تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816861060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روشی آب زیر کاهانه برای مخفی سازی فایل درون عکس!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یک زمانی میرسد که شما شدیدا نیاز به مخفیسازی یک سری اطلاعات در کامپیوترتان پیدا میکنید. بعضیها به سراغ روشهای رمزگذاری اطلاعات میروند که عموما هم نیاز به نرمافزارهای خاصی دارد. یا تغییرات ویژهای که کار با فایل را در ظاهر غیرممکن میکند.
از آن طرف حساب کنید دسترسی به این جور اطلاعات عموما لازم است از یک نرمافزاری استفاده کنید. خود این نرمافزارها ممکن است از روی سیستمتان کشف بشوند و کارتان در بیاید!

من قبلا کلی راه در این زمینه یاد گرفتم که چطور یک فایل را از دسترس دیگران دور نگاهدارم. اما این سری یک راهی را میخواهم توضیح بدهم که خیلی کمکم میکند چون عموما خیلی شناخته شده نیست و یک خورده هم راحت نیست پیدا کردن فایلهای رمز گذاری شده بنابراین به نظر من راه نسبتا امنی میرسد.


خوبی این راه این است که میتوانید هر تعداد از هر نوع تعداد فایل را که میخواهید درون یک عکس مخفی کنید. دوباره به دست آوردن عکسها هم به نسبت ساده است. کلی به درد مواقعی میخورد که حال و حوصله راههای فنی پیچیده را ندارید یا ابزار خاصی دم دستتان نیست. از من میشنوید به دردتان میخورد :)
چگونه فایلها را در یک فایل عکس JPEG مخفی کنیم؟
برای اینکار یک نرمافزار مانند WinRAR باید داشته باشید که من یک نسخه آن را از آسان دانلود، دانلود کردم. شما میتوانید از هر نرمافزار مشابهی که بتواند با فایلهای RAR کار کند کار کنید. برویم سراغ انجام عملیات جسارتا آنتی فوضولی!

یک / یک پوشه درست کنید و فایلهایی را که نیاز به مخفی شدن دارند به آن اضافه کنید. یک عکس مناسب هم پیدا کنید که شک برانگیز نباشد. لطفا کمی اینجا 007 خونتان بالا برود. همه چیز را که من نباید به شما بگویم!


دو / فایلهایی را که نیاز به مخفی شدن دارند را انتخاب کنید ( با نگاه داشتن Ctrl میتوانید راحتتر انتخاب کنید ) و کلیک راست را بزنید. یک گزینه مثلا Add to Test میبینید. با استفاده از آن فایلها را در یک فایل RAR بسته بندی کنید.

سه / یک چک بکنید که فقط فایلهایی را که میخواهید در عکس مخفی بشود را ZIP کرده باشید و خود عکس را کاری نکرده باشید.

چهار/ وارد قسمت بامزه ماجرا میشویم. روی Start رفته و برنامه RUN را اجرا کنید. در کادری که وجود دارد بنویسید CMD و Enter بزنید. یک پنجره با خط فرمان برای شما باز میشود. مثلا اگر پوشهای که در مرجله یک ساختید در درایو C است تایپ کنید CD و سپس و بعد از Enter زدناگر اسم پوشهای که ساختید Test بوده است در خط فرمانی که ظاهر میشود بنویسید CD Test


پنج / این قدم، کل چیز جدید این پستم است. یک ساختار مثل ساختار زیر را در نظر بگیرید:
copy /b PIC.JPG + Test.rar PIC.jpg باید عنوان عکس را و عنوان فایل زیپ شده را دقیقا جایگزین PIC و Test کنید. برای شما در یک نمونه واقعی میشود یک چیزی میشود عین عکس زیر که بسته هایدن را در عکسی به اسم DSC06578 مخفی میکند:



بروید خوش باشید که همه کارها با موفقیت به پایان رسیده است :) یک بار دیگر پسوندها را بررسی کنید که همه چیز درست باشد. همه این کارها را با .ZIP هم میتوانستید انجام بدهید ولی خب .RAR کمتر به مشکل برمیخورد. بعضیها با دات زیپ مشکل داشتند.

حالا باید عکستان آپدیت شده باشد و در خودش فایلی ممنوعه را داشته باشد :) میخواهید از مخفیکاریتان مطمئن بشوید؟ حجم فایل عکس را چک کنید. باید حجم عکس با حجم فایلهای مخفی شده جمع شده باشد.

چگونه به فایلهای مخفی شده دسترسی داشته باشم؟ ( بازیابی فایل )
به دو طریق میتوانید این کار را انجام بدهید. اول اینکه فرمت عکس را به .rar تغییر بدهید و با استفاده از WinRAR آن را باز کنید. دوم اینکه روی عکس کلیک راست کنید Open With … را انتخاب کنید. بعد WinRAR را انتخاب کنید و به فایلها دسترسی داشته باشید. فایلها را extract هم کنید که برمیگردند به حالت سابق :) این یک روش ساده و خوب است چون اکثرا از این راه مطلع نیستند و خیلیها هم اصلا نمیدانند که از این راه میشود توی یک عکس کلی فایل پنهان کرددر هر حال امیدوارم به درد شما بخورد. هر چند کلا توصیه میکنم شیطان گولتان نزند و فایلهایی روی کامپیوترتان نریزید که احتیاج به مخفی سازی داشته باشد. قباحت دارد. ای بابا ;)







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن