تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816531999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله امامي كاشاني خطيب نماز جمعه تهران : آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت الله امامي كاشاني خطيب نماز جمعه تهران : آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است
آيت الله امامي كاشاني بحران اقتصادي در جهان را ناشي از خوي استكباري و عمل بر اساس هواي نفس خواند و تاكيد كرد كه اگر آحاد مردم ايران انسجام و وحدت را سرلوحه كار خود قرار دهند از بحران هاي بين المللي كمترين آسيب را خواهيم ديد.
به گزارش خبرگزاري مهر آيت الله امامي كاشاني در نماز جمعه اين هفته تهران به بحران اخير مالي غرب اشاره كرد و گفت : ممكن است مشكل كنوني اقتصاد دنيا برطرف شود و تا يكي دو سال آينده وضع آنان بهبود يابد اما نكته اساسي اين است كه در اين صورت نيز جوامع همچنان در ترس و نگراني خواهند بود.
وي شرايط آشفته امروز دنيا را ناشي از خوي استكباري وناديده انگاشتن نعمات خداوند و عمل كردن براساس هواي نفس خواند. امام جمعه موقت تهران گفت : اينكه خداوند امنيت ونعمت هاي الهي را ازيك كشور استكباري دور مي كند شامل يك كشور خاص نيست و هرجامعه اي كه شكر نعمت هاي الهي را به جا نيارود به اين سنت الهي مبتلا خواهد شد.وي افزود : آمريكا امروز رسوا شده و اين رسوايي براي هر مستكبري است .
وي همچنين با اشاره به توطئه هاي آمريكا بر ضد ايران و حمايت كاخ سفيد از رژيم صهيونيستي خطاب به دولتمردان آمريكا گفت : شما فكر مي كنيد هنوز قرن گذشته است و دنيا هنوز خواب است و ملت ها همچون گذشته دروغ هاي شما را باور مي كنند.
وي با اشاره به پيشرفت هاي ايران در عرصه فناوري صلح آميز هسته اي گفت : دستيابي به اين فناوري پيشرفت علمي و يك امردانشگاهي است نه امر نظامي و جنگي ; و تبليغات سو آمريكا عليه پيشرفت هاي هسته اي صلح آميز ايران تنها يك شيطنت است تا مانع پيشرفت ايران اسلامي شود. خطيب نمازجمعه تهران گفت : با توجه به دشمني هاي استكبار بايد هوشيار بود و از اختلاف ها و خودخواهي ها دوري كرد و با حفظ وحدت و پيروي از مقام معظم رهبري كشور را از هر گونه آسيبي مصون داشت .
آيت الله امامي كاشاني همچنين با اشاره به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني گفت : آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است و آنان بايد مراقب آينده كشور باشند. وي با اشاره به نعمت بزرگ خداوند براي ملت ايران در برقراري نظام اسلامي گفت : همه قشرهاي جامعه بايد قدردان اين نعمت باشند و بدانند اين نعمت از جانب خداست و بايد از آن خوب استفاده كرد.
امام جمعه موقت تهران دانشگاه را نردبان تكامل خواند و گفت : استاد و دانشجو بايد از اين نعمت به نحو احسن در جهت رشد و تعالي جامعه استفاده كنند.
آيت الله امامي كاشاني همچنين با اشاره به بزرگداشت ملا محسن فيض كاشاني كه قرار است در آينده برگزار شود گفت : اين شخصيت برجسته به خوبي از نعمات خدا استفاده كرد و ضمن كسب شايسته علم به انتشار جدي علم و دانش و تربيت شاگرد پرداخت .
خطيب نماز جمعه امروز تهران در خطبه اول نماز نيز ضمن تبريك ولادت حضرت فاطمه معصومه (س ) شخصيت حضرت فاطمه معصومه (س ) را الگوي بسيارمناسبي براي دختران جامعه خواند وتاكيد كرد : اينكه شهر قم به مركز نشر و صدورمعارف اسلام و تشييع تبديل شده از بركات معنوي شخصيت حضرت فاطمه معصومه (س ) است .
وي شهر قم را از لحاظ توليد علوم ديني در زمينه هاي فلسفه عرفان فقه تفسير و مسائل اجتماعي در جهان بي نظير خواند و گفت : هيچ نقطه اي در عالم ويژگي هاي قم را ندارد زيرا معارف اسلام و تشيع فلسفه و عرفان فقه و حديث و تفسير از اين شهر مقدس به سراسر عالم سرازير مي شود و اين بركات ناشي از وجود پربركت حضرت معصومه (س ) در قم است .
همچنين رئيس آموزش وپرورش شهر تهران پيش خطبه هاي نمازجمعه تهران افزود : در راستاي بهبود كيفيت فرايند ياددهي و يادگيري از طريق ارتقاي جايگاه فني مشاوره گروه هاي آموزشي هدايت تحصيلي غني سازي فعاليت هاي فوق برنامه واستفاده از در مدارس سال گذشته يك هزار مدرسه از مدارس شهر تهران به شبكه متصل و حدود 500 IT فناوري هاي نوين و كاربردي كردن مدرسه به امكانات الكترونيكي مجهز شدند.
وي با بيان اين كه سعي داريم با تبديل و توليد محتواي جديد سطح امكانات آموزشي را بالا ببريم تصريح كرد : در روند آموزش اموري همچون توسعه كمي و كيفي آموزش هاي فني و حرفه اي و كار دانش متناسب با انتظارات دولت و تاكيد بر آموزش هاي ديني و دروسي چون ديني عربي و زبان و توسعه پژوهش در عرصه دانش آموزي مدنظر قرار دارد.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين دري نجف آبادي به عنوان دومين سخنران پيش از خطبه هاي نمازجمعه تهران با تبريك آغاز ماه ذي القعده و ولادت كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) و همچنين ولادت امام رضا (عليه السلام ) گفت : دهه كرامت يكي از دهه هاي پرشكوه است و جا دارد دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت توجه ويژه اي به اين دهه داشته باشند. دادستان كل كشور سپس با اشاره به احاديثي درباره اهميت شهر مقدس قم افزود : بركات دو كانون مقدس قم و مشهد در تاريخ اسلام تشيع و انقلاب اسلامي فراموش نشدني است .
وي گفت : شهر مقدس قم محل معيشت آل پيغمبر است و اين معيشت فيزيكي نيست بلكه منظور از آن معارف و علوم اهل بيت است كه از اين سرزمين مقدس به ديگر نقاط عالم منتشر مي شود.
آقاي دري نجف آبادي با اشاره به مناسبت هايي همچون روز دانش آموز روز دختر و روز نوجوان و همچنين با اشاره به سالروز شهادت شهيدفهميده و گراميداشت ياد 36 هزار شهيد دانش آموز گفت : روز سيزده آبان روز مبارزه با استكبار جهاني و آمريكاست .
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن