تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان: پرورش معنوي جامعه كاري بسيار سنگين و ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان: پرورش معنوي جامعه كاري بسيار سنگين و ارزشمند است
سنندج- نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان گفت: پرورش معنوي جامعه به خصوص نسل پويا و جوان جامعه كاري بسيار سنگين و ارزشمند است.


حجت الاسلام سيد موسي موسوي روز پنجشنبه در سومين جلسه هم انديشي و هماهنگي كميته همكاريهاي حوزه و آموزش و پرورش استان در سنندج افزود: بحث تربيت ديني دانش آموزان وآينده سازان جامعه ، اساس كار ما و در راس برنامه هاي متوليان تعليم وتربيت است.
وي، بر همكاري و ارتباط هر چه بيشتر روحانيت و ائمه ي جماعات مدارس با دانش آموزان و فرهنگيان تاكيد كرد وگفت: آسيب هاي موجود كه ازطرق مختلف در كمين جوانان ونوجوانان نشسته بايد با تعامل هر چه بيشتر وبرنامه ريزي مناسب جهت مقابله با اين عوامل اقدام كرد.
وي، بر تقويت ديني ومذهبي دانش آموزان تاكيد كرد و اظهارداشت: تا آن جا كه امكان پذير است از فرصت هاي مناسب براي ارتقا هويت ديني دانش-آموزان بايد تلاش كنيد .
رييس سازمان آموزش وپرورش استان كردستان نيز در اين جلسه از فعاليت 314 تن از روحانيون وائمه ي جماعات در مدارس اين استان خبر داد و گفت: در فعاليت هاي تابستاني دانش آموزان 30 تن از روحانيون در پايگاه ها فعاليت داشتند.
خسرو ساكي، با اشاره به موفقيت هاي سازمان آموزش و پرورش كردستان و كسب رتبه برتر كشوري در اقامه نماز افزود: كميته ي همكاري حوزه و آموزش وپرورش از سال گذشته در پنج شهرستان فعال شده و انشالله در اجراي تفاهم نامه ي وزارت آموزش وپرورش و حوزه علميه، همكاري بين آموزش وپرورش شهرستان ها و مناطق و حوزه هاي علميه بيش از گذشته استمرار يابد.
وي از برگزاري همايش بزرگ تربيت ديني در 19 آبان ماه جاري با حضور ائمه جماعات مدارس در كردستان خبر داد و گفت: اين همايش براي دومين بار در سطح استان برگزار خواهد شد . ك/2
610/533
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن