تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816765414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
آخرين تصميمات درباره كنكور 88 اعلام شد

گروه آزمون وسنجش : رئيس سازمان سنجش در مورد آخرين تصميمات كميته برنامه ريزي كنكور گفت: بر اساس آخرين تصميمات تنها امتحانات سال سوم آنها كه به صورت نهايي و سراسري برگزار مي شود در كنكور 88 تاثيرگذار است و تغييري در اين زمينه شاهد نخواهيم بود.
دكتر عبدالرسول پورعباس در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: سوابق تحصيلي داوطلبان ديپلم سال هاي 84،85 ،86 و 87 كه امتحانات سال سوم آنها به صورت نهايي و سراسري برگزار شده است به ميزان 15 درصد در نمره آزمون سراسري و آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در سال 88 تاثيرخواهد داشت.پورعباس تاكيد كرد: كنكور دانشگاه آزاد اسلامي نيز كه پيش از اين معدل و سوابق تحصيلي در آن تاثيري نداشت امسال همانند كنكور سراسري با تاثير 15 درصدي سوابق تحصيلي برگزار خواهد شد.وي در پاسخ به مهر درباره اجراي قانون حذف كنكور و افزايش درصد تاثير سوابق تحصيلي گفت : با توجه به اينكه آموزش و پرورش مي بايست شرايط لازم را براي برگزاري آزمونهاي استاندارد فراهم مي كرد تا درصد تاثير سوابق تحصيلي افزايش يابد، اما اين بستر صورت نگرفته است و به همين دليل تاثير سوابق تحصيلي در كنكور سال 88 نيز مانند كنكور 87 برابر 15 درصد خواهد بود.
رئيس سازمان سنجش آموزش كشور درباره نگراني داوطلبان از هرگونه تغيير در ميزان تاثيرگذاري سوابق تحصيلي يا دروس پيش دانشگاهي به مهر گفت: تصميم مذكور در مورد تاثير 15 درصدي سوابق تحصيلي از امتحانات نهايي وسراسري سال سوم قطعي است و هيچ تغييري در اين زمينه شاهد نخواهيم بود و داوطلبان به هيچ عنوان نگران تغييري در اين زمينه نباشند.
پورعباس درباره با بيان اينكه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد 88 از ديروز آغاز شده است، گفت: با توجه به تلاشي كه مسئولان سازمان سنجش انجام مي دهند احتمال مي رود توزيع كارت كنكور كارشناسي ارشد 88 همانند آزمون كارشناسي ارشد فراگير پيام نور به صورت الكترونيكي صورت گيرد.رئيس سازمان سنجش در مورد كنكور سراسري سال 88 نيز به مهر گفت: ثبت نام اينترنتي در كنكور سراسري 88 از 16 آذر ماه آغاز مي شود و تا 29 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
وي افزود: داوطلبان در اين فرصت بايد بر اساس اطلاعيه به باجه هاي توزيع كننده دفترچه هاي راهنما مراجعه و با پرداخت وجه ثبت نام نسبت به كارت اعتباري و دفترچه راهنما اقدام كند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون
كارشناسي ارشد 88 اعلام شد

گروه آزمون وسنجش : ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد 88 از ساعت 14 ديروز از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور آغاز شد. به گزارش خبرنگار آفرينش ، بر اساس اعلام سازمان سنجش داوطلبان شركت در آزمون تحصيلات تكميلي سال 1388 مي توانند پس از تهيه دفترچه راهنماي شركت در آزمون و كارت اعتباري با مطالعه دفترچه و تكميل فرم پيش نويس از ساعت 14 ديروز يكشنبه 12 آبان ماه با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني org.sanjesh.www اقدام به ثبت نام كنند.داوطلبان تا 20 آبان ماه براي ثبت نام در اين آزمون مهلت دارند.

پذيرش دانشجو در دانشگاه آزاد تهران شمال در رشته مهندسي تكنولوژي نرم افزار

گروه آزمون وسنجش : دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال بر اساس ابلاغيه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از ابتداي نيمسال دوم تحصيلي 87-88 در رشته مهندسي تكنولوژي نرم افزار كامپيوتر دانشجو مي پذيرد.به گزارش مهر، با توجه به ابلاغيه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري عنوان رشته هاي مهندسي كامپيوتر، نرم افزار و علمي كاربردي نرم افزار كامپيوتر در مقطع كارشناسي ناپيوسته به مهندسي تكنولوژي نرم افزار كامپيوتر تغيير يافته است كه از بهمن ماه سال 87 در اين واحد دانشجو خواهد پذيرفت.همچنين واحد تهران شمال در دو رشته مديريت بازرگاني و آموزش زبان انگليسي در مقطع كارشناسي ناپيوسته از بهمن ماه سال جاري اقدام به پذيرش دانشجو خواهد كرد.

برگزاري اولين كنگره دانش پزشكي مردمي ايران زمين

گروه آزمون وسنجش : اولين كنگره دانش پزشكي مردمي ايران زمين در دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران در دي ماه برگزار مي شود.
به گزارش مهر، دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران اين كنگره را در روزهاي دوم تا چهارم دي ماه در مجتمع بيمارستاني امام خميني (ره) برگزار مي كند.
علاقمندان شركت در اين كنگره مي توانند با دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران تماس حاصل كنند.
دوره آموزش طب سنتي در كشور دومين سال خود را طي مي كند و دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي تهران يكي از 4 دانشگاهي برگزار كننده اين دوره آموزشي در كشور است.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن