تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رايزني وزراي خارجه ايران و امارات


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رايزني وزراي خارجه ايران و امارات


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: شيخ عبدالله بن زائد وزير امور خارجه امارات با منوچهر متكي وزير امورخارجه كشورمان پيرامون راه هاي تحكيم مناسبات بحث و تبادل نظر كردند.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات، متكي با ارزيابي مراودات اقتصادي و سياسي دو كشور اظهار داشت: ديدار و رايزني هاي مقامات عاليه دو كشور همواره در چارجوب احترام متقابل و اراده جدي مقامات براي تعميق مناسبات بوده و سفر دكتر احمدي نژاد به امارات نتايج فراوان براي دو ملت و كشورهاي منطقه به همراه آورده است.
وزير امور خارجه كشورمان با تبيين ويژگي هاي همسايگي و جايگاه مناسبات دو كشور خاطرنشان كرد: حسن همجواري و پيوندهاي عميق بين دو كشور بستر مناسبي براي ورود به مرحله جديدي از مناسبات است، ظرفيت هاي همكاري هاي اقتصادي دو كشور در پرتو تحولات و بحران هاي مالي جهاني نياز به بررسي دقيق تر دارد.
وي افزود: در پرتو رهنمودهاي روساي جمهوري اسلامي ايران و امارات، مي بايست ظرفيت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري مشترك دو چندان شود.
شيخ عبدالله بن زائد با ارزيابي دو كشور گفت: ما براي مناسبات دو كشور احترام خاصي قائل هستيم. اين مناسبات بر اساس اخوت، حسن همجواري نهاده شده است و طبيعت مناسبات ايجاب مي كند براي تعميق مناسبات تلاش هاي بيشتري را به عمل آوريم و امضاي اين يادداشت تفاهم سرآغاز و نقطه عطف در روند مناسبات دو كشور قلمداد مي شود.
وزير امور خارجه امارات با اشاره به اراده كشورش در تحرك بخشيدن بر مناسبات گفت: امارات آمادگي دارد در تمامي زمينه ها، مناسبات را گسترش داده و همكاري ها مي تواند در عرصه هاي سياسي، اقتصادي فرهنگي و امنيتي تعميق يابد.
سند يادداشت تفاهم همكاري هاي عالي مشترك از سوي وزراي امور خارجه دو كشور به امضا رسيد. در اين سند ساز و كارهاي چگونگي فعاليت و برگزاري سالانه كميسيون مزبور تعيين شده است.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن