تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816409613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حامي توليد محصولات فرهنگي فاخر است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي حامي توليد محصولات فرهنگي فاخر است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ دبيردومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال گفت: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي از متوليان محصولات فرهنگي در جهت ترويج اين نوع محصولات حمايت مي كند.


به گزاش خبرنگار موج، عيسي زارع پور دومين تجربه خود را در حوزه رياست دومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال با موفقيت شب گذشته در تالاروحدت به پايان رساند.
وي ابتدا به ارائه گزارش عملكردي پرداخت و اظهار داشت: امروزه انقلاب ديجيتال اثرات اعجازآفريني بر زندگي بشر دارد و از مسائل سياسي، علمي گرفته تا مسائل اقتصادي را در بر دارد و البته فرهنگ به واسطه ابزارهاي ديجيتالي دچار تحول شده است.
دبيردومين نمايشگاه و جشنواره رسانه هاي ديجيتال اذعان داشت: فنآوري ديجيتال مي تواند اثرگذاري بالا و زمينه دسترسي پايين داشته باشد.
همچنين وي به ديگر ويژگي هاي فنآوري ديجيتالي اشاره كرد و ادامه داد: اين فنآوري با برخورداري از آسان بودن توليد محتوا، حجم محتواي زياد، ضريب نفوذ بالا وطيف گسترده از اين نرم افزارما را برآن داشت تا سازوكارهاي لازم را براي بهره گيري ومقابله با تهديد و تداوم انقلاب را در عرصه ديجيتال تضمين كند.
زارع پور اظهار داشت: مركز توسعه فنآوري ديجيتالي وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي پس از راه اندازي در كشور و با استفاده از تجربه ساير كشورها به خوبي توانست به منظور ساماندهي و توسعه رسانه ها و فعاليت هاي فرهنگي ديجيتالي راهبردهايي را تدوين كند.
وي جريان سازي و بسترسازي براي توليد انبوه محصولات فرهنگي ديجيتالي، ساماندهي و نظام مند كردن بازي هاي رايانه اي، فرهنگسازي و آشنا كردن خانواده ها با فنآوري هاي ديجيتالي، سامانه نرم افزارها، صدور مجوز براي فعاليت هاي فرهنگي ديجيتالي، ساماندهي فعاليت ها و توليد نرم افزار و بازي هاي رايانه اي و حمايت از متوليان وترويج محصولات فاخر از جمله راهبردهاي مركز توسعه فنآوري ديجيتالي وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي است.
زارع پور اظهار داشت: سالانه بيش از سه هزار همايش، كارگاه، نشست را برگزار كرده ايم.
وي عنوان كرد: شناسايي خلأهاي قانون و تدوين مقدمات لازم براي مراجع ذي صلاح در كمتر از 25 ماه از راه اندازي مركز انجام شد.
دبيردومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال اذعان داشت: فراخوان در ابتداي سال 85 در چهاربخش نرم افزارهاي چندرسانه اي، پايگاه هاي اينترنتي ووبلاگ، بازي هاي رايانه اي و نرم افزارهاي تلفن همراه منتشر شد كه چهار هزار شخص حقيقي، بيش از 5 هزار اثر در چهاربخش و 22 هزار متر مربع بود.
وي افزود: پس از برگزاري شوراي سياست گذاررري از آذرماه سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرده و دراولين مصوبه زمان سالانه را مهرمراه تصويب كرد.
زارع پور اظهار داشت: دومين فراخوان در تيرماه آغاز شده و تا پايان شهريورماه سالجاري بيش از 10 هزار اثردر چهاربخش به دبيرخانه واصل شد.
وي عنوان كرد: دومين نمايشگاه در 6 بخش اصلي نرم افزارهاي چندررسانه اي با 30 هزار توليد، بازي هاي يارانه اي با 20 بازي داخلي و 200 عنوان بازي خارجي، نرم افزارهاي تلفن همراه با بيش از 100 اثر داخلي، وبلاگ ها با 4 هزار اثر و هنرهاي ديجيتال با بيش از 300 اثر و بخش ويژه انقلاب با بيش از 100 اثر بود.
دبير دومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال اذعان داشت: در اين نمايشگاه بخش عمده اي پتانسيل ها در فضايي بالغ بر 50 هزار مترمربع بود و در اين دوره شاهد برگزاري 150 كارگاه آموزشي ونشست هاي تخصصي و روزانه 20 مسابقه جذاب بوديم.
وي افزود: نخستين مسابقه بين المللي كاريكاتور با موضوع رسانه هاي ديجيتال را در اين دوره شاهد بوديم كه يك هزار و 20 كاريكاتوريست در آن شركت كرده بودند.
زارع پور اعلام كرد: سالانه شاهد صدور 40 ميليون دلار در عرصه فنآوري هاي ديجيتال در كشور هستيم وعلاوه برآن وجود نيروهاي انساني متخصص گوياي پتانسيل اين صنعت مهم در كشور براي كارآفريني و ايفاي نقش اساسي در توسعه صادرات باشد.
در ادامه صحبت هاي دبيردومين نمايشگاه و جشنواره ملي رسانه هاي ديجيتال سيد مسعود شجاعي طباطبايي به نمايندگي از هيأت داوران به قرائت بيانه هيأت داوران پرداخت.
همچنين اجراي گروه موسيقي با صدا سراج از حاشيه هاي مراسم اختتاميه به شمار مي رفت.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن