تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدرضا فروتن و نيكي كريمي از گروه كنسرت خيريه براي كودكان مبتلا به ايدز جداشدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: محمدرضا فروتن و نيكي كريمي از گروه كنسرت خيريه براي كودكان مبتلا به ايدز جداشدند
گروه هنر: عوايد مالي كنسرت بزرگ «مهران مديري»، «رضا يزداني»، «ماني رهنما» و «عليرضا عصار» بدون حضور نيكي كريمي و محمدرضا فروتن، با كسر هزينه و دستمزد هنرمندان به كودكان مبتلا به ايدز اختصاص مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، نشست خبري كنسرت بزرگ «مهران مديري»، «رضا يزداني»، «ماني رهنما» و «عليرضا عصار» در راستاي جشنواره فرهنگي برنامه ايدز سازمان ملل متحد(يونيسف) صبح امروز يك‌شنبه 12 آبان ماه در خانه هنرمندان ايران برگزار شد.

در اين نشست خبري كه با 45 دقيقه تأخير راس ساعت 11:45 دقيقه آغاز شد، شجاعي مدير اجرايي موسسه فرهنگي گلچين آواي شرق، «اميد زماني» مسئول ارتباطات يونيسف در ايران، يزداني، رهنما و «حبيب صبور» مدير برنامه‌ عصار حضور داشتند و جاي مديري به دليل مشغله كاري خالي بود.

در ابتداي اين مراسم شجاعي در پاسخ خبرنگاران مبني بر لغو حضور «محمدرضا فروتن» و «نيكي كريمي» در اين كنسرت پاسخ قانع‌‌كننده‌اي نداد و علت آن را ناهماهنگي برنامه‌ريزي عنوان كرد.

وي درباره روند اجراي برنامه توضيح داد: كنسرت در 2 بخش اجرا مي‌شود كه در قسمت اول رهنما و يزداني به اجراي برنامه مي‌پردازند و در بخش دوم مديري و عصار. ما در اين كنسرت به دليل محدوديت‌هاي زماني مجري نخواهيم داشت.

زماني مسئول ارتباطات برنامه‌هاي يونيسف در ايران در ارتباط با چگونگي انتخاب اين هنرمندان براي كنسرت خيريه گفت: يونيسف هر ساله در ارتباط با روز جهاني ايدز برنامه‌هاي هنري مختلف مانند هنر مفهومي، موسيقي و ديگر برنامه‌ها را برگزار مي‌كند و پيشنهاد برنامه امسال با مجري طرح اين كنسرت بوده كه انتخاب اين هنرمندان نيز بر عهده آن مركز بوده است.

يزداني در توضيح قطعاتي كه در كنسرت اجرا خواهد كرد، گفت: قطعات از آلبوم هيس، پرنده پرنده انتخاب شده است و يك قطعه جديد با شعر يغما گلرويي به آهنگسازي خودم اجرا خواهم كرد كه با يك گروه 5 نفره، نوازندگان گيتار الكتريك، گيتار بيس، درام و كيبورد همراه خواهم بود.

رهنما در ادامه توضيحات خود، تصريح كرد: براي اين كنسرت 4 قطعه جديد با اشعار افشين مقدم و آهنگسازي فرزين قره‌گوزلو اجرا مي‌كنم و در ادامه رپرتواري از قطعات كنسرت سال 82 به آهنگسازي مرحوم بابك بيات و تنظيم داريوش تقي‌خاني را با يك گروه 10 نفره اجرا مي‌كنيم كه اميدوارم مقبول شود.

صبور در توضيح قطعات اجرايي عصار گفت: با توجه به اينكه از كل زمان اجرا يك چهارم زمان در اختيار ما است، قطعات تنظيم شده توسط فواد حجازي اجرا خواهد شد. مديري نيز با گروه داركوب چند قطعه را خواهد خواند.

شجاعي درباره نحوه فروش و قيمت بليط‌ها توضيح داد: فروش بليت از طريق سايت اينترنتي و 12 مركز مختلف در نقاط شهر انجام خواهد شد و قيمت‌ها از 15 تا 40 هزار تومان خواهد بود كه بليط‌هاي 50000 توماني نيز براي بخش ويژه خواهيم داشت.

زماني درباره چگونگي صرف عوايد مالي كنسرت براي كودكان مبتلا به ايدز به خبرنگار ايكنا گفت: اين برنامه يك دوره 5 ساله در راستاي تعهدات جمهوري اسلامي ايران در مبازره با اين بيماري است و عوايد آن به طور مشخص پس از كسر هزينه‌ها و دستمزد هنرمندان در زمينه اطلاع‌رساني و آموزش نوجوانان، گسترش خدمات دوستدار نوجوان در مراكز درماني و اجتماعي، مشاوره بلوغ و ... صرف خواهد شد.

وي در پايان اين نشست اظهار كرد: اين برنامه در سه استان لرستان، سيستان و بلوچستان، تهران و شهرهاي بم و مشهد نيز اجرا مي‌شود. در چنين برنامه‌هايي در سطح دنيا هنرمندان مطرح و شاخصي به اجراي برنامه مي‌پردازند كه اميدوارم با مهيا شدن شرايط و استاندارد برنامه‌ريزي در كشور ما نيز هنرمندان مطرح با همكاري يونيسف به اجراي برنامه بپردازند.

اين كنسرت 17 تا 22 آبان در تالار وزارت كشور در تهران برگزار مي‌شود.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن