تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816530797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگيان و دانش‌آموزان بروجرد: ‪ ۱۳‬آبان روز رسوايي هميشگي آمريكا است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرهنگيان و دانش‌آموزان بروجرد: ‪ ۱۳‬آبان روز رسوايي هميشگي آمريكا است
داخلي. فرهنگي. علمي. مناسبتها. ‪۱۳‬آبان.

جمعي از فرهنگيان و دانش‌آموزان بروجرد مي‌گويند: ‪ ۱۳‬آبان روز رسوايي هميشگي آمريكا است.

آنها يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اهميت برگزاري باشكوه راهپيمايي روز ‪ ۱۳‬آبان و تاثير آن در سطح بين‌الملل افزودند: اين روز يادآور خاطرات تلخي براي آمريكا و برهم ريختن همه برنامه‌ريزي‌هاي استكبار است.

يك فرهنگي بروجردي گفت: ‪ ۱۳‬آبان حركتي بزرگ و انقلابي توسط كساني بود كه با الگوگيري از مولي و مقتداي خود حضرت علي (ع) به دفاع از آزادي و شرف ميهن پرداختند.

"محمدباقر كاكاوند" افزود: ارزشهاي به دست آمده از اين جريان تاريخي و مهم و سرنوشت ساز اختصاص به قشر و گروه خاصي ندارد و همه اقشار جامعه بايد در احيا و زنده نگهداشتن اين ارزشها كوشا باشند.

وي اظهار داشت: روز ‪ ۱۳‬آبان روز جهاني مبارزه با استكبار است و ملت ايران همواره با حضور در راهپيمايي پرشور اين روز، دستاوردهاي مهم آن را حفظ و حراست نموده و خواهد كرد.

يك دانش آموز بروجردي گفت: ‪ ۱۳‬آبان و نامگذاري آن به نام روز دانش آموز بيانگر اين حقيقت است كه دانش‌آموزان مانند ديگر قشرهاي جامعه براي پيروزي انقلاب اسلامي تلاش كرده و در اين راه خونهاي فراواني به زمين ريخته شده‌است.

"رامين محمدي" افزود: همه دانش‌آموزان امروز بايد تلاش كنند در سنگر علم و دانش ادامه‌دهندگان راه پرافتخار و سرنوشت ساز دانش آموزان و دانشجويان ديروز باشند.

وي اظهار داشت: حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپيمايي روز ‪ ۱۳‬آبان نشانگر تداوم راه پرافتخار دانشجويان و دانش آموزان شهيد در تسخير لانه جاسوسي آمريكا است.

يك دانش آموز ديگر بروجردي گفت: الگوي امروز ما براي تداوم و تحكيم پايه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شهداي بزرگي همچون شهيد فهيمده و شهداي دانش‌آموز و دانشجويان ‪ ۱۳‬آبان است.

"سميه گودرزي" افزود: امروز دشمن گمان مي‌كند توانسته با هجمه فرهنگي اين قشر را با گذشته بيگانه كند غافل از آنكه دانش‌آموزان امروز تربيت شدگان نسلهاي گذشته هستند و هرگز ار راه و مسير انديشه‌هاي امام(ره) و شهدا برنخواهند گشت.

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش بروجرد نيز گفت: ‪ ۱۳‬آبان فرصت مناسبي براي مبارزه با شيطنت‌هاي آمريكا است.

"علي شجاعي" افزود: آمريكا همواره تلاش دارد با ايجاد ترفندهاي مختلف مانع تحقق اهداف الهي و معنوي ملت ايران در راه رسيدن به آزادي شود و خوشبختانه در اين راه همواره با شكست روبه رو مي‌شود.

وي اظهار داشت: ‪ ۱۳‬آبان و تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان مسلمان بزرگترين شكست براي آمريكا بود و از آن روز تاكنون مردم ايران از اين روز به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي ياد مي‌كنند.

وي ادامه داد: در روز ‪ ۱۳‬آبان دانشجويان تصميمي انقلابي گرفته و با انتخاب عنوان دانشجويان پيرو خط امام (ره) حركتي تاريخي را به دور از هر گونه تبليغات حزبي و گروهي آغاز كردند.

مدير آموزش و پرورش بروجرد نيز از قيام ‪ ۱۳‬آبان به عنوان يك جريان در نهضت اسلامي ياد كرد و گفت: اين جريان همواره بايد حفظ شود.

"جمشيد ابوالفتحي" افزود: ‪ ۱۳‬آبان در تاريخ انقلاب اسلامي مظهر مقاومت جانانه ملت ايران در برابر استكبار جهاني و رژيم شاهنشاهي است.

وي تبعيد امام خميني (ره) از ايران به تركيه، به شهادت رساندن جمعي از دانش آموزان توسط رژيم پهلوي و تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان پيرو خط امام (ره) را از وقايع مهم ‪ ۱۳‬آبان برشمرد.

ابوالفتحي افزود: راهپيمايي ‪ ۱۳‬آبان فرصتي مناسب براي پاسخگويي به دخالتهاي آمريكا در كشورهاي منظقه است.

وي با تاكيد بر اهميت حضور دانشجويان و دانش آموزان در راهپيمايي ‪۱۳‬ آبان گفت: هر ساله اين حركت به صورت خودجوش از سوي اين قشر انجام مي‌شود كه پاسخي دندانشكن به ياوه گوييهاي آمريكا است.ك/‪۴‬
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن