تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816731669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
افزايش 38 درصدي پرداخت يارانه ها
در 6 ماه ابتدايي سال

گروه اقتصاد: طي شش ماه ابتداي سال جاري 39 هزار و 686 ميليارد ريال يارانه معادل 72/35 درصد از اعتبار مصوب يارانه كالاهاي اساسي و خدمات از محل اعتبارات قانون بودجه سال 1387 كل كشور، بدون احتساب متمم قانون بودجه اختصاص يافته است.
به گزارش هفته نامه برنامه در اين مدت معادل 82/6 درصد اعتبار مصوب قانون بودجه به ميزان بيش از 35 هزار ميليارد ريال يارانه گندم وارداتي، كالاهاي كالابرگي و تنظيم بازار در اختيار دستگاه هاي ذي ربط قرار گرفته است.
همچنين در سال جاري تاكنون اعتباري بيش از 73 هزار و 255 ميليارد ريال بابت يارانه كالاهاي اساسي و خدمات به جز دارو و انرژي منظور شده و حدود 54/1 درصد آن در اختيار دستگاه هاي مباشر قرار گرفته است.
اين حجم از يارانه حدود 8/4 درصد بودجه عمومي كل كشور است كه نسبت به ارقام مشابه گذشته حدود 38 درصد افزايش يافته است.
كل يارانه مورد نياز در شش ماه ابتداي سال جاري بيش از 73 هزار و 254 ميليارد ريال بوده كه ميزان مصوب شده در قانون بودجه 54 هزار و 850 ميلياردت ريال است و در اين مدت بيش از 39 هزار ميليارد ريال آن پرداخت شده است.

جبران پيامدهاي منفي طرح تحول اقتصادي
براي 70 درصد جامعه

گروه اقتصاد: وزير امور اقتصادي و دارايي از جبران افزايش هزينه 70 درصد جامعه با اجراي طرح تحول اقتصادي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي وزارت امور اقتصادي و دارايي، «شمس الدين حسيني» در دومين همايش استاني طرح تحول اقتصادي در قم بهره مندي دهك اول جامعه از يارانه بنزين را يك درصد و دهك دهم را 32 درصد اعلام كرد و افزود: بهره مندي دهك اول جامعه از نفت و گازوئيل 7 دهم درصد و دهك دهم 32 درصد است.
حسيني با اشاره به اختصاص يك سوم از منابع كشور به يارانه تصريح كرد:اين در هر حالي است كه منابع مذكور هيچ كمكي به اهداف اقتصادي و توزيع درآمد در كشور نمي كند.
وي با بيان اين كه دولت نهم و دولتهاي قبلي مخالف اختصاص يارانه به مردم نبوده اند خاطرنشان كرد: واقعيت اين است كه از اين ابزار بايد به درستي و در جهت تحقق اهداف اقتصادي استفاده شود تا بتوانيم كاركردهاي اين ابزار اقتصادي را نيز در حوزه هاي اجتماعي و سياسي محقق كنيم.
وزير امور اقتصادي و دارايي اظهارداشت: در طرح تحولات اقتصادي مهمترين موضوع كليدي، نظام هدفمند كردن يارانه ها در كشور است كه دولت در اين ارتباط لايحه اصلاح اين بخش را با رويكرد حركت از يارانه باز به سمت يارانه هدفمند تدوين و به زودي تقديم مجلس شوراي اسلامي خواهد نمود.

155 واحد صنفي متخلف پلمپ شد

گروه اقتصاد:در ادامه سياست هاي سازمان حمايت در جهت حمايت از حقوق مصرف كنندگان و پيشگيري از بروز هر گونه تخلف، با پيگيري بازرسان سازمان هاي بازرگاني سراسر كشور، 155 واحد صنفي متخلف تعطيل شدند. به گزارش روابط عمومي سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان در جهت احقاق حقوق مصرف كنندگان و اجراي برنامه هاي نظارتي اين سازمان، مبني بر تداوم برخورد با واحدهاي صنفي كه با تكرار تخلف، زمينه نارضايتي هموطنان را فراهم ساخته اند، تعداد 155 واحد صنفي كه توسط بازرسان سازمان هاي بازرگاني سراسر كشور، به عنوان واحد متخلف شناسايي شده بودند به هيات هاي رسيدگي به تخلفات صنفي معرفي و پس از بررسي پرونده نظارتي آنان واحدهاي متخلف به دليل داشتن بيش از چهار مرتبه سابقه تخلف با راي مراجع مزبور تعطيل شدند.
اين گزارش حاكيست واحدهاي مورد اشاره در استان هاي چهارمحال و بختياري، خوزستان، خراسان شمالي، مازندران، بوشهر، قزوين، لرستان، همدان، كرمانشاه، گيلا ن، گلستان، آذربايجان غربي، مركزي، اصفهان، زنجان، كهگيلويه و بويراحمد، يزد، ايلا م، فارس و سمنان حداقل به مدت سه ماه از ادامه فعاليت منع، واحد صنفي پلمپ و نسبت به نصب پارچه تخلف اقدام گرديد.

قدرداني نماينده ولي فقيه در ستاد عمره دانشجويي از نحوه خدمات دهي بانك ملت

گروه اقتصاد: نماينده مقام معظم رهبري در ستاد عمره دانشجويي از نحوه عملكرد، تعامل و ارائه خدمات بانك ملت به دانشگاهيان در خصوص ثبت نام عمره، اعلا م رضايت كرد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، حجت الا سلا م و المسلمين فقيهي در مراسم رونمايي از سايت باشگاه مجازي دانشگاهيان عمره گزار، گزارشي از 11 سال برگزاري عمره دانشجويي ارايه كرد و گفت: بانك ملت با عملكرد خوب خود در سال جاري، رضايت دانشجويان متقاضي به عمره را به طور كامل جلب كرد كه اين همكاري و تعامل مثبت را بايد ارج نهاد.
در مراسم بهره برداري ازسايت com.omrehclud.www كه با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم، تحقيقات و فناوري و در محل سالن همايش هاي مطهري دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد، مدير امور بازاريابي و مشتريان بانك ملت به نمايندگي از سوي آقاي دكتر ديواندري مدير عامل اين بانك در افتتاح و رونمايي از سايت جديد و باشگاه مجازي شركت كرد.
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن