تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار خوزستان يك واحد اعتباري شبكه تعاون روستايي در شادگان به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار خوزستان يك واحد اعتباري شبكه تعاون روستايي در شادگان به بهره برداري رسيد
اهواز خبرگزاري ايسكانيوز – توسط سازمان تعاون روستائيان استان خوزستان يك واحداعتباري شبكه تعاون روستائي در شادگان احداث و موردبهره برداري قرار گرفت.
به گزارش روز شنبه گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،مدير سازمان تعاون روستائي خوزستان ضمن اعلام اين خبر ا فزود: اين واحد در دهستان بزي از توا بع شهرستان شادگان توسط شركت تعاوني روستا ئي خردمند راه اندازي شده است .
خواجوي گفت: احداث و راه اندازي اين واحد هاي اعتباري در راستاي ارائه خدمات به روستائيان ، جذب و هدايت سپرده هاي روستائيان و كشاورزان و نيز اعطاي تسهيلات به افراد ساكن در آن مناطق است.
وي همچنين از راه ا ندازي و احداث 3 واحد اعتباري ديگر در شهر هاي اهواز و شوشترخبر داد و گفت : هم اكنون 47 واحد اعتباري در خوزستان با سرمايه اي بالغ بر55 ميليون و 610 هزار ريال وبا 39هزار و 968 نفر عضو در حال فعاليت هستند.

**نان و ني و لب تشنگان فرات ازشبكه محلي خوزستان پخش مي شوند
برنامه هاي نان و ني ، لب تشنگان فرات ،هماره با مردم و مسئولين وبا حواشي ورزش بزودي از سيماي مركز خوزستان پخش مي شوند.
به گزارش "ايسكانيوز"و به نقل ازروابط عمومي صدا و سيماي مركز خوزستان ، برنامه هفت قسمتي نان و ني با هدف تحليل معضلات و مشكلات اقتصادي و تقويت مشاركت عمومي در جهت تحقق ا هداف برنامه هاي رشدو توسعه اقتصادي توليد مي شود.
لب تشنگان فرات نيز ويژه برنامه اي است كه به فلسفه قيام عاشورا و تاريخ عا شورا مي پردازد ، بنا براين گزارش ، برنامه هاي همراه با مردم و مسئولين در 17قسمت با هدف طرح مشكلات شهري، اجتماعي ، بهداشتي، عمراني و فرهنگي شهرهاي استان خوزستان و همچنين حواشي ورزش نيز با هدف ريشه يا بي حواشي مسا بقات تيم هاي ورزشي بزودي از سيماي مركز خوزستان توليد و پخش مي شوند.

**همايش روز ملي دختران در اهواز برگزار شد
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) همايش روز ملي دختران در اهواز برگزار شد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مشاور و مدير كل امور بانوان استانداري خوزستان در جشن روز ملي دختران اهواز گفت: جاي خوشحالي است كه اين مناسبت در كشورمان به نام روز ملي دختران نام گرفته و ملاك اين نامگذاري مقام و كرامات بانوي بزرگوار حضرت معصومه (س) است.
مريم حيدريان افزود: اميدواريم كه اين دولت اصولگرا عملكرد خود را در تقويت مسائل مربوط به دختران گسترش دهد و نسلي آرمان خواه و رسالتمند تربيت كند.
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان نيز در ادامه اين مراسم با اشاره به عملكرد استان خوزستان در رابطه با مسائل جوانان افزود: سازمان ملي جوانان خوزستان قبل از دولت نهم در رتبه هاي پايين قرار داشت كه با حمايت هاي استانداري و مديريت اين سازمان ، آقاي كلاه كج ( مدير سازمان ملي جوانان خوزستان ) توانست از رتبه 30 به رتبه 10 كشوري ارتقاء پيدا كند و همچنين در 6 ماه اول امسال در شاخص هاي مختلف در بين رتبه هاي اول تا سوم قرار گيرد.
علي اصغر وحيدي از جمله فعاليتهاي ديگر اين استان در حوزه جوانان به راه اندازي خانه جوان استانداري خوزستان، راه اندازي گروه مشاورين جوان در فرمانداريها و دستگاه هاي دولتي استان و تشكيل ستاد ساماندهي امور جوانان اشاره كرد.
وي با اشاره به توسعه تشكل هاي جوانان زير نظر سازمان ملي جوانان استان خوزستان افزود: تعداد اين تشكل ها تا قبل از دولت نهم 70 مورد بوده است كه طي سه سال توانستيم آن را به 3 برابر ارتقاء و تعداد آنها را به بيش از 200 برسانيم.

**مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان خادم نمونه فرهنگي كشور شد
عباس بسي خاسته مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان در مراسم افتتاحيه ششمين جشنواره تئاتر رضوي به عنوان خادم نمونه كشور در حوزه دين و فرهنگ معرفي شد.
به گزارش "ايسكانيوز"، وزير فرهنگ و ارشاداسلامي در اين مراسم گفت : درود بر تمام هنرمندان فهيم ما كه نسبت خود را به مردمشان از راه دغدغه هاي مردم تامين مي كنند.
محمد حسين صفار هرندي افزود: درود بر اهل فرهنگ كه به احترام جماعت مومن و شيعه خاندان عصمت و طهارت موضوع را در متن كار خود قرار مي دهند .
وي از زحمات دست اندركاران جشنواره رضوي و از كساني كه با عرضه هنر راستين خود به اين جشنواره رونق بخشيدند نيز تشكر كرد.
در ادامه محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، دكتر محمد حسين ايماني خوشخو معاون هنري وزير ارشاد و محمد خزاعي دبير ششمين جشنواره سراسري تئاتر از خادمان امام رضا(ع)تقدير به عمل آوردند.
عباس بسي خاسته مدير كل فرهنگ و اسلامي استان خوزستان ، احمد احمدي منش مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي، محمد حسين استاد آقا مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم، غلامرضا منتظري مديركل فرهنگ و ارشاد استان گلستان ، محمدرضا سوقندي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان شمالي ، سيد جوادجعفري دبير جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) مورد تقدير قرار گرفتند.
كياني-چاهوشي زاده-حلفي
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن