشت امروز با شكست مواجه شده است و ما شاهد سقوط اقتصاد سرمايه داري هستيم. تمام شاخص‌ها نشان مي‌دهد كه اقتصاد سرمايه داري افول كرده است، ارزش سهام در اروپا، آمريكا، توكيو و ساير كشورهاي متكي به آمريكا، سقوط كرده است و مورد تهديد جدي قرار دارد. از بركات ماندگار فتح لانه جاسوسي، قطع روابط سياسي و تحريم ايران از سوي آمريكاست به همين دليل با وجود اين كه نظام اقتصادي غرب با افول مواجه شده جمهوري اسلامي ايران كمترين آسيب را ديده است و حتي كاهش قيمت نفت مي تواند بهترين تكيه گاه براي ملت ايران، براي پيشرفت و ايجاد ثروت ماندگار است.

وي ادامه داد: ملت ايران از كاهش قيمت نفت آسيب نمي‌بيند و از نيروهاي توانمند به خود استفاده خواهد كرد. ما هم اكنون سه ميليون دانشجو در كشور داريم و صدها دانشجوي مقطع دكترا و كارشناسي ارشد و از افول قيمت نفت هراسي نداريم چون سرمايه ما همين جوانان ، اساتيد دانشگاه و دانشجويان هستند كه امروز در هر مسيري كه گام بنهند افتخار مي آفريند. اين نيروي عظيم در كنار سرمايه هاي مادي فراوان و منابع ما راه را براي رسيدن به جمهوري اسلامي به اقتدار هموار مي كنند.

ابوترابي گفت: در كنار لانه جاسوسي به عنوان نايب رييس مجلس اعلام مي‌كنم كه ما براي رسيدن به استقلال اقتصادي تمام عيار راهي جز عمل به رهنمودها و دستورهاي مقام معظم رهبري در ابلاغ سياست هاي كلي اصل 44 نداريم. اگر اقتصاد را به دست ملت هوشمند بسپاريم و نظام را از اقتصاد دولتي رها كنيم يك اقتصاد بي بديل در منطقه خواهيم داشت.

وي ابراز اميدواري كرد كه شرايط امروز غرب راه را براي حركت پرشتاب رشد و پيشرفت در جهان اسلام هموار كند و شاهد رشد روز افزون ملت هاي مسلمان باشيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تبعيد امام (ره) در 13 آبان به دليل مخالفت با كاپيتولاسيون گفت: هم اكنون چند ماه است كه آمريكا مي‌خواهد پيش نويس پيماني امنيتي با عراق به امضا برساند كه شبيه همان چيزي است كه پيش از جنگ جهاني دوم با آلمان و ژاپن امضا كرد و مي‌خواهد ملت عراق را زير گرده خود بگيرد. يكي از مواد اين پيمان نامه مصونيت قضايي و حقوقي مزدوران آمريكايي در عراق است و امروز ملت عراق در برابر زياده خواهي آمريكا مقاومت مي‌كند. آنها با الهام از مقاومت‌هاي ملت ايران در برابر آمريكا و اسرائيل ايستاده‌اند.

وي در پايان با اشاره به پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت: مقاومت ملت لبنان و حزب الله باعث شد كه آمريكا و اسرائيل شكست سنگيني بخورد و برخي مزدوران منطقه نيز با اين مقاومت از خواب غفلت بيدار شدند.

به گزارش ايسنا، مجري مراسم در آغاز كار پس از قرائت سرود توسط دانش‌آموزان از دانش‌آموزان براي سر دادن شعار مرگ بر آمريكا دعوت كرد.

در عين حال وي خطاب به دانش‌آموزان تاكيد كرد: حساب ملت آمريكا از دولت آمريكا جداست، اگر در سالروز گرامي‌داشت روز 13 آبان و اعلام انزجار از كشتار دانش آموزان و دانشجويان تهران توسط ايادي آمريكا پرچم اين كشور به آتش كشيده مي‌شود به اين معنا نيست كه ما ملت و دولت آمريكا را يكي بدانيم ما حساب ملت را از دولت آمريكا جدا مي‌دانيم.

پس از آن دانش‌آموزان شعار مرگ بر آمريكا سر دادند .

به گزارش ايسنا، همچنين در اين مراسم علي احمدي، وزير آموزش و پرورش، تعدادي از نمايندگان مجلس و برخي از مسوولان كشورمان حضور داشتند.

همچنين در ميان دانش آموزان شركت كننده اقشار مختلف مردم نيز حضور چشمگيري داشتند.حضور خبرنگاران و عكاسان داخلي و خارجي كه براي پوشش اين مراسم آمده بودند نيز قابل توجه بود.

به گزارش ايسنا، تشكل‌هاي مختلف دانش‌آموزي و دانشجويي از مدارس و دانشگاه‌هاي تهران با تجمع در برابر لانه‌ي جاسوسي سابق آمريكا در بيست و هشتمين سالگرد تسخير لانه‌ي جاسوسي در سالگرد تبعيد امام و كشتار دانش آموزان با سر دادن شعارهاي "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسراييل اوج خشم و انزجار خود را از سياست‌هاي سلطه‌طلبانه‌ي آمريكا و دست اندازي در امور كشورهاي ديگر ابراز كردند.

دانش‌آموزان و دانشجويان در اين راهپيمايي بيلبوردهايي با شعارهاي عليه آمريكا و نيز تصاوير مقام معظم رهبري را با خود حمل مي‌كردند. همچنين در اين راهپيمايي آدمك‌هايي با نماد آمريكا حمل مي‌شد كه به آتش كشيده شد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 13 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن