تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816453821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با يوم الله 13آبان 560 مراسم ويژه در سراسر كشور برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همزمان با يوم الله 13آبان 560 مراسم ويژه در سراسر كشور برگزار مي شود
معاون اجرايي مراسم شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گفت: همزمان با يوم الله 13 آبان، 560 مراسم ويژه در سراسر كشور برگزار مي شود.


"محسن صباغ" روز يكشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود:‌ اين مراسم در روز ملي مبارزه با استكبار جهاني با حضور اقشار مختلف مردم به ويژه دانش آموزان، دانشجويان، مسئولان نظام،‌ نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و روحانيون در تهران، راس ساعت 10 صبح 13 آبان ماه مقابل لانه جاسوسي سابق آمريكا و همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: قرائت بيانيه هاي دانش آموزي و دانشجويي، سخنراني ابوترابي نايب رييس مجلس شوراي اسلامي و قرائت قطعنامه از جمله برنامه هايي است كه در روز 13‌آبان در مقابل لانه جاسوسي سابق آمريكا برگزار خواهد شد.
صباغ ،تصريح كرد: به منظور آماده سازي فضاي شهرهاي سراسر كشور براي بزرگداشت مراسم روز 13 آبان ماه، بنرهاي تبليغاتي سه رخداد مهم اين روز، اقلام تبليغاتي، پوسترها و تراكت هاي تبليغاتي طراحي و چاپ شده و در اختيار ستادهاي سراسر كشور قرار گرفته است.
وي ادامه داد: ستاد برگزاري مراسم يوم الله 13 آبان با حضور تمامي تشكل هاي دانشجويي و دانش آموزي و سازمان ها و نهادها و تشكل هاي مردمي تشكيل شده و داراي هشت كميته دانشجويي، دانش آموزي، تشكل هاي مردمي، اجرايي، استان ها،‌ تبليغات و انتشارات،‌ حفاظتي امنيتي و خدماتي و ارتباطات و اطلاع رساني است.
وي، به برنامه هاي كميته اجرايي مراسم 13 آبان اشاره كرد و گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با شركت واحد اتوبوسراني تهران وسيله اياب و ذهاب از مناطق آموزش و پرورش و مدارس، از ميادين اصلي شهر و دانشگاه ها، مدارس علميه و مساجد براي دانشجويان و طلاب حوزه هاي علميه تدارك ديده شده است.
معاون اجرايي مراسم شوراي هماهنگ تبليغات اسلامي، خاطرنشان كرد: هماهنگي با شركت مترو براي انتقال شركت كنندگان در مراسم و برقراري ايستگاه هاي صلواتي، هنري و فرهنگي در محدوده مراسم از ديگر برنامه هاي اين كميته در روز 13 آبان است.
وي، به مهمترين برنامه هاي كميته دانش آموزي اشاره كرد و برگزاري مسابقات كاريكاتور "شيطان بزرگ آمريكا" در تمام مدارس، مسابقه ساخت عروسك و آدمك "شيطان بزرگ" توسط آموزش و پرورش منطقه دو تهران را از جمله اين برنامه ها عنوان كرد.
صباغ، به بيان برنامه ها و فعاليت هاي كميته دانشجويي پرداخت و ساخت مستند 13 آبان، پخش فيلم هاي متناسب با حادثه 13 آبان در خوابگاه هاي دانشجويي، راه اندازي ايستگاه نقاشي در محل تجمع ضداستكباري،‌ برگزاري ميزگرد تشكل هاي دانشجويي، برگزاري مسابقه استكبار ستيزي در دانشگاه ها و برگزاري مسابقه عكس و پيام كوتاه از مراسم توسط دانشگاه بقيه الله را از جمله برنامه هاي كميته دانشجويي ذكر كرد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نيز در اين نشست به سه رويداد مهم 13 آبان اشاره كرد و گفت: سيزدهم آبان ماه يادآور تبعيد امام خميني (ره) به تركيه است. بعد از سال هاي 41 و 42 همراه با قيام و روشنگري امام خميني (ره) عليه آمريكا و صهيونيسم بين الملل و حكومت دست نشانده و طاغوتي پهلوي و مخالفت با كاپيتولاسيون و مخالفت با لايحه انجمن هاي ايالتي و ولايتي و حذف سوگند به قرآن مجيد در مجلس كه در حقيقت حذف اسلام بود و رژيم طاغوت تحمل اين روشنگري ها را نداشت و از طرفي امام راحل را نمي توانست از مردم جدا كند و از ياد و خاطره ها ببرد لذا تصميم به تبعيد امام به تركيه گرفت تا شايد انوار انقلاب اسلامي به رهبري ايشان خاموش شود.
"مجيد ملكي تبار" افزود: در اين روز همچنين اتفاق ديگري نيز به وقوع پيوست و آن اينكه در اين روز دانش آموزان شهر تهران در اوج قيام مردم، مدارس را تعطيل كرده و در اعتراض به ددمنشي و خشونت مزدوران رژيم شاه و در سالگرد تبعيد امام (ره) به طرف دانشگاه تهران راهپيمايي كردند كه با هجوم نيروهاي مسلح رژيم طاغوت روبرو شدند و در اين يورش 64نفر از اين دانش آموزان شهيد شدند.
وي، به ديگر رويداد مهم روز 13 آبان اشاره كرد و ادامه داد:‌ از آنجا كه آمريكايي ها بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همچنان به فعاليت جاسوسي خود در درون بدنه انقلاب اسلامي ادامه مي دادند لذا در روز 13 آبان سال 58 دانشجويان پيرو خط امام از چند دانشگاه كشور روبروي سفارت آمريكا كه به مركز جاسوسي و براندازي انقلاب و نظام اسلامي تبديل شده بود تجمع كرده و توانستند مركز جاسوسي آمريكايي ها را تسخير كنند.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن