تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816718569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور تقدير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور تقدير شدند
خبرگزاري فارس: برگزيدگان نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور با حضور رئيس سازمان صدا و سيما، مشاور رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده رياست جمهوري و جمعي از مسئولان تقدير شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره عفاف و حجاب نور هيات داوران در بين آثار ارايه شده پژوهشي و ادبي در بخش مقاله منيره ميوند را با مقاله‌اي با عنوان «عفت در قرآن و سنت و پيامد‌هاي فردي و اجتماعي» به عنوان نفر اول اين بخش معرفي كرد و بعد از آن الهه هاديان رسناني با مقاله «فرهنگ، حجاب و عفاف، زيرساخت‌‌ها و مفاهيم ناب متعالي و مريم بيگ‌محمدي با مقاله «تاثير نقش حجاب و عفاف بر خانواده و اجتماع» را به ترتيب حائز رتبه دوم و سوم دانست.
بر اساس اين گزارش در آثار ارايه شده بخش پژوهشي و ادبي در بخش شعر جايزه هيئت داوران به ترتيب به مهدي موسوي به خاطر شعر «بوي بهشت»، فائزه اميني با شعر «هواللطيف» و عاليه محرابي مريم‌آبادي با شعر از «برگ گل هم پاك‌تر» اهدا شد.
همچنين در بخش داستان از 9 نفر تقدير به عمل آمد. در اين بخش مريم جمشيدي با داستان «تولدي براي 18 سالگي»،‌ محمد‌حسين رضايي مرديلي نويسنده داستان «سينما ، زن، حجاب، كات»، مليكا گلي با دو داستان «خياط، خياط و خوشگل‌تر از هميشه»، صغرا فرهادي با داستان «داستان دوم» شايسته تقدير دانسته شدند.
همچنين در اين بخش از اكرم عطائيان نويسنده داستان «چادر سفيد»، بهناز ضرابي‌زاده با داستان «پشت درختان بلوط»، پروين قيام خواه نويسنده داستان «داستان زهرا»، زينب توكلي اصل نويسنده داستان «من خودم هستم»، و ليلا لطفي ماري با داستان «حجاب» تقدير شدند.
همچنين هيات داوران اين جشنواره در بخش رسانه‌هاي ديجيتال پس از بررسي آثار مولتي مديا و وبلاگ و وب‌سايت شركت كننده در اين جشنواره ضمن سپاس از همه فعالان ارزشي در بخش وبلاگ به طور مشترك وبلاگ عفاف اثر محسن توقعي به دليل شيوايي و رسايي مطالب و ظاهر ارزشمند و معصومه ثاني با وبلاگ «محدثه اهل بيت» حائز رتبه نخست دانست. همچنين وبلاگ گل‌دختر اثر معصومه‌السادات موسوي و عطيه كشتكاران و وبلاگ «آگر اندي سان» اثر مريم مجد را به ترتيب حائز رتبه دوم و سوم دانست.
همچنين در بخش وب سايت هيئت داوران هيچ يك از شركت‌كنندگان را شايسته دريافت مقام ندانست و فقط از وب‌سايت «4 قد» اثر احمد نجفي به دليل تلاش‌هاي تيم كاري آن تقدير كرد.
بر اساس اين گزارش در قسمت رسانه‌هاي ديجيتال در بخش نرم‌افزار مولتي مديا جايزه هيئت داوران به «گل آفرينش» اثر نيره درب‌جوشقاني و محمد‌رضا سمربند ارمكي، «حريم ريحانه» اثر نعيمه اسلام‌لو و «الكوثر» اثر آيدين فروغي اهدا شد.
اين كميته با تقدير از همه آثار شركت‌كننده در اين بخش به دليل نوآوري و تلاش‌هاي صورت گرفته براي ترويج فرهنگ‌ عفاف در حوزه كودكان از نرم‌افزار‌هاي «پريسا و دوستانش» و «صدف» از شركت ققنوس خراسان رضوي تقدير كرد. همچنين كميته داوران از پاور پوينت اكرم همتيان به دليل تبديل ايده‌اي هرچند ساده و اثري ماندگار تقدير كرد.
هيئت داوران در بخش گزارش‌هاي رسانه‌اي نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور ضمن سپاسگزاري از كميته‌هاي انتخاب، در بخش گزارش‌هاي مكتوب به ترتيب ناهيد طيبي، محمد مبين و ابوالقاسم يوسفي را به عنوان نفرات اول تا سوم برگزيد.
همچنين هيئت داوران در اين بخش سرهنگ احمدي، فريبا ابتهاج و طيبه اسدي و محمد‌رضا زيبايي‌نژاد را شايسته تقدير دانست.
در بخش گزارش‌هاي صوتي جايزه هيات داوران به ترتيب به مسعود سرواشي، اعظم ايراني و مژده لواساني اهدا شد. همچنين در اين بخش از گزارش‌هاي صوتي فرحناز خطير‌نژاد و زهرا سياقي تقدير شد.
اين جشنواره در بخش گزارش‌هاي تصويري به ترتيب رضا نوروزي، خانم‌ها لشگري‌زاده و نوجوان را نفرات اول تا سوم اعلام كرد. همچنين در بخش گزارش تصويري از تجزيه‌چي تقدير شد.
اين گزارش تصريح مي‌كند هيئت داوران نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور در بخش اقوام به ترتيب از جمشيد فرج‌وند فردا، روشن نوروزي و عليرضا عزتي تقدير كرد.
همچنين در بخش عكس خبري جايزه هيئت داوران به محمد‌حسن باقري، صحاب زري‌باف و آزاده پيراينده اهدا شد. همچنين در بخش عكس خلاقه هيئت داوران اثري را به عنوان نفر اول انتخاب نكرد و نعيمه نعيمايي و حسان باقري به ترتيب به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب شدند و در بخش ويژه ابوالفضل نسائي كمك‌هزينه سفر به مكه مكرمه را از آن خود كرد.
نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور در بخش فيلم ضمن تشكر پس از بررسي 650 اثر در 10 بخش 320 اثر را به بخش داوري معرفي كرد و با تشكر از هنرمنداني كه متعهدانه و دلسوزانه در عرصه هنر ديني قدم برداشته‌اند نتايج بررسي و ارزيابي آثار را در 10 بخش اعلام كرد.
در بخش فيلم‌هاي سينمايي پس از بررسي 27 اثر و راهيابي 15 اثر به بخش داوري تنديس جشنواره و جايزه بهترين فيلمنامه به پرويز شيخ‌هادي و حسين يادگاري به خاطر فيلم «پشت پرده مهر» اهدا شد. همچنين تنديس جشنواره و جايزه بهترين تهيه‌كنندگي فيلم‌ سينمايي به علي جلالي و حميد آخوندي براي فيلم «روز سوم» تعلق گرفت. همچنين تنديس جشنواره و جايزه بهترين كارگرداني فيلم سينمايي جشنواره به جليل رستمي براي فيلم «مرثيه برف» اهدا شد. تنديس جشنواره و جايزه بهترين بازيگري فيلم سينمايي به حسين ياري براي بازي در فيلم «نغمه» تعلق گرفت.
بر اساس اين گزارش در بخش تله‌فيلم پس از بررسي 30 اثر و راهيابي 11 اثر به بخش داوري هيئت داوران تنديس جشنواره و جايزه بهترين تله‌فيلم را به مطصفي رستگاري براي فيلم «بلند‌ گريه كن» اهدا كرد. همچنين تنديس جشنواره و جايزه بهترين تهيه كنندگي به علي لدني براي فيلم رز سرخ تعلق گرفت.
اين گزارش مي‌افزايد: تنديس جشنواره و جايزه بهترين كارگرداني تله‌فيلم اولين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور به مهرداد خوشبخت براي كارگرداني فيلم «وقت اضافه» اهدا شد و تنديس جشنواره و جايزه بهترين بازيگر تله‌فيلم به مهدي هاشمي براي بازي در فيلم «وقت اضافه» اهدا شد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد: در بخش سريال‌هاي تلويزيوني پس از بررسي 37 اثر و راهيابي 30 اثر به بخش داوري هيئت داوران تنديس جشنواره و جايزه بهترين بازيگر را براي بازي در سريال «ميوه ممنوعه» با توجه به اهميت اجراي نقش به علي نصيريان اهدا كرد. همچنين هيئت داوران فيلمنامه سريال صاحبدلان را با توجه به تاكيد مضموني اين سريال به خودسازي براي دسترسي به تعالي شايسته اهداي جايزه بهترين فيلمنامه تشخيص داده و تنديس جشنواره و جايزه بهترين فيلمنامه را به عليرضا طالب‌زاده اهدا كرد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد: در اين بخش تنديس جشنواره و جايزه بهترين كارگرداني به محمد‌رضا هنرمند براي كارگرداني سريال «زير تيغ» اهدا شد. همچنين هيئت داوران جايزه ويژه خود را در بخش‌ سريال‌هاي تلويزيوني به شهريار بحراني براي كارگرداني سريال «مريم مقدس» اهدا كرد و تنديس جشنواره و جايزه بهترين سريال تلويزيوني را به رضا جودي تهيه‌كننده سريال تلويزيوني «دوران سركشي» اهدا كرد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد: هيئت داوران نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور در بخش فيلم‌هاي مستند پس از بررسي 91 اثر رسيده و راهيابي 37 اثر به بخش داوري، تنديس و جايزه برگزيده مقام اول فيلم مستند را به محمود رحماني براي كارگرداني فيلم «مدار صفر درجه» اهدا كرد. همچنين جايزه برگزيده دوم فيلم مستند جشنواره به پريوش نظريه براي كارگرداني فيلم نزديك‌تر از نفس تعلق گرفت.
اين گزارش اضافه مي‌كند جايزه برگزيده سوم اين بخش به طور مشترك به الهام اسحاقي با فيلم مستند «كاترين» و حسين همايونفر براي فيلم مستند «روايت كوثر» از شبكه الكوثر داده شد.
جايزه ويژه داوران در اين بخش براي تهيه‌كنندگي فيلم مستند «معراج» به سيد‌محسن طباطبايي‌پور اهدا شد. همچنين جايزه ويژه داوران در اين بخش براي تحقيق فيلم مستند بانوي زلال به فواد پورعبادي اهدا شد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد در بخش فيلم‌هاي تركيبي نخستين جشنواره عفاف و حجاب نور پس از بررسي 50 اثر رسيده و راهيابي 40 اثر به بخش داوري تنديس جشنواره و جايزه اول بهترين برنامه با توجه به نگاه خلاقانه و جسورانه به موضوع حجاب و طرح همه‌جانبه آن به سيد‌صالح پرورش براي برنامه حجاب توليد باشگاه خبرنگاران، مركز اصفهان اهدا مي‌شود. همچنين جايزه برگزيده دوم برنامه تركيبي به خاطر طراحي و ساختار مناسب برنامه تلويزيوني و رعايت اصول مديريت پيام و جسارت در طرح آرا و عقايد مختلف در موضوع حجاب به ناهيد‌السادات شريفي تهيه‌كننده فيلم «پيله رنگين» توليد شبكه دو سيماي جمهوري اسلامي ايران و جايزه برگزيده سوم برنامه‌هاي تركيبي به برنامه‌هاي فاصله به تهيه كنندگي حسين ترابي توليد مشترك معاونت امر به معروف و نهي از منكر نيروي مقاومت بسيج از شبكه يك سيما تقديم شد.
همچنين جايزه بهترين پژوهش به دليل پژوهش جامع و همه‌جانبه در موضوع عفاف و حجاب براي برنامه تركيبي فاصله به آمنه سليقه‌دار اهدا شد. همچنين در اين بخش جايزه پژوهشگر برگزيده رسانه‌اي به خانم حاج عبدالباقي اهدا شد.
در بخش فيلم‌هاي كوتاه پس از بررسي 137 اثر رسيده و راهيابي 32 اثر به بخش داوري، تنديس جشنواره و جايزه بهترين فيلم كوتاه به رضا نوروزي گوهر براي كارگرداني فيلم «درد خاموش تاك» از حوزه هنري قم اهدا شد.
همچنين تقدير‌نامه و جايزه هيئت داوران در اين بخش به فيلم‌هاي «بوي خوش سيب» ساخته پدرام گنجي از صدا و سيماي مركز همدان و «سايه سفيد» اثر هادي اميني اهدا شد.
اين گزارش ادامه مي‌دهد: ديپلم افتخار و جايزه هيئت داوران در بخش فيلم‌هاي كوتاه به خانم‌ها «آنت ماري السن و پترسن از كشور دانمارك به دليل نگاه ويژه‌‌اي كه در فيلم پرنده به مقوله حجاب در ايران داشته‌اند تعلق گرفت.
اين گزارش تصريح مي‌كند: در بخش فيلم‌هاي كوتاه ويژه پس از بررسي 56 اثر رسيده و راهيابي 36 اثر به بخش داوري تنديس جشنواره و جايزه بهترين فيلم ويژه به گيتي محمود براي فيلم «من هم بزرگم» از مركز استان همدان اهدا شد. همچنين تقدير‌نامه و جايزه هيئت داوران در اين بخش به دو فيلم «حرير نور» ساخته ماكان رضايي از باشگاه خبرنگاران جوان و فيلم «خرمگس» ساخته مهدي نيكبين از دانشكده صدا و سيما به دليل توجه ويژه به عفاف و حجاب تعلق گرفت.
اين گزارش مي‌افزايد: نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور در بخش نماهنگ پس از بررسي 35 اثر رسيده و راهيابي 26 اثر به بخش داوري، تنديس جشنواره و جايزه بهترين نماهنگ را به فرامرز گرجيان براي نماهنگ ‌«فرشتگاه خاك» توليد صدا و سيماي استان خوزستان اهدا مي‌كند.
همچنين تقديرنامه و جايزه هيئت داوران در اين بخش به مسعود تكاور براي نماهنگ وعده خدا از شبكه 5 سيما اهدا شد.
اين گزارش خاطرنشان مي‌كند: در بخش فيلمنامه بلند پس از بررسي 27 اثر رسيده و راهيابي 12 اثر به بخش داوري تنديس جشنواره و جايزه بهترين فيلمنامه بلند به سيمين بازرجاني براي فيلمنامه «من تارا نيستم» اهدا شد. همچنين لوح تقدير و جايزه فيلمنامه برگزيده دوم به زهرا مخابري براي فيلمنامه وصال طاهران تعلق گرفت. ديپلم افتخار اين بخش به نجيبه نعمتي براي فيلمنامه «كريمه» از بنياد سينمايي فارابي اهدا شد.
اين گزارش خاطرنشان مي‌كند: در بخش فيلمنامه كوتاه پس از بررسي 120 اثر رسيده و راهيابي 59 اثر به بخش داوري، تنديس و جايزه بهترين فيلمنامه برگزيده به عاطفه مسيبي براي فيلمنامه كوتاه عاليه اهدا شد. همچنين لوح تقدير و جايزه فيلمنامه برگزيده دوم به مهناز آذين براي فيلمنامه حجاب اهدا شد و ديپلم افتخار هيئت داوران در اين بخش به فريد مسعود اسماعيل‌پور براي فيلمنامه مستند «اندروني» تعلق گرفت.
اين گزارش اضافه مي‌كند در بخش انيميشن اين جشنواره پس از بررسي 26 اثر رسيده و راهيابي 15 اثر به بخش داوري هيئت داوران به دليل اينكه آثار رسيده از نظر فني_‌هنري و محتوايي فاقد اهداف مورد انتظار جشنواره بوده‌اند اثري را شايسته دريافت جايزه ندانست.
در بخش جنبي نخستين جشنواره بين‌المللي عفاف و حجاب نور رسانه‌هاي برتر در زمينه ترويج عفاف و حجاب معرفي شدند كه در بخش شبكه‌هاي تلويزيوني با تقدير از شبكه‌هاي قرآن و 4 سيما، شبكه خبر سيما به عنوان شبكه برتر تلويزيوني در حوزه عفاف و حجاب معرفي شد. همچنين در بخش مطبوعات با تقدير از روزنامه‌هاي قدس، رسالت و اعتدال، روزنامه همشهري به عنوان رسانه برتر در زمينه عفاف و حجاب شناخته شد. همچنين در بخش خبرگزاري‌ها با تقدير از شبكه خبري برنا و خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران، خبرگزاري فارس به عنوان رسانه برتر در زمينه ترويج عفاف و حجاب شناخته و تقدير شد.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن