تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799320413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسراری تازه برای اینکه همیشه پرانرژی باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: اگر شما هم خیلی زود خسته می شوید و دنبال راه حلی علیه خستگی و کسالت هستید ، توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید .







استرس را از خود دور کنید
به جای اینکه : 20 دقیقه از یوگا استفاده کنید
سعی کنید : جلسات آن را کوتاهتر اما زود به زودتر کنید .
جودیت اورلف ، کارشناس و روانپزشک یو.سی.ال.ای و مولف کتاب " انرژی مثبت" می گوید : "حتی 3 دقیقه مدیتیشن می تواند هورمونهای استرس که موجب انقباض عضلات و رگهای خونی می شوند را پائین بیاورد. اندروفین را نیز افزایش می دهد .
ساعتهای استراحتی که در طول مدت کار دارید نیز به راحتی می توانند فرصت خوبی برای رسیدن به تناسب اندام باشند تا اینکه یک برنامه ی سخت و طولانی پس از اتمام کار داشته باشید . مکان ساکتی را بیابید . جایی که کسی یا چیزی مزاحم نباشد (اورلف می گوید : "مثلاً در یک دفترکار شلوغ که گویی وارد حمام شده اید ، نباشد" ). بنشینید و چشمانتان را ببندید . همانطور که به آرامی نفس می کشید به صدای دم و بازدم خود گوش فرا دهید و هنگامیکه به فکر فرو رفتید تصور کنید که ابرهایی در آسمان شناورند .
سپس چیزی یا کسی که شما را خوشحال می کند را در ذهنتان ترسیم کنید . می تواند محلی باشد که هنگام تعطیلات به آنجا رفته اید ، کسی که دوستش دارید یا کاری که به آن علاقه مندید . آن را انجام دهید ( مانند لم دادن در یک وان خوشبو در حمام ).





بعدازظهر کسل کننده خود را شکست دهید
به جای اینکه : یک چرت کامل بزنید
سعی کنید : به بیرون رفته و قدم بزنید

درست مانند صبح زود ، نور آخر وقت روز، کاهش انرژی در بعدازظهر را کمرنگ می کند که اغلب مانند ساعت ، دقیق کار می کند . فیگریو می گوید: سیستم متعادل کننده و سیستم هموستازبر هم تاثیر متقابل دارند و اغلب افراد 17 تا 18 ساعت پس از ساعتی که شب قبل به رختخواب رفتند احساس می کنند که خوابشان می آید " . بیرون بایستید و با یک پیاده روی کوتاه در آفتاب روح تازه ای به خود ببخشید .
با انتخاب راه هایی متفاوت، تنوعی به زندگی روتین خود بدهید . مثلاً : فرمان کوچکی را انجام دهید یا با تلفن همراه خود دوستی را گیر باندازید . اگر نمی توانید به بیرون بروید کنار یک پنجره میخ کوب بشوید ، آن را باز کنید و به بیرون نگاه کنید .





قبل از تمرین ورزشی حسابی خودتان را بسازید
به جای یک غذای سبک موسیقی را امتحان کنید
ورزش تقویت کننده اولیه ی انرژی است اما اگر برای انجام یک ورزش ضد کسلی شدیداً خسته اید چه ؟ در حالیکه دارید بند کفشهای پیاده روی اتان را می بندید داخل گوشتان هدفون بگذارید .
موسیقی به شما کمک خواهد کرد تا فراموش کنید که خیلی خسته اید . محققان ژاپنی در مجله پزشکی ورزش و تناسب اندام گزارش کردند : داوطلبانی که به مدت 30 دقیقه همراه با موسیقی در بیرون کار می کردند به اندازه ای که بدون موسیقی کار می کردند ، سختی کار را احساس نمی کردند . سی دی های مورد علاقه اتان را بزنید . اگر شخصیت اتان طوری است که به ادبیات علاقه دارید ، یک کتاب صوتی نیز می تواند حواس شما را از احساس خستگی کردن پرت کند .






قبل از رفتن به رختخواب آرام بگیرید
به جای اینکه : دنبال آپ دیت کردن فیس بوک خود باشید
سعی کنید : یک کتاب بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید
فیگریو می گوید : " مطالعات نشان داده اند که نور خیلی کم مانند نور خورشید در اول صبح ، فعالیت مغز را افزایش می دهد. کار ما نشان داده است که شما می توانید با نور بسیار کم ، هوشیاری خود را افزایش دهید "
برخی از دانشمندان معتقدند که نور منتشره از مانیتور کامپیوتر هنگام آخر شب می تواند دوره خواب و بیداری بدن شما را مختل کند . به جای آن کنار تلویزیون بخوابید . اغلب افراد دور از تلویزیون می نشینند ( حد اقل 15 قدم ) تا از مضرات نور آن در امان باشند . بهتر است کتاب یا مجله ای بخوانید . فقط مراقب باشید نوری که استفاده می کنید بیشتر از 60 ولت نباشد . و کامپیوتر خود را حداقل یک ساعت قبل از خواب خاموش کنید .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن