تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816456818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي استاندار مازندران در گفتگو با فارس: دولت نهم با گشاده‌رويي انتقادهاي سازنده را مي‌پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي استاندار مازندران در گفتگو با فارس: دولت نهم با گشاده‌رويي انتقادهاي سازنده را مي‌پذيرد
خبرگزاري فارس: معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت: انتقاد، ارزشيابي منصفانه و كارشناسانه است كه با خيرخواهي انجام مي‌شود و دولت نهم با گوش جان انتقادهاي سازنده را مي‌پذيرد.


جواد قناعت در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: انتقاد، نقاط مثبت و منفي را در كنار هم دارد كه مسئولان دولت نهم با صعه صدر انتقادهاي سازنده را مي‌پذيرند و براي رفع مواردي انتقادي با آغوش باز اقدام مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه برجسته كردن نقاط منفي و بدگويي مستمر از ويژگي‌هاي انتقاد منفي است، افزود: يكي از مهم‌ترين اقدامات خوب دشمن كه توسط جريان‌هاي مخالف داخلي در حال انجام است، انتقاد تخريب‌گرانه است كه از اين طريق به تخريب دولت مي‌پردازند.
قناعت با اعلام اينكه انتقاد از بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده يكي از موارد انتقاد تخريب‌گرانه است، تصريح كرد: شرايط امروز جامعه ما با نيروي انساني فراوان، نرخ بيكاري بالا و بر‌نامه‌ريزي براي رشد اقتصادي ايجاب مي‌كرد كه كارشناسان و عالمان اقتصادي اين بنگاه‌ها را به عنوان كار عالمانه براي تحقق اين اهداف پيشنهاد كنند.
وي‌ گفت: نبايد‌ اين بنگاه‌ها را بنگاه‌هاي بزرگ ناميد و سرمايه‌گذاري و ميزان اشتغال آنها را با اين نوع بنگاه‌ها مقايسه كرد چرا كه‌ بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ با سرمايه‌گذاري‌هاي 10 برابر بايد شكل بگيرد و زمان بهره‌برداري‌ آنها نيز هشت تا 10 سال طول مي‌كشد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران بنگاه‌هاي زودبازده را يكي از بهترين ابزارها براي توزيع اقتصاد در سطح جغرافيايي عنوان كرد و بيان داشت: در بخش عملكرد بنگاه‌هاي زودبازده در تمام دنيا 25 تا 30 درصد انحراف ايجاد مي‌شود در حالي كه در كشور ما انحراف از اين طرح تنها 1/4 درصد بوده‌ كه اين رقم بسيار عالي است.
وي با توجه به تاثير‌گذاري مثبت طرح بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده كه موجب تخريب دولت شده است، افزود: اين در حالي است كه در سال گذشته در مجموع حدود 96 هزار ميليارد تومان تسهيلات بانكي به مردم داده شد و از اين مقدار تنها 6 هزار ميليارد تومان به بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده تعلق گرفت.
قناعت با اشاره به اينكه در واقع دو هدف در جريان تخريب از اقدامات دولت دنبال مي‌شود، بيان داشت: مي‌توان عنوان كرد كه نخستين هدف آنها ممانعت از انجام كار درست و ديگري دادن آدرس غلط است كه مخالفان اصلي را از ديد ناظران پنهان كنند.
وي گفت: ارزش‌گرايي يعني دنبال كردن آرمان‌ها و همه چيز را فداي آرمان‌گرايي خواستن است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران تصريح كرد: دولت نهم با خدماتي كه در حق مردم انجام داده است، نشان داد كه اهل تصميم‌گيري، اجراي سريع برنامه‌ها و انجام جراحي‌هاي بزرگ براي رفع عقب‌افتادگي‌ها، ساماندهي وضعيت اقتصادي، سياسي، فرهنگي و عمراني كشور است.
وي به نمونه‌هايي از خدمات دولت نهم اشاره كرد و بيان داشت: تصميم‌گيري براي اجراي پروژه‌ها و ايجاد فضاي نقد از مهم‌ترين ويژگي‌ها و شاخصه‌هاي دولت‌هاي مردم سالار است كه در دولت نهم به وضوح ديده مي‌شود.
قناعت اقدامات اساسي براي اصلاح ساختار دولت، گذار از نظام بودجه‌نويسي ديوان سالار به سمت بودجه شفاف‌، اجراي اصل 44 قانون اساسي و طرح عظيم تحول در ساختار اقتصادي كشور را از ديگر ويژگي‌هاي دولت نهم برشمرد.
وي در پايان تصريح كرد: جرئت در ايجاد تحول،‌ مقابله با فساد و تصميم‌گيري‌هاي بزرگ است.
انتهاي پيام/ص
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن