تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

22 و 23 آبان امسال؛ همايش بين‌المللي وقف و تمدن اسلامي در اصفهان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 22 و 23 آبان امسال؛ همايش بين‌المللي وقف و تمدن اسلامي در اصفهان برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان گفت: نخستين همايش بين‌المللي وقف و تمدن اسلامي در اصفهان برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، جعفرقلي اسدي صبح امروز در نشست خبري و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسي چيستي وقف و جايگاه و احكام آن، ابعاد فرهنگي وقف، ابعاد اقتصادي و مالي، ابعاد مديريتي، ابعاد سياسي ـ اجتماعي، ابعاد حقوقي، ابعاد تاريخي و وضعيت كنوني وقف در كشورهاي اسلامي و بايسته‌هاي احياي وقف از مهم‌ترين عناوين محورهاي اين همايش خواهد بود.
وي افزود: اين همايش كه در دوره‌هاي گذشته در سطوح داخلي و سراسري برگزار شده امسال براي نخستين بار با حضور مهمانان و انديشمندان اسلامي حدود 15 كشور خارجي در استان اصفهان برگزار مي‌شود.
مدير كل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان تصريح كرد: از 106 نويسنده و انديشمند كشورهاي مصر، عربستان، كويت، مالزي، آمريكا، سنگاپور، سنگال، امارات، نيجريه، آلمان، كلمبيا، ونزوئلا و عراق، به منظور شركت و يا ارائه مقاله به نخستين همايش بين‌المللي وقف و تمدن اسلامي در اصفهان دعوت شده است.
وي بيان داشت: تاكنون 80 مقاله به زبان فارسي و 30 مقاله به زبان‌هاي خارجي به دبيرخانه نخستين همايش بين‌المللي وقف و تمدن اسلامي رسيده و در طول برپايي اين همايش بررسي خواهد شد.
دبير اجرايي سطح استاني اين همايش با اشاره به پيشينه فرهنگي و مذهبي اصفهان گفت: اصفهان با دارا بودن پيشينه و قدمت فرهنگي و مذهبي خود و همچنين توانمندي‌هاي بسيار فراوان خود در اجرا و برگزاري چنين همايش‌هايي بهترين گزينه براي ميزباني اين همايش است.
وي افزود: پنج كميته اداري ـ مالي، تشريفات، نظارت و ارزيابي، حراست و روابط عمومي به منظور برگزاري اين همايش تشكيل شده و كميته‌اي نيز به منظور نمايش فعاليت‌هاي وقف و موقوفات استان اصفهان در حاشيه برپايي اين همايش، اقدام به برگزاري نمايشگاهي از آخرين دستاوردهاي وقف و موقوفات اصفهان خواهد كرد.
اسدي خاطرنشان كرد: اين همايش با همكاري سازمان اوقاف و امور خيريه، بانك توسعه اسلامي و دانشگاه امام صادق و با حضور 300 مهمان و انديشمند داخلي و خارجي، 22 و 23 آبان امسال در هتل عباسي اصفهان، برگزار خواهد شد.
از حضرات آيات مكارم شيرازي، نوري همداني، جعفر سبحاني، شبيري زنجاني و محمدحسين مظاهري و همچنين وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون اول رئيس جمهور و حضرات آيات تقوي، جنتي، گلپايگاني، مهدوي كني، ري شهري و ديگر مقامات ديني و سياسي به منظور شركت و حضور در اين همايش دعوت به‌ عمل آمده است.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن