تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816531249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است
شرايط آشفته امروز دنيا ناشي از خوي استكباري و ناديده انگاشتن نعمات خداوند و عمل كردن براساس هواي نفس است.


هموطن آنلاين _آيت الله امامي كاشاني در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به بحران اخير مالي غرب گفت: ممكن است مشكل كنوني اقتصاد دنيا برطرف شود و تا يكي دو سال آينده بهبود يابد، اما نكته اساسي اين است كه در اين صورت جوامع همچنان در ترس و نگراني خواهند بود.
خطيب جمعه تهران با بيان اينكه در طول تاريخ نقاط اوج و حضيض فراوان وجود داشته است افزود: شرايط آشفته امروز دنيا ناشي از خوي استكباري و ناديده انگاشتن نعمات خداوند و عمل كردن براساس هواي نفس است.
وي با اشاره به مناسبت 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني گفت: آينده كشور به دست دانش آموزان و دانشجويان است و آنان بايد مراقب آينده كشور باشند.
امام جمعه موقت تهران افزود: امريكا امروز رسوا شده و اين رسوايي براي هر مستكبري است.
آيت الله امامي كاشاني با اشاره به نعمت بزرگ خداوند براي ملت ايران در برقراري نظام اسلامي گفت: همه قشرهاي جامعه بايد قدردان اين نعمت باشند و بدانند اين نعمت از جانب خداست و بايد از آن خوب استفاده كرد.
وي افزود: دانشگاه نردبان تكامل است و استاد و دانشجو بايد از اين نعمت به نحو احسن در جهت رشد و تعالي استفاده كنند.
آيت الله امامي كاشاني با اشاره به بزرگداشت به ملا محسن فيض كاشاني كه قرار است در آينده برگزار شود گفت: اين شخصيت برجسته به خوبي از نعمات خدا استفاده كرد و ضمن كسب شايسته علم، به انتشار جدي علم و دانش و تربيت شاگرد پرداخت.
وي به دانشجويان و دانش آموزان توصيه كرد: بايد به علم و دانش و تحصيل اهميت دهيم و بدانيم دانشگاه و درس نعمت است و گونه اي عمل نشود كه مصداق كفران

" بايد به علم و دانش و تحصيل اهميت دهيم و بدانيم دانشگاه و درس نعمت است و گونه اي عمل نشود كه مصداق كفران نعمت خدا باشد.... "

نعمت خدا باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه هاي امريكا بر ضد ايران و حمايت كاخ سفيد از رژيم صهيونيستي، خطاب به دولتمردان امريكا گفت: شما فكر مي كنيد هنوز قرن گذشته است و دنيا هنوز خواب است و ملت ها همچون گذشته دروغ هاي شما را باور مي كنند.
وي با اشاره به پيشرفت هاي كشورمان در عرصه فناوري صلح آميز هسته اي گفت:‌ دستيابي به اين فناوري پيشرفت علمي و يك امر دانشگاهي است، نه امر نظامي و جنگي؛ و تبليغات سوء امريكا عليه پيشرفت هاي هسته اي صلح آميز ايران تنها يك شيطنت است كه مي خواهد مانع پيشرفت ايران اسلامي شود.
ْآيت الله امامي كاشاني خطاب به دشمنان اسلام و ملت ايران افزود: شما در حالي كه اين گونه براي ملت ايران مانع تراشي مي كنيد و از تمدن دم مي زنيد، خود به عراق و افغانستان تجاوز و در كشورهاي اسلامي توطئه و آتش افروزي مي كنيد؛ از چهره شما ذلت مي بارد، چرا بيدار نمي شويد و از خوي استكباري خود دست برنمي داريد؟
خطيب جمعه تهران گفت: با توجه به دشمني هاي استكبار بايد هوشيار بود و از اختلاف ها و خودخواهي ها دوري كرد و با حفظ وحدت و پيروي از مقام معظم رهبري كشور را از هر گونه آسيبي مصون داشت.
آيت الله امامي كاشاني افزود: اگر دشمن ببيند در همه امور، منسجم و متحد هستيم نمي تواند به هيچ وجه به ما آسيبي بزند.
وي همگان را به رعايت تقوا توصيه كرد.
امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز نيز حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها را الگوي دختران ايراني دانست و گفت: دختران اين مرز و بوم بايد از آن حضرت شناخت بيشتري كسب كنند و تقوا و پاكدامني ايشان را سرمشق زندگي خود قرار دهند.
آيت الله امامي كاشاني با تبريك سالروز ميلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) از آن حضرت به عنوان حلقه اي از سلسله ولايت و مظهر سميع و عليم بودن خدواند متعال ياد كرد.
خطيب جمعه تهران با اشاره به نامگذاري سالروز ميلاد خجسته دخت گرامي امام موسي كاظم (ع) به نام روز دختران گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) به خاطر قربش به خداوند متعال داراي حكمت و رحمت هاي فراواني شد.
آيت الله امامي كاشاني افزود: هيچ نقطه اي در عالم ويژگي هاي قم را ندارد زيرا معارف اسلام و تشيع، فلسفه و عرفان، فقه و حديث و تفسير از اين شهر مقدس به سراسر عالم سرازير مي شود و اين بركات ناشي از وجود پربركت حضرت معصومه (س) در قم است.
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن