تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816878665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در ديدار علما و روحانيون استان لرستان: لبخند رضايت محرومان رابا تمجيد بدخواهان عوض نمى كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: رئيس جمهور در ديدار علما و روحانيون استان لرستان: لبخند رضايت محرومان رابا تمجيد بدخواهان عوض نمى كنيم
احمدى نژاد: باز هم به لرستان خواهم آمد

در نشست صميمى خبرنگاران استانى با رئيس جمهورى يكى از خبرنگاران با اشاره به وضعيت محروميت در بسيارى از روستاهاى لرستان و ضرورت توجه ويژه به اين روستاها از احمدى نژاد درباره عدم حضورش در يكى از مناطق محروم لرستان سؤال كرد كه رئيس جمهور تأكيد كرد: از قول من به مردم رنجديده ولى هميشه حاضر در صحنه روستاها و مناطق محروم لرستان بگوييد بزودى دوباره به لرستان مى آيم و در جمع آنها حضور خواهم يافت.
احمدى نژاد در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگارى كه از وى راجع به اظهاراتش در دور قبل سفر پيرامون اينكه خودش براى توسعه لرستان «كلنگ خواهد زد» نيز اظهار داشت: هنوز هم سر حرفم هستم؛ اگر در لرستان كار نشود، خودم كلنگ در دست خواهم گرفت و در پروژه هاى استان فعاليت خواهم كرد.

گروه سياسى ـ رئيس جمهور در ابتداى جلسه استانى هيأت دولت در استان لرستان، حضور گسترده مردم اين استان در استقبال از اعضاى هيأت دولت را رويدادى بزرگ و تاريخ ساز دانست و با بيان اين كه مردم اين ديار همه اندوخته عزت خود را در خيابان ها به رخ بدخواهان و دشمنان ملت ايران كشيدند، گفت: اين حضور عظيم مسئوليت دولت را در انجام خدمت به مردم لرستان چند برابر كرد.
دكتر محمود احمدى نژاد با اشاره به بحران اقتصادى غرب خاطرنشان كرد: دنياى غرب امروز گرفتار خودخواهى ها، چپاولگرى ها و حرام خوارى هاى خود بوده و در ابعاد فرهنگى و اقتصادى به پايان راه رسيده است. البته ما از اين كه ملت ها در رنج افتاده اند خوشحال نيستيم، اما از سوى ديگر از اين كه انديشه استكبارى و ضدالهى به پايان راه خود رسيده است، خوشحال هستيم و آن را فرصت مغتنمى براى نجات ملت ها مى دانيم.
وى با اشاره به اين كه عده اى به خاطر به بن بست رسيدن انديشه ليبراليسم و اقتصاد مدرن به تكاپو افتاده اند و دنبال راه چاره مى گردند، گفت: هم سران استكبار و هم دنباله روهاى آنها هنوز در اشتباه هستند؛ چرا كه اين راه به پايان رسيده و يك مرده قطعى را با چنين تنفس هاى مصنوعى نمى توان زنده كرد.
رئيس جمهور همچنين صبح پنجشنبه در ديدار علما و روحانيون استان لرستان، تأكيد كرد: آرامش ناشى از تمجيد مدعيان و بدخواهان را با لبخند رضايت پيرزن و پيرمردى فقير عوض نمى كنم و هيچ ارزشى براى چنين آرامشى قائل نيستم. وى روحانيت را پرچمدار غفلت زدايى از بشريت دانست و گفت: ملت هاى جهان به دنبال راه جديدى هستند و شرايط كنونى بهترين فرصت براى معرفى مكتب اسلام ناب محمدى و آرمان هاى انقلاب اسلامى است.
احمدى نژاد همچنين با اشاره به طرح تحول بزرگ اقتصادى و تصميم جدى دولت براى عملياتى كردن آن تصريح كرد: دولت مصمم است عدالت را در جامعه برپا كند و يكى از راه هاى آن اصلاح سيستم بانكى، مالياتى و گمركى است كه در متن طرح تحول اقتصادى گنجانده شده است و البته بايد توجه داشت آنچه شياطين با آن زياد دشمنى مى كنند، اقداماتى است كه در جهت عدالت باشد چرا كه برپايى عدالت مقدمه سازى حاكميت انسان كامل است و اگر همه دست به دست هم دهيم، مى توانيم اين طرح را با كمترين تبعات و بيشترين مزايا به اجرا درآوريم.
ديدار خانواده هاى شهدا و ايثارگران استان لرستان برنامه ديگر رئيس جمهور بود. در ابتداى اين ديدار از سوى رئيس جمهور به تعدادى از خانواده هاى شهدا و ايثارگران استان لرستان نشان ملى ايثار اهدا شد و سپس خانواده شهدا با دكتر احمدى نژاد عكس يادگارى گرفتند. جلسه كارگروه تخصصى مسكن و زيربنايى، آب و كشاورزى استان لرستان هم به رياست دكتر محمود احمدى نژاد براى ريشه يابى مشكلات اين حوزه ها و اتخاذ تصميمات و راهكارهاى مناسب براى رفع موانع و همچنين آبادانى استان برگزار شد.
در نشست كارگروه تخصصى اشتغال و صنعت و معدن استان لرستان نيز كه به رياست دكتر محمود احمدى نژاد برگزار شد، زمينه ها و راهكارهاى افزايش ميزان اشتغال و توسعه صنعت و معدن استان مورد بحث و بررسى قرار گرفت.
هيچ مانعى براى توسعه مناسبات برادرانه با كشورهاى منطقه نداريم
همچنين پس از ديدار دبيركل شوراى همكارى خليج فارس، رئيس جمهور، وزير امور خارجه امارات را نيز در استاندارى لرستان به حضور پذيرفت.
دكتر محمود احمدى نژاد در اين ديدار با اشاره به اين كه كشورهاى منطقه بايد همواره به صورت برادرانه در كنار هم زندگى كنند، اظهار داشت: روابط تهران و ابوظبى مى تواند به عنوان روابط نمونه و ممتاز براى ساير كشورها تبديل شود.
وى با تأكيد بر اين كه دنياى اسلام و منطقه با مشكلات فراوانى مواجه است، گفت: با همكارى هاى متقابل مى توانيم امنيت را به طور كامل در منطقه برقرار كرده و حتى مناسبات اقتصادى سازنده مشتركى را سامان دهيم.
رئيس جمهور تصريح كرد: كشورهاى خليج فارس، كشورهاى ثروتمندى هستند و اين ظرفيت در آنها وجود دارد كه جهانى فكر كنند. دكتر احمدى نژاد با اشاره به اقدامات بيگانگان براى ايجاد اختلاف بين كشورهاى منطقه خاطرنشان كرد: دشمنان قصد دارند بين كشورهاى منطقه فاصله ايجاد كنند و بايد با همكارى يكديگر آنها را كنار زده و روابط خود را مستحكم كنيم و اين وظيفه دينى و اسلامى امروز ماست. وى همچنين با بيان اين كه امريكا در حال اضمحلال است و دولت هاى بعدى اين كشور قادر نيستند روند گذشته امريكا را ادامه دهند، تصريح كرد: بايد با تقويت همكارى ها خود را براى دوران جديد آماده كنيم.
رئيس جمهور افزود: كشورهاى منطقه قادر هستند هم امنيت را برقرار كنند و هم با همكارى يكديگر كشور خود را بسازند.
شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان، وزير امور خارجه امارات نيز در اين ديدار، خواستار گسترش و تعميق روابط دوجانبه شد و گفت: هر قدر همكارى ها گسترش پيدا كند، اطمينان بين كشورهاى منطقه بيشتر و محكم تر خواهد شد.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن