تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812718008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: در ليگ دهم يک پرسپوليس قدرتمند را خواهيد ديد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي پرسپوليس گفت: تيم خوبي بستيم و يک پرسپوليس قدرتمند را در ليگ دهم شاهد خواهيد بود.





علي دايي سرمربي پرسپوليس در ادامه نشست خبري عصر امروز خود مسائل زير را مطرح کرد:
* از نيامدن خلعتبري ناراحت نيستم
محمد رضا خلعتبري با حبيب کاشاني سرپرست باشگاه مذاکراتي انجام داد اما نمي.دانم به چه علتي در باشگاه حضور پيدا نکرد اما من از اين موضوع ناراحت نيستم و اميدوارم وي در ذوب آهن و تيم ملي موفق باشد.
* برابر کفاشيان و تاج تا اعلام راي کميته استيناف سکوت مي.کنم
علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و مهدي تاج نايب رئيس نسبت به من لطف دارند و در بعضي مواقع اظهاراتي را در مورد من انجام مي.دهند اما من وکيل دارم و او در اين زمينه پيگير مسائلي است. تا زماني که کميته استيناف راي خود را صادر کند سکوت خواهم کرد.
* 80 درصد بازيکنان مد نظر را جذب کرده.ايم
در فصل نقل و انتقالات بازيکنان خوبي را جذب کرديم و توانستيم 80 درصد افرادي که مد نظرمان بود جذب کنيم. ملحق نشدن مهدي رحمتي، محمد رضا خلعتبري، حسن اشجاري و سيد جلال حسيني مسائلي داشت. من قصد جذب اين افراد را داشتم اما اين بازيکناني را که جذب کرديم بسيار خوب هستند و مي.توانند يک پرسپوليس قدرتمند را در دهمين دوره ليگ برتر به نمايش بگذارند. اين افراد همگي ليگ برتري بودند و من نمي.توانستم تمام آنها را جذب کنم. اگر چه نتوانستيم يکي دو بازيکن را جذب کنيم اما در مجموع تيم خوبي بستيم و يک پرسپوليس قدرتمند را در ليگ شاهد خواهيد بود.
*در فوتبال اروپا به هيچ عنوان بحث منشور اخلاقي مطرح نيست
در مصاحبه.اي خواندم که عليپور اعلام کرده از دايي بپرسيد که آيا در بايرن مونيخ نيز منشور اخلاقي هم وجود نداشته است؟ من بايد به آقاي عليپور بگويم که در 5 سال حضورم در اروپا هيچ گاه بحث منشور اخلاقي و اين موضوعات مطرح نشد. در فوتبال حرفه.اي همه چيز رعايت مي.شود ولي افراد و مسئولان به فعاليت.هاي شخصي بازيکنان کاري ندارند. اگر بازيکني با رفتارهاي بد مواجه شود باشگاه او را جريمه مي.کند تا به فوتبال ضربه نزد اما بحث منشور اخلاقي مطرح نيست. اين موضوع براي من تازگي دارد و براي اولين بار است که در ايران آن را مشاهده مي.کنم. شايد عليپور قبل از من در ليگ اروپا فعاليت داشته و بازي کرده و اين حرف را زده است اما در زماني که من در فوتبال اروپا فعاليت داشتم بحث منشور اخلاقي مطرح نبود.
در دين ما نيز تلاش مي.شود با آبروي افراد بازي نشود و تمام بزرگان ما يادآوري مي.کنند که آبروي افراد را نبريم اما متاسفانه منشور اخلاقي دست به چنين کاري زده و من در هيچ جاي دنيا چنين موضوعي را مشاهد نکردم. اگر رفتاري انجام مي.دهيم که به فوتبال ضربه مي.زند بايد محروم شويم اما نبايد به ليگ.هاي پايين تر و پايه فرستاد شوند زيرا اين ليگ.ها نيز باعث پيشرفت و رشد فوتبال مي.شود و بايد شرايط را يکسان انجام داد.
* مسائل اردوي آلمان درون خانواده پرسپوليس حل شد
در اردوي آلمان به هيچ عنوان با مشکلي مواجه نشديم و بازيکنان به خوبي تمرينات خود را انجام دادند اما متاسفانه برخي افراد يک موضوع کوچک را بزرگ مي.کنند و باعث حاشيه سازي در باشگاه مي.شوند. ما اگر در اردوي آلمان با مشکلي برخورديم آن را در درون باشگاه حل کرديم و تمام بازيکنان با انگيزه تمرينات خود را انجام دادند و به تمام اهداف خود در اين اردو دست يافتند. اگر موضوعي بوده ستاد منشور اخلاقي به آن رسيدگي و بازيکن را محروم خواهد کرد اما هيچ مسئله.اي به وجود نيامده و اردوي آلمان را در بهترين شرايط به پايان رساند.
* اعتقادي به سيستم چرخشي ندارم
در اين فصل در 3 جام شرکت خواهيم کرد و تلاش کرده ايم که بازيکنان مورد نظر خود را جذب کنيم و با تمام نيرو برابر حريفان ظاهر شويم اما هيچ اعتقادي به سيستم چرخشي ندارم. ملاک من استفاده از بازيکنان قدرتمند و توانمند است. فشار زيادي را در اين ليگ متحمل خواهيم شد اما تلاش خواهيم کرد که با تمام قوا ظاهر شويم و به اهداف خود دست پيدا کنيم.
* دفاع پرسپوليس هيچ مشکلي ندارد
وضعيت خط دفاعي پرسپوليس بسيار مطلوب است و با جذب بازيکنان جديد توانسته.ايم مشکلات فصل گذشته را برطرف کنيم. در فصل گذشته پرسپوليس از خط دفاعي متضرر شد اما با شروع ليگ دهم خود شما نيز شاهد خواهيد بود که بهترين خط دفاع را پرسپوليس خواهد داشت. فقط وظيفه خط دفاعي اين نيست که دفاع کند بلکه تمام تيم بايد در کار دفاعي شرکت کنند تا تيم بتواند نتايج مطلوب را کسب کند.
* پرسپوليس از وجود باقري به خود افتخار خواهد کرد
حضور افرادي مانند باقري در پرسپوليس مايه افتخار است و او مي.تواند کمک شاياني به تيم انجام دهد. اميدوارم با کمک تمام بازيکنان بتوانيم يک پرسپوليس ايده آل را فراهم کنيم و تمام تماشاگران از آن راضي باشند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن