تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دوم ليگ دسته يك فوتبال صدرنشيني استيل‌آذين و مس رفسنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هفته دوم ليگ دسته يك فوتبال صدرنشيني استيل‌آذين و مس رفسنجان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

هفته دوم رقابت‌هاي فوتبال ليگ دسته يك كشور (جام آزادگان) با پيروزي تيم‌هاي نفت آبادان، آلومينيوم‌ اراك، استيل‌آذين، پتروشيمي تبريز، ديهيم اهواز، گل‌گهر سيرجان و تراكتورسازي تبريز همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك كشور (جام آزادگان) روز گذشته (پنج‌شنبه) با برگزاري دوازده بازي در گروه‌هاي الف و ب برگزار شد كه در حساس‌ترين بازي‌ها تيم آلومينيوم اراك موفق شد در يك بازي خارج از خانه دو بر يك تيم مدعي شهرداري بندرعباس را شكست دهد.

همچنين استيل‌آذين تهران كه قرار شده بود از هفته دوم رقابت‌ها، بازي‌هاي خانگي‌اش را در ورزشگاه تختي تهران برگزار كند، توانست در اين ورزشگاه با نتيجه سه بر دو از سد هماي تهران بگذرد.

صنعت نفت نيز در آبادان با حساب يك بر صفر شهرداري تبريز را مغلوب كرد و تراكتورسازي تبريز كه اولين هفته ليگ را با شكست آغاز كرده بود، اين هفته توانست با نتيجه سه بر دو ميزبان خود يعني اتكا گلستان را از پيش رو بردارد.

همچنين نساجي مازندران در تبريز يك بر صفر از پتروشيمي اين شهر شكست خورد و گل‌گهر سيرجان نيز موفق شد با همين نتيجه مهركام پارس را در تهران شكست دهد. سپاهان نوين هم توانست در اصفهان با يك گل از سد مقاومت فارس بگذرد.

از رقابت‌هاي اين هفته ديدار حساس تربيت يزد و مس رفسنجان و همچنين نيروي زميني مقابل شاهين پارس جنوبي به ترتيب با نتايج سه بر سه و يك بر يك به تساوي انجاميد.

در همين چهارچوب چهارشنبه نيز يك بازي از هفته دوم برگزار شد كه طي آن شيرين‌فراز كرمانشاه با نتيجه دو بر يك مغلوب ميزبان خود ديهيم اهواز شد.

چهارشنبه 8 آبان‌:

ديهيم اهواز (2) - شيرين فرازكرمانشاه (1)

پنج شنبه 9 آبان:

شهرداري بندرعباس (1) - آلومينيوم اراك (2)

شهرداري زنجان (2) - كوثر لرستان (2)

صنعت نفت آبادان (1) - شهرداري تبريز (0)

پتروشيمي تبريز (1) - نساجي مازندران (0)

استيل آذين (3) - هماتهران (2)

مهركام پارس (1) - گل گهرسيرجان (2)

تربيت يزد (3) - مس رفسنجان (3)

شموشك نوشهر (0) - آلومينيوم هرمزگان (0)

نيروي زميني تهران (1) - شاهين پارس جنوبي (1)

اتكاء گلستان (2) - تراكتورسازي تبريز (3)

سپاهان نوين (1) - مقاومت بسيج فارس (0)

به گزارش ايسنا همچنين ديدار تيم‌هاي داماش لرستان و شاهين اهواز كه قرار بود در ورزشگاه تختي شهر درود برگزار شود، انجام نشد.

آخرين بازي از هفته دوم اين رقابت‌ها را دو تيم ماشين‌سازي تبريز و پيام مخابرات شيراز، جمعه (امروز) در تبريز و از ساعت 14:30 برگزار مي‌كنند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها از گروه (الف) تيم‌هاي استيل‌آذين و صنعت نفت آبادان با 6 امتياز از طي دو بازي انجام شده در رده‌هاي اول و دوم قرار دارند و در همين گروه تيم‌هاي مدعي هما تهران و شهرداري بندرعباس مكان‌هاي سيزدهم و چهاردم اين گروه را در اختيار داشته و در قعر جدول ايستاده‌اند.

در گروه (ب) نيز مس رفسنجان و شاهين پارس جنوبي هم هر كدام با كسب 4 امتياز از دو بازي رده‌هاي اول و دوم را در اختيار داشته و تيم‌هاي شاهين اهواز و داماش ايرانيان در مكان‌هاي سيزدهم و چهاردهم اين گروه قرار دارند.

برنامه هفته سوم رقابت‌هاي فوتبال ليگ دسته يك هنوز اعلام نشده است.

انتهاي پيام
 جمعه 10 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن