تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817080046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

serie A


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: serie A
ممنوعيت مصرف نوشيدنى هاى الكلى در استاديوم المپيكو
در حالى كه روز سه شنبه همين هفته رم در دور برگشت مرحله گروهى رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا در استاديوم المپيكو ميزبان چلسى انگلستان است مسئولان اين ورزشگاه اعلام كردند براى هرچه بهتر انجام شدن اين ديدار و جلوگيرى از اغتشاش از فروش نوشيدنى هاى الكلى در اين استاديوم ممانعت خواهد شد. كارلو موسكا استاندار شهر رم اذعان داشت از ساعت ۹ صبح الى ۲۳ سه شنبه همين هفته در داخل استاديوم و نه از فاصله ۲۰۰ مترى هيچ گونه نوشيدنى هاى الكلى به فروش نمى رسد. وى تصريح كرد در هنگام ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه هم بازرسى هاى سخت ترى انجام مى شود تا هيچ يك از طرفداران ۲ تيم مشروبات الكلى را با خود به داخل استاديوم نياورند.
ندود با يوونتوس تمديد مى كند
بازى هاى خوب پاول ندود در اين فصل موجب شده تا اين هافبك اهل جمهورى چك به فكر اين باشد قرارداد خود را براى مدت يك فصل ديگر تمديد كند. تقريباً در سال ۲۰۰۳ بود كه ندود از پايان فوتبالش در سن ۳۵ سالگى حرف زد اما اكنون او ۳۶ سال دارد و با آمادگى قابل ستايشى در تركيب تيم تورينى به ميدان مى رود به طورى كه نبود او مى تواند ضربه بزرگى به پيكره بانوى پير وارد كند. رايولا مديربرنامه اين ستاره بزرگ چك در رابطه با وضعيت او مى گويد: اين احتمال هست كه پاول ندود براى يك سال ديگر در يوونتوس به فوتبال خود ادامه دهد چرا كه از نظر فيزيكى از بسيارى جوانان بهتر است. به هر حال او آزاد است كه انتخاب كند و در بهترين شرايط به فوتبال خود پايان دهد.
رونالدينيو آماده رويارويى با ناپولى
پس از يك مصدوميت جزيى در بازى با آتالانتا و غيبت مقابل سيه نا، رونالدينيو آماده است تا در تركيب ميلان براى بازى امشب مقابل ناپولى به ميدان برود. ستاره برزيلى كه براى حضور در يك كلوپ شبانه سخت مورد انتقاد قرار گرفته بود در رابطه با وضعيت خود براى ديدار با ناپولى مى گويد: در شرايط خيلى خوبى قرار دارم و دوست دارم مقابل ناپولى حاضر باشم. حريف ما يك دوره رشد خيلى خوبى داشته با اين حال ما بهتر از آنها هستيم. وى افزود: بعد از پيروزى مقابل اينتر توانستيم بر بحران ها و انتقاداتى كه از تيم مى شد غلبه كنيم و صعود خوبى در جدول رده بندى داشته باشيم. رونالدينيو در رابطه با پيوستن ديويد بكهام به ميلان گفت: خيلى خوشحالم كه بكهام به ميلان مى آيد ما بايد او را حمايت كنيم چرا كه بكهام حقيقتاً يك بازيكن خيلى خوب است.
موجى به مارادونا تبريك گفت
پس از انتخاب ديه گو آرماندو مارادونا به عنوان سرمربى جديد تيم ملى آرژانتين اظهار نظرات متفاوتى از جانب كسانى كه او را به خوبى مى شناسند در رسانه هاى گروهى منتشر شد. عده اى معتقدند كه مارادونا در حرفه جديدش موفق نمى شود و عده اى ديگر مثل لوچيانو موجى مدير پيشين يوونتوس اين مقام بزرگ را به او تبريك گفتند. موجى مى گويد: به نظر من مارادونا با به دست گرفتن اين پست مهم به همه ثابت مى كند كه برازنده آن بوده است. او مثل يك معجزه مى ماند. به طور حتم هيچ كس از انتخاب او پشيمان نخواهد شد. وى افزود: يكى از ويژگى هاى مهم ديه گو دوستان فراوان است كه او دارد و همين موضوع به وى كمك زيادى خواهد كرد. فرا خواندن كارلوس بيلاردو اتفاق كم اهميتى نبود.
اهداف اسپانيايى يوونتوس
مسئولان باشگاه يوونتوس درصدد هستند تا براى فصل آينده يا نيم فصل دوم رقابت هاى سرى A يك هافبك صاحبنام را به خدمت بگيرند. در حالى كه سران بارسلونا قصد دارند با فروش ژاوى هرناندز به سسك فابرگاس هافبك پرقدرت آرسنال برسند بانوى پير آماده است تا بر سر اين هافبك اسپانيايى با مسئولان كاتالان مذاكره كند. ژاوى در پايان رقابت هاى يورو ۲۰۰۸ به عنوان بهترين بازيكن اين رقابت ها برگزيده شد و از همان زمان يوونتوس جزو تيم هايى بود كه تلاش زيادى براى جذب اين ستاره كاتالانى انجام داده است. در همين حال از ميلان هم خبر مى رسد كه گاليانى تصميم دارد با سران آرسنال بر سر خريد فابرگاس وارد مذاكره شود.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن