تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806573400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
انجام مبادله بانكي از طريق درگاه پرداخت اينترنتي بانك اقتصاد نوين
مشتريان بانك اقتصادنوين مي توانند از طريق درگاه پرداخت اينترنتي اين بانك نسبت به انجام هرگونه مبادلات بانكي و تجاري اقدام كنند.به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، مشتريان اين بانك با استفاده از اين درگاه پرداخت، باامنيت و سرعت مي توانند امور بانكي و تجاري خود را انجام دهند.گسترش بازارهاي هدف، كاهش هزينه هاي فروش، حذف محدوديت هاي زماني و مكاني، سادگي پياده سازي و كاربري، افزايش رضايتمندي مشتريان، افزايش سرعت و كيفيت ارايه خدمات و پشتيباني تمام وقت از جمله قابليت هاي درگاه پرداخت اينترنتي بانك اقتصاد نوين است كه آسودگي و امنيت را براي مشتريان اين بانك فراهم مي كند.

سيستم پرداخت خسارت از چرخه شركت هاي بيمه خارج مي شود
پرداخت خسارت از شركت هاي بيمه خارجي با مكانيزم جديدي ارايه خواهد شد تا علاوه بر سرعت رضايتمندي مشتريان نيز فراهم شود. به گزارش خبرنگار ايلنا، جواد فرشباف ماهريان رييس كل بيمه مركزي ديروز در همايش فرصت هاي كسب و كار براي صنعت بيمه كشور با بيان اين مطلب از رويكردهاي جديد بيمه مركزي خبر داد و گفت: به دليل نظام تعرفه اي نيروهاي متخصص كه قدرت محاسبات اكچوئري (علمي است كه با استفاده از تكنيك ها و روش هاي آمار، احتمال و رياضي وقايع آينده سازمان و شركت هاي بيمه اي را پيش بيني مي كند) داشته باشند نداشته ايم و در حال حاضر بيمه مركزي بر روي اين موضوع در حال مطالعه و بررسي است.

حساب سپرده اندوخته فردا ابتكاري نو از بانك پاسارگاد
حساب سپرده اندوخته فردا ، براي كساني كه درحال حاضر اندوخته قابل توجهي ندارند ولي توان پس انداز ماهيانه ، حتي به مقدار اندك را دارند اين امكان را فراهم مي كند تا از مبلغ قابل توجهي كه بعد از 5 سال از اين حساب كسب مي كنند، مايحتاج خود را فراهم كنند.خسرو رفيعي ، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانك پاسارگاد ، در آيين گشايش شعبه تهرانپارس ، با بيان اين مطلب گفت: اين حساب با حداقل مبلغ 500 هزار ريال قابل افتتاح است . اين حساب در پايان همان روز افتتاح به سپرده ي بلندمدت 5 ساله تبديل شده و نرخ سود 5 ساله بانك تا سررسيد سپرده به آن تعلق خواهد گرفت.

خدمات بيمه به بيش از 22 درصد جمعيت روستايي و عشايري
22 درصد از جمعيت روستايي و عشايري كشور تاكنون زيرپوشش خدمات صندوق بيمه قرار گرفته اند .مديرعامل صندوق بيمه روستائيان و عشاير كشور گفت : بيش از700 هزار خانوار روستايي و عشايري كشور با همكاري 3 هزار و341 كارگزاري روستايي و عشايري از خدمات اين صندوق بهره مند شدند. سيد مجيد موسويان از انعقاد قرارداد همكاري صندوق بيمه روستائيان و عشاير با كميته امداد امام خميني و سازمان بهزيستي كشور خبرداد و افزود : در قالب اين طرح خانوارهاي زيرپوشش دستگاه هاي حمايتي از مزاياي صندوق بيمه نيز بهره مند مي شوند. وي گفت : بيش از 174 هزار زن سرپرست خانوار در كشور تاكنون عضو صندوق بيمه روستائيان و عش-اير شدند كه حق بيمه آنان را دستگاه هاي حمايتي پرداخت مي كنند . صندوق بيمه روستائيان و عشاير كشور از سال 1384 با دريافت سالانه 54 تا 108 هزار تومان از هر خانواده عشاير و روستايي به آنان خدمات درماني ، بازنشستگي و تامين اجتماعي ارائه مي كند .

صالح آبادي ريشه هاي بحران مالي دنيا را تشريح كرد
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار با تشريح ريشه هاي بحران مالي دنيا، عدم كنترل ريسك در مدل بانكداري در دنيا را بعنوان يكي از عوامل اين موضوع ذكر كرد. " علي صالح آبادي" در همايش بحران مالي جهاني; چالشها و فرصتها، يكي از ريشه هاي بحران مالي جهاني را عدم كنترل ريسك در مدل بانكداري دنيا عنوان كرد. رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار عدم توجه به ريسك مشتريان در بانكهاي تجاري را بعنوان عامل دوم بحران مالي جهاني دانست و افزود: عدم توجه به ريسك ناشي از پرداخت وام به مشتريان توسط اين بانكها از ديگر دلايل اين بحران به شمار مي رود. وي با اشاره به زيرسوال رفتن فعاليت موسسات رتبه بندي در دنيا خاطرنشان كرد: اين موسسات خوشبيني بيش از حدي در فعاليتهاي خود به ويژه در بخش اورق از خود نشان داده اند. اين درحالي است كه تضاد منافع موسسات رتبه بندي و ناشران اوراق را نيز مي توان از جمله دلايل بروز بحران دانست. به گفته وي، اين موسسات علاوه بر ارائه خدمات رتبه بندي، ساير خدمات ديگر را نيز به ناشران ارائه مي دادند كه اين باعث تضاد شده است. همچنين زمانيكه وامها قرار است به اوراق بهادار تبديل شوند بايد ريسك و كيفيت آنها نيز مورد ارزيابي قرار گيرد و سپس به اوراق بهادار تبديل و فروخته شوند. رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار يكي ديگر از ريشه هاي بحران مالي دنيا را بي كفايتي واسطه هاي درگير در اوراق بهادار ذكر و تصريح كرد: واسطه ها، مديريت ريسك ضعيف داشته و اوراق را در پرتفوي خود قرار مي دهند. وي موضوع حسابداري و خارج كردن مطالبات از ترازنامه را از ديگر ريشه هاي اين بحران ذكر كرد و گفت: با توجه به خروج مطالبات از ترازنامه بانك، قدرت وام دهي بانكها افزايش مي يابد. همچنين علي رحماني دراين همايش گفت: بورسها از سالها قبل در دنيا به شدت قانونمند شده اند و در آمريكا و كشورهاي اروپايي گرايش به سمت شكسته شدن انحصار بورسها و نيز كاهش هزينه ها بوده است. مديرعامل شركت بورس و اوراق بهادار تصريح كرد: با توجه به اين امر اين اجازه صادر شد كه در كنار بورسها، موسسات و ساختارهايي با نقش بورس ولي با هزينه هاي كمتر تشكيل شوند. وي تصريح كرد: با معامله و مبادله محصولات مالي در بورسها، اطلاعات زيادي افشا مي شود كه باعث تحليل از سوي خريداران شده تا به قيمت درستي از بازار دست يابند، اين امكان در بازارهاي خارج از بورس وجود نداشت. رحماني با تاكيد بر عدم نقش آفريني بورسها در بحران مالي گفت: بورسها به دليل مقررات خود، در بهبود كشف قيمت و افشاي مالي موثر هستند. وي با تاكيد بر وجود و اعمال مقررات در بورس گفت: با وجود اينكه اين مقررات ممكن است هزينه هايي را در بر داشته باشد، اما وجود آنها لازم است همچنان كه نظارت در بازارهاي سرمايه دنيا الزامي است.

دارندگان حساب هاي قرض الحسنه بانك ملي 2 GEN هديه مي گيرند
پاداش ويژه مادي سي امين مرحله قرعه كشي جوايز حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانك ملي، 1380 خودرو 2 GEN است. بانك ملي در حالي براي اين دوره از قرعه كشي جوايز حساب هاي قرض الحسنه پس انداز خود، 470 ميليارد ريال جايزه مادي تعيين كرده كه در بيست ونهمين دوره قرعه كشي جوايز اين حساب ها، 350 ميليارد ريال جايزه به 555 هزار نفر اعطا نموده است. كمك هزينه تحصيل دانشجويي براي سه هزار و 80 نفر هر يك به ارزش هفت ميليون ريال، هزينه سفرهاي زيارتي و گردشگري براي دوهزار و 80 نفر هر يك به ارزش شش ميليون ريال، بن خريد صنايع دستي براي يك هزار و 80 نفر هر يك به ارزش دو ميليون ريال، سكه طلا براي 30 هزار و 80 نفر و ميلياردها ريال جوايز نقدي از ديگر پاداش هاي مادي مرحله سي ام قرعه كشي حساب هاي قرض الحسنه پس انداز بانك ملي است. بانك ملي از عموم هموطنان ارجمند دعوت مي كند از همين امروز با افتتاح ، حفظ و افزايش موجودي خود در حساب هاي قرض الحسنه پس انداز اين بانك، علاوه بر سهيم شدن در اجر معنوي حاصل از اين اقدام خداپسندانه، امتيازهاي خود را براي كسب شانس بيشتر جهت برنده شدن جوايز اين دوره از قرعه كشي حساب ها افزايش دهند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن