تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح چهارمين آبنماي موزيكال تهران در منطقه 10


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: افتتاح چهارمين آبنماي موزيكال تهران در منطقه 10
مديريت- همشهري آنلاين:
شهردار منطقه 10 تهران گزارش كوتاهي از عملكرد شهرداري منطقه خود ارائه كرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران، سعيد طلوعي شهردار منطقه 10 گفت: بر اساس سند راهبردي به طور دقيق و كامل كمبودها و نيازهاي منطقه شناسايي شده تا با برنامه‌ريزي و به مرور شاهد تغييرات اساسي و مهم در منطقه 10 باشيم.

وي با اشاره به اينكه منطقه 10 به دليل وجود بافت‌هاي فرسوده و تراكم ساخت و ساز يكي از مناطقي است كه به شدت با كمبود فضا مواجه است، افزود: بر اساس سند راهبردي بايد 200 ميليارد تومان صرف تملك در اين منطقه شود تا بتوانيم سرانه فضاهاي فرهنگي، تفريحي و فضاهاي سبز را افزايش دهيم.

شهردار منطقه 10 تصريح كرد: براي ايجاد فضاهاي خدماتي، رفاهي، تفريحي، ورزشي، فرهنگي و فضاهاي سبز ديگر به زمين‌هايي كه متراژ بالايي دارند مجوز احداث مجتمع هاي اداري يا تجاري داده نمي‌شود تا اين املاك براي ايجاد فضاهاي عمومي و رفع كمبودهاي منطقه مورد استفاده قرار گيرند.

وي افزود: سوناي دوقلوي جانبازان و شهداي آزادي از مهمترين پروژه‌هايي است كه تا پايان سال به بهره‌برداري خواهد رسيد كه امكان استفاده از آنها همزمان به صورت تفكيك شده براي خانم‌ها و آقايان وجود دارد.

دكتر طلوعي همچنين از بهره‌برداري بوستان هزار شهيد با 16 هزار متر مربع زير بنا طي يك ماه آينده خبر داد و گفت: اين بوستان كه در خيابان شهيد عرب واقع شده است به آب نماي موزيكال مجهز شده و يكي از بهترين و زيباترين بوستانها منطقه محسوب مي‌شود.

وي احداث چند مجموعه ورزشي، سالن تئاتر، كتابخانه، بوستان، 5 پاتوق محله، زمين چمن مصنوعي را از ديگر پروژه‌هاي در دست اجرا در اين منطقه دانست و گفت‌: پاركينگ طبقاتي جانبازان و شهداي آزادي از ديگر پروژه‌هاي در دست اجرا است كه مي‌تواند در كاهش پارك‌هاي حاشيه‌اي و ترافيك تاثير گذار باشد.

شهردار منطقه 10 همچنين از احداث 2 ميدان ميوه و تره بار طي يك ماه آينده خبرداد و گفت: با افتتاح اين ميادين 7 محله شهرداري منطقه 10 داراي ميدان ميوه و تره بار مي‌شوند و تنها 3 محله ديگر باقي مي‌ماند، احداث ميدان ميوه و تره بار در اين محلات نيز در دستور كار قرار دارد.

وي با ابراز اميدواري از بازسازي تمامي نهرهاي منطقه تا پايان سال گفت: از 240 كيلومتر نهرهاي اين منطقه تا كنون حدود 140 كيلومتر مورد بازسازي قرار گرفته است كه اميدواريم تا پايان سال تمام انهار قديمي منطقه كه مشكلات زيادي را به وجود آورده‌اند مورد بازسازي و باز پيرايي قرار گيرند.

طلوعي تصريح كرد: هر 2 هفته يك بار به اتفاق معاونان و شهرداران نواحي از پروژه‌ها بازديد مي‌كنيم تا از نزديك بر پيشرفت پروژه‌ها نظارت داشته باشيم.

وي با تاكيد برآن كه بافت‌هاي فرسوده يكي از مهمترين معضلات منطقه 10 محسوب مي‌شوند گفت: براي حل مشكل بافت‌هاي فرسوده منطقه بارها از نزديك با ساكنين گفتگو كرده‌ايم و به اين نتيجه رسيده‌ايم كه ساكنين منطقه براي نوسازي واحد هاي مسكوني خود نياز به آن دارند كه مكاني براي اسكان موقتشان در نظر گرفته شود، ما هم اين موضوع را با سازمان نوسازي شهر تهران در ميان گذاشته‌ايم و در حال حاضر 2 بلوك در خيابان هاشمي كه قديمي‌ترين و فرسوده‌ترين بافت‌هاي منطقه را دارد دردست نوسازي است.

طلوعي رويكرد شهروند مداري را در شهرداري تهران بسيار خوب و مثبت ارزيابي و تاكيد كرد: مديريت بايد علاوه بر علمي بودن ميداني هم باشد كه براي تحقق اين امر بايد مردم و مشكلاتشان به خوبي شناخته شوند و از نزديك وضعيت و مشكلات هر محله هرچند كوچك مورد بررسي و توجه قرار گيريد.

وي افزود: همچنين بايد اصل بر تكريم و احترام به نظرات و خواست‌هاي شهروندان قرار گيرد و همه مسئولين با شهروندان آنگونه برخورد كنند كه توقع دارند با خودشان برخورد شود.

اين مقام مسئول در مورد اجراي طرح ناحيه محوري هم گفت: من به اين اصل اعتقاد شخصي دارم و معتقدم همان گونه كه نگاه علمي و از بالا به پايين در ساختاري شهري يك ضرورت است بايد به نگاه از پايين به بالا نيز توجه شود و تلفيقي از ديد محله‌اي و كلان داشته باشيم و در كنار كارهاي بزرگ و فرامنطقه‌اي كارهاي خرد و محله‌اي غافل نشويم.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن