تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياست - اين‌سو و آن‌سو


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: سياست - اين‌سو و آن‌سو
سياست - اين‌سو و آن‌سو

جاده استاندارد مديركل وزارت رفاه را كشت
در حالي‌كه وزير راه دو روز پيش از استاندارد بودن اغلب جاده هاي كشور خبر داده بود، ديشب سخنگوي وزارت رفاه از كشته شدن مديركل دفتر تلفيق و بودجه اين وزارتخانه به همراه سه همراهش در تصادف جاده خرم‌آباد- الشتر خبر داد.

تكذيب سخنان جانشين بسيج
جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج با تكذيب نقل‌قول‌هاي اخير رسانه‌هاي غربي از سخنان وي، هدف اين جنجال‌ها را جلوگيري از صدور پيام انقلاب به ملت‌هاي منطقه و جهان دانست. سردار حسين همداني تكذيب آنچه كه به نقل از وي ارائه سلاح به ارتش‌هاي آزادي‌ بخش منطقه ناميده شده است، تاكيد كرد: تمامي ملت‌هاي منطقه و حتي دشمنان ما نيز مي‌دانند كه دليل قدرت روزافزون انقلاب و نظام اسلامي، پيام اصيل و تاكيد بر ارزش‌هاي انساني است. وي افزود: همگان مي‌دانند كه اگر ايران در كشورها و ملت‌هاي آزاده و منطقه داراي محبوبيت است همين پيام‌هاي صلح دوستانه و برمبناي كرامت انساني است و به همين خاطر دشمنان تلاش مي‌كنند اين وجهه را در ميان مردم تخريب كنند و لذا از جعل اخباري نظير كمك تسليحاتي ايران به گروه‌هاي مخالف بهره مي‌گيرند. جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به اينكه گروه‌هايي با عنوان ارتش‌هاي آزادي ‌بخش در منطقه وجود ندارند، گفت: غربي‌ها تلاش مي‌كنند با استفاده از اخبار دروغين اينچنيني، علاوه بر اينكه خوراك تبليغاتي براي پيروزي جنگ‌طلبان در انتخابات آتي آمريكا فراهم كنند، ملت‌هاي منطقه را از ايران بترسانند تا منافعي كه در اين كشورها دارند، حفظ شود. همداني در پايان تاكيد كرد: جنجال بر سر چنين نقل قول‌هاي كذب از كساني كه مدام اخبار مذاكره آنها با گروه‌هاي تروريستي چون طالبان به گوش مي‌رسد، موضوع تازه و عجيبي نيست.

گفته مهم توكلي درباره اصولگرايي احمدي‌نژاد
احمد توكلي، عضو شاخص اصولگرايان مجلس تلويحا مباحث مطرح درباره خروج احمدي‌نژاد از دايره اصولگرايي را تاييد كرد. به گزارش خبرنگار پارلماني كارگزاران، رئيس مركز پژوهش‌ها در حاشيه جلسه علني مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا احمدي‌نژاد از دايره اصولگرايي خارج شده است، گفت: «اين مباحث هنوز زود است اما اختلاف‌نظرهاي موردي در اين خصوص مطرح است.»

هشدار مصباح‌يزدي درباره لذت‌جويي جوانان
آيت‌الله مصباح‌يزدي سه‌شنبه‌شب در مراسم آغاز سال تحصيلي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني كه تحت مديريت وي قرار دارد، با بيان اينكه «متاسفانه در دهه‌هاي اخير فضاي فرهنگي جامعه به سمت فاصله گرفتن از فرهنگ علوي و اهل بيت در حركت است»، گفته: جوانان ما به جاي اينكه براي خداوند، شب‌نشيني و براي نماز شب و عبادت خود برنامه‌ريزي داشته باشند، سرگرم كارهاي ديگر خصوصا لذت‌جويي مي‌شوند. وي در همين راستا از طلاب خواست مراقب نقشه‌هاي دشمنان و توطئه‌هاي آنان باشند.

واكنش به اظهارات خاتمي درباره بحث اختيارات
يكي از سران جريان حامي احمدي‌نژاد در قم در تازه‌ترين مقاله‌اش به‌شدت از اظهارات اخير آقاي خاتمي درباره ضرورت افزايش اختيارات رياست‌جمهوري انتقاد كرده است. قاسم روانبخش در بخشي از مقاله خود مدعي شده كه اقدام آقاي خاتمي در تشكيل «هيات پيگيري و نظارت بر حسن اجراي قانون اساسي»، «تخلف قانون اساسي»! بوده است. وي همچنين درخواست خاتمي براي افزايش اختيارات را با اقدام دكتر مصدق در انحلال مجلس و نيز انتقادات مهندس بازرگان و ابوالحسن بني‌صدر از ناكافي بودن اختيارات دولت موقت و رئيس‌جمهوري در دوران مسووليت خود مقايسه كرده است. اين درحالي است كه آقاي خاتمي در سخنان خود، به اقدام آيت‌الله خامنه‌اي در دوران مسووليت در رياست‌جمهوري در تدوين اختيارات رياست‌جمهوري اشاره كرده و گفته است كه طبق همان رويه، اكنون نيز به افزايش اختيارات رياست‌جمهوري در جهت اجراي قانون اساسي و برخورد با افراد و نهادهاي متخلف، احساس نياز مي‌شود.

فرمانده سپاه از «طرح آمريكا براي اخلال در رفاه مردم ايران» خبر داد
سردار سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران ديروز خبر از آن داد كه «آمريكا درصدد ايجاد اخلال در بخش‌ها و موضوعات رفاهي مردم كشور است.» جعفري طي سخناني در يادواره شهيد فهميده و 36 هزار شهيد دانش‌آموز كشور در كرج گفته: دشمنان ما به‌ خصوص آمريكاي جهانخوار درصدد ايجاد اختلال در رفاه كشورمان هستند و با ايجاد ترديد در بين مردم و تضعيف ايمان آنان مي‌خواهند بستر را براي رسيدن به اهداف شوم خود فراهم كنند.

مطالب توهين‌آميز عليه سران نظام
انتشار خبري مبني‌بر احتمال كناره‌گيري احمدي‌نژاد از انتخابات آتي رياست‌جمهوري به دليل كسالت جسماني، با واكنش تند يكي از سايت‌هاي تندرو حامي دولت مواجه شد. سايت «حزب‌الله مي‌رزمد» در مطلبي با عنوان «احمدي‌نژاد كسالت ندارد، مريضي از شماست»، فعالان سياسي منتقد دولت را به خاطر «خوشگذراني و تفريح‌هاي سالم و نيمه‌سالم» شماتت كرده و به انتشار اخبار توهين‌آميزي عليه آقايان خاتمي، هاشمي‌رفسنجاني و كروبي دست زده است.

حفظ دولت احمدي‌نژاد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
محمدعلي شجاع‌حيدري مديركل سياسي و انتخابات استانداري كرمان، در سخناني اعلام كرده: «سربازان گمنام امام زمان(عج)، دولت احمدي‌نژاد را نگه خواهند داشت.» به گزارش سايت محلي «كرمان ما»، وي طي سخناني در مراسم معرفي معاون جديد فرماندار راور گفته: احمدي‌نژاد مبين خوبي‌ها و مروج فضيلت‌هاست كه به همين دليل لبخند بر لبان نايب امام زمان(عج) موج مي‌زند و اين باعث خوشحالي نايب امام زمان(عج) شده است.
 پنجشنبه 9 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن