تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

13 شركت خارجي در نمايشگاه خدمات شهري


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: 13 شركت خارجي در نمايشگاه خدمات شهري
در اين نمايشگاه چهار روزه بيش از 180 شركت و مؤسسه داخلي و خارجي عرضه كننده محصولات و خدمات بخش هاي حمل و نقل و عمران و خدمات شهري حضور دارند.
ششمين نمايشگاه بين المللي خدمات و حمل و نقل شهري، امروز چهارشنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران گشايش يافت.
در اين نمايشگاه چهار روزه بيش از 180 شركت و مؤسسه داخلي و خارجي عرضه كننده محصولات و خدمات بخش هاي حمل و نقل و عمران و خدمات شهري حضور دارند.
در اين نمايشگاه شركت ها و مؤسسه هايي از 13 كشور چين، ژاپن، كره جنوبي، آلمان، فرانسه، ايتاليا، سوئد، كانادا، تركيه، برزيل، امارات عربي متحده، عراق و افغانستان حضور دارند.
ارائه آخرين دستاوردها، محصولات و خدمات در بخش هاي حمل و نقل، عمران و خدمات شهري، فراهم كردن زمينه سرمايه گذاري بخش خصوصي در خدمات شهري و حمل و نقل عمومي، تعامل ميان توليدكنندگان ماشين آلات مورد نياز مديريت شهري با شهرداري ها به منظور رفع كاستي ها و تقويت نقاط قوت از اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
توليد كنندگان خودروهاي عمومي شهري، توليدكنندگان و واردكنندگان ماشين آلات و تجهيزات خدمات شهري، شركت هاي ارائه دهنده خدمات فني، مهندسي و عمراني، شركت ها و سازمان هاي ارائه دهنده خدمات مرتبط با آتش نشاني و امور ايمني از شركت كنندگان اين نمايشگاه هستند.
ارائه دهندگان خدمات مربوط به تأسيسات، ادوات توليد و نگهداري گياهان زينتي و باغي، خدمات مربوط به سيستم هاي آبياري، طراحي و اجرا و نگهداري انواع فضاي سبز، شركت ها و سازمان هاي مرتبط با بازيافت پسماندها از ديگر شركت كنندگان اين نمايشگاه هستند.
ششمين نمايشگاه بين المللي خدمات و حمل و نقل شهري در سي هزار متر مربع برگزار شده است و تا11 آبان ادامه دارد.

ستاد براي انجام وظايف سازمانهاي شهرداري تشكيل ميشود
معاون عمراني وزير كشور گفت: در 10 سال گذشته، ساليانه دو هزار ميليارد ريال به دهياري ها و شهرداري هاي كشور اختصاص يافته است و اين اعتبار در سه سال آينده ده برابر مي شود.
حبيب الله بوربور در حاشيه برگزاري ششمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل و خدمات شهري افزود: با افزايش اين اعتبار، بايد ضمن افزايش توليد ملي ، از فناوري روز دنيا نيز استفاده كنيم.
بوربور گفت: بزودي ستادي در استانداري ها تشكيل مي شود و وظايف سازمان هاي شهرداري و دهياري ها به اين ستاد واگذار خواهد شد.
بوربور با اشاره به اين كه فعاليت اين ستاد در 6 ماه نخست آزمايشي است گفت: مديركل دهياري، نماينده شهرداري، نماينده شوراي اسلامي شهر، مديركل بودجه استانداري و رئيس همياري شهرداري و دهياري هر استان از اعضاي اين ستاد هستند.
معاون عمراني وزير كشور با بيان اينكه نتيجه كار ستاد براي توزيع مناسب اعتبارات و امكانات بسيار كمك كننده است گفت: 40 درصد اعتبارات عمراني استانداري ها به روستاها اختصاص مي يابد كه در كاهش مهاجرت روستائيان به شهرها نقش مهم دارد.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن