تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين همايش ملي همسويي صنعت و دانشگاه در مهندسي عمران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نخستين همايش ملي "همسويي صنعت و دانشگاه در مهندسي عمران" آغاز شد
نخستين همايش ملي همسويي صنعت و دانشگاه در مهندسي عمران با هدف برقراري ارتباط بين صنعت و دانشگاه روز يكشنبه در دانشگاه صنعتي شريف آغاز شد و تا فردا 13 آبان ماه ادامه دارد.


دبير نخستين همايش ملي همسويي صنعت و دانشگاه در مهندسي عمران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت:‌ دانشجوياني كه در رشته عمران دانش آموخته مي شوند براي وارد شدن به بازار كار و صنعت هيج تجربه اي ندارند و نمي توانند قابليت هاي خود را نشان دهند.
مهندس حسن جوياني، بررسي اين مشكل و برقراري ارتباط بين صنعت و دانشگاه را از اهداف برگزاري اين همايش بيان كرد.
وي از آغاز به كار دبيرخانه همايش بعد از اتمام همايش خبر داد و افزود اعضاي دبيرخانه بحث ها را جمع بندي و مسائل را پيگيري مي كنند و سال آينده در همين زمان دومين همايش همسويي صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.
دبيرهمايش، ‌بيان مشكلات موجود در صنعت و دانشگاه ، بومي سازي شيوه هاي ارتباط با صنعت كشورهاي توسعه يافته، بررسي و بازنگري در نظام آموزش عمران با توجه به نيازهاي صنعت و‌ شيوه هاي تربيت نيروي كار آموزش ديده و كارامد را از جمله محورهاي اين همايش بيان كرد.
اين همايش همچنين به ايجاد و معرفي مركز كارافريني تخصصي ساختمان، صنعتي سازي ساختمان هاي كشور و استفاده از تكنولوژي هاي نوين استاندارد سازي در صنعت ساختمان و بهسازي و مقاوم سازي مي پردازد.
جوياني، برگزاري نمايشگاه و كارگاه هاي تخصصي را از جمله برنامه هاي جنبي همايش اعلام كرد و ادامه داد: پنج كارگاه تخصصي با محورهاي صنعتي سازي ساختمان، آسيب شناسي ساختمان ، پدافند غير عامل ، مستند سازي پروژه هاي عمراني و اصول سرپرستي برپا خواهد شد.
به گفته وي حضور در كارگاه هاي تخصصي داراي امتياز ارتقا است و دبيرخانه همايش شركت كنندگان در اين كارگاه ها را به منظور دريافت مدرك از وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري، به اين وزارتخانه معرفي مي كند.
وي در ادامه با اشاره به راه اندازي مركز كارآفريني گفت: دراين همايش براي اولين بار در كشور مركز كارافريني تخصصي ساختمان راه اندازي مي شود به گونه اي كه اطلاعات دانشجوياني كه در رشته عمران از دانشگاههاي سراسر كشور دانش آموخته مي شوند، به صورت بانك اطلاعاتي دراين مركز جمع آوري مي شود.
دبيرهمايش ادامه داد: اطلاعات اين افراد به شركت ها و موسساتي كه نياز به افراد متخصص دارند و با مركز كارآفريني در ارتباط هستند، ارايه مي شود.
نخستين همايش ملي همسويي صنعت و دانشگاه در مهندسي عمران با همكاري وزارتخانه هاي علوم ، تحقيقات و فناوري ، صنايع، مسكن و شهرسازي ،‌ راه وترابري و سازمان پژوهش دانشجويي عمران به همراه انجمن صنفي توليد كنندكان و نواوران صنعت ساختمان روز يكشنبه آغاز به كار كرد و تا فردا ادامه مي يابد.
دانشگاهيان و دانشجويان رشته عمران و شركتهاي خصوصي در اين همايش شركت دارند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن