تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816281772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ دسته اول فوتبال روستايي كشور؛ تداوم صدرنشيني تيم خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ليگ دسته اول فوتبال روستايي كشور؛ تداوم صدرنشيني تيم خوزستان
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

سرپرست تيم فوتبال روستايي خوزستان خبرداد: نماينده استان ما با كسب سه امتياز ديدار با تيم كرمان و رساندن مجموع امتيازات خود به 9 امتياز صدرنشين گروه باقي ماند.

ابراهيم ستاوي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - اظهار داشت: تيم فوتبال روستايي خوزستان روز جمعه، دهم آبان‌ماه در شوش در ديدار مقابل تيم كرمان از هفته سوم ليگ دسته اول روستاييان كشور با نتيجه 5 بر يك به پيروزي رسيد.

وي ادامه داد: تيم خوزستان با كسب 3 امتياز اين بازي در گروه خود پيشتاز است و گيلان و كرمان با 4 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند. روز جمعه 17 آبان‌ماه نيز در هفته چهارم در قم به مصاف نماينده اين شهر مي‌رويم.

سرپرست تيم فوتبال روستايي خوزستان گفت: تيم فوتبال روستايي شهرستان شوش به‌عنوان نماينده خوزستان در اين رقابت‌ها شركت كرده است. اين تيم در ارديبهشت‌ماه امسال در مسابقات فوتبال روستاهاي شوش قهرمان شد و به رقابت‌هاي شمال استان راه يافت. تيم فوتبال روستايي شوش در اين مسابقات نيز به‌عنوان قهرماني دست يافت و نماينده خوزستان با همين نام به ليگ دسته اول كشور راه پيدا كرد.

وي افزود: تمرينات مداوم تيم خوزستان براي حضوري پرقدرت در رقابت‌هاي كشور از تيرماه در شهرستان شوش آغاز شد. اين تيم هفته‌اي سه جلسه در مجموعه ورزشي تختي شوش تمرين مي‌كند. تيم خوزستان همزمان با مسابقات كشوري در ليگ استان نيز ديدارهاي خود را انجام مي‌دهد. روز دوشنبه 13 آبان‌ماه در شوش ميزبان تيم هويزه هستيم. اين ديدار فرصت مناسبي براي كسب آمادگي بيشتر به منظور ارائه يك بازي قدرتي مقابل تيم قم مي‌باشد.

ستاوي عنوان كرد: در حال حاضر بازيكنان تيم ما با پيروزي در هفته سوم از روحيه بسيار بالايي برخوردارند و با توجه به نتايجي كه تيم قم در اين مسابقات كسب كرده است، خوزستان مي‌تواند برتري خود را مقابل اين تيم به‌خوبي نشان دهد. در اين ديدار تيم خوزستان دو بازيكن خود را به‌علت مصدوميت و محروميت در اختيار ندارد. بازيكن محروم خوزستاني به‌دليل صادر نشدن ID كارت‌اش نمي‌تواند تيم را در قم همراهي كند.

سرپرست تيم فوتبال روستايي خوزستان گفت: اين تيم براي حضور در رقابت‌هاي كشور با مشكل كمبود بودجه مواجه است. نماينده خوزستان تنها از سوي بخشداري مركزي، شوراي روستايي و اداره تربيت بدني شهرستان شوش و همچنين هيات ورزش‌هاي روستايي و عشايري اين شهرستان حمايت مي‌شود. تيم فوتبال خوزستان براي كسب يكي از عناوين اول و دوم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال روستايي كشور و صعود به ليگ دسته يك فوتبال ايران ( جام آزادگان) به حمايت فرمانداري شوش، اداره كل تربيت بدني خوزستان و هيات ورزش‌هاي روستايي و عشايري استان نياز دارد. بازيكنان حتي براي استفاده از امكاناتي مانند خوابگاه و تغذيه، با مشكل مالي تيم دست و پنجه نرم مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: در ابتداي تمرينات تيم در ارديبهشت‌ماه امسال شوراي روستايي شهرستان شوش هزينه‌هاي مربوطه به زمين چمن را پرداخت مي‌كرد و با رايزني‌هاي رئيس اداره تربيت بدني اين شهرستان با بخشداري مركزي از شهريورماه تا اواخر مهرماه مبلغي بابت اجاره زمين از تيم دريافت نمي‌كردند ولي در حال حاضر كه زمين چمن مجموعه ورزشي تختي شوش در اختيار هيات فوتبال اين شهرستان قرار گرفته است براي برگزاري هر ديدار خانگي بايد 50 هزار تومان و براي انجام تمرينات جلسه‌اي 17 هزار تومان به حساب هيات واريز نماييم، اين موضوع مشكلات تيم را دو چندان كرده است.

به گزارش ايسناي خوزستان، تيم فوتبال روستايي استان خوزستان در گروه خود با تيم‌هاي گيلان، كرمان، يزد، همدان و قم رقابت مي‌كند. تيم‌هاي قهرمان و نايب قهرمان به مسابقات ليگ دسته اول آزادگان كشور راه مي‌يابند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن