تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815628832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باقرى ها: مشكلات پرسپوليس فقط به خاطر خط دفاع نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: باقرى ها: مشكلات پرسپوليس فقط به خاطر خط دفاع نيست
تيم پرسپوليس در سيزدهمين بازى خود در اين فصل نتيجه اى بهتر از شكست يك بر صفر كسب نكرد. پس از اينكه پرسپوليسى ها ۲ بازى خود مقابل برق و سپاهان را با پيروزى پشت سر گذاشتند انتظار مى رفت آنها در شيراز هم مقابل مقاومت با دست پر زمين مسابقه را ترك كنند اما اين طور نشد و در پايان بازى تابلو ورزشگاه شكست پرسپوليس را نشان داد. ديروز فرصتى دست داد تا با نبى الله باقرى ها، مدافع قرمزپوشان كه در چند بازى اخير به صورت ثابت به ميدان رفته است تماسى برقرار كنيم و نظرات وى در خصوص مسائل مختلف تيمش را جويا شويم. گفت وگوى ما با وى در پى آمده است:
• پس از ۲ پيروزى مقابل برق و سپاهان انتظار مى رفت مقابل مقاومت هم پيروز شويد اما اين طور نشد. در اين مورد بگوييد.
- مقابل مقاومت بسيار خوب بازى كرديم و مى توانستيم برنده ميدان باشيم اما شرايطى به وجود آمد كه نتوانستيم ۳ امتياز را بگيريم. مقاومت در اين مسابقه تنها يك موقعيت گل داشت و آن هم به گل تبديل شد. علاوه بر اين ما فقط روى يك اتفاق گل خورديم در حاليكه در طول بازى موقعيت هاى گل بسيار زيادى داشتيم كه با بى دقتى از دست رفت و نتوانستيم دروازه حريف را باز كنيم.
• علت اينكه پرسپوليس تاكنون نتوانسته رضايت هواداران را جلب كند، چيست؟
- من اين را قبول ندارم كه هواداران از ما ناراضى هستند. به نظر من ما در بازى هايى كه باخته ايم هم بازى قابل قبولى را ارائه داديم اما اتفاقات بازى باعث شكست پرسپوليس شده است.
• پرسپوليس امسال با پرسپوليس سال گذشته چه تفاوتى دارد؟
- تفاوت زيادى ندارد. در اين فصل بازيكنان بهترى در پرسپوليس عضويت دارند اما سال گذشته خيلى هماهنگ تر بوديم. من از هواداران مى خواهم به تيم كنونى زمان بدهند و قطعاً در آينده پاسخ صبر خود را خواهند گرفت.
• خط دفاع پرسپوليس در اين فصل مشكلات فراوانى دارد. به نظر شما كه يك مدافع هستيد علت اين موضوع چيست؟
- ما سال گذشته با همين خط دفاع قهرمان شديم. پس نمى توان گفت خط دفاع ما مشكل دارد. معتقدم چند بازيكنى كه در اين فصل به پرسپوليس آمده اند هنوز به طور كامل با تيم هماهنگ نشده اند و با گذشت زمان فرصت مناسبى براى به وجود آمدن اين هماهنگى ايجاد مى شود. با اينكه خط دفاع تيم در شكست ها مقصر اصلى است مخالفم چرا كه وقتى يك تيم مى بازد همه اعضاى تيم مقصر هستند و وقتى يك تيم مى برد همه در آن پيروزى سهيم هستند. متأسفانه در فوتبال ما وقتى يك تيم گل مى خورد همه تقصيرها را گردن خط دفاعى مى اندازند در حاليكه واقعاً اين طور نيست.
• ديدار اين هفته مقابل صباباترى را چگونه مى بينيد؟
- به هر حال صبا باترى تيم خوب و استخوان دارى است. با اينكه در اين فصل نتايج جالبى نگرفته اند اما آنها پتانسيل قهرمان شدن را دارند. با اين حال ما چاره اى جز پيروزى نداريم. چرا كه بايد با كسب ۳ امتياز اين مسابقه خودمان را بالا بكشيم تا در پايان وضعيتمان به اما و اگر كشيده نشود.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن